Bekijk originele versie : kapotttttt schandalig!!!!! lees en oordeel!
socialedienst
14-06-2003, 18:31
kapottttt schandalig verhaal!! lees en oordeel! (Bericht #)
kijk ff......heb vandaag iets schandaligs meegemaakt!!
ik reed langs (had haast aangezien ik mijn zusje op ging halen) en ik zag dat er een zebrapad aankwam............
zonder verder na te denken scheurde ik lekker door...waardoor ik iets niet zag.............
Een marokkaanse meid........(opgestoken haar, kort jurkje, HOGE NAALDHAKKEN) stak afwezig over....Op het laatste moment zag ik haar en trapte ik mijn rem in, waardoor de auto gillend tot stand kwam....
Zij was geschrokken en liep boos op mij af...............waardoor......................... .....
Haar hak afbrak!!!!! ze struikelde en klampte zich vast aan de motokap.................die was zo warm door de zon..............waardoor ze geschrokken achteruit deinsde................weer struikelde ze en kwam op de grond terecht................
Ik hield mijn lach in en stapte maar uit om haar te helpen.Ze sloeg de hulp geirriteerd af en kwam huppelend overeind. Ik dacht savi.....dan niet...........ik ga wel weer weg.......mijn zusje wacht..................MAAR NEEEEEE!!
weet je wat ze zei???????????? het allerschandaligste!! raad eens...........ga ik strax verder!
Origineel gepost door temsamni
Ze zei mooie auto heb je! Zullen we naar het strand gaan zodat ik in de bosjes je pipi kan bekijken! :D
:hihi:
Ja ga door, wat zei ze?
socialedienst
14-06-2003, 18:39
el moehiem.................ik ga verder.......
ze staat op en trekt haar schoen uit...........en kijkt er boos naar.
Ik wou zoiets zeggen van 'gaat 't' 'kan ik je helpen' dat soort beleefde shit...maar ik kon mijn lach moeilijk inhouden en dat zag zij....
'Vind je wel leuk he??? heb je blind!!! is toch een zebrapad? maar je denkt zeker dat dat voor jou niet geld.........'
moehiem....ze bleeeef ratelen.....ik zei steeds sorry en wou weer instappen. Maar ze kwam achter me aan en weet je..........
ZE EISTE EEN SCHADEVERGOEDING VOOR HAAR SCHOEN!!!!!!!!!
is toch niet normaal!! ze beweerde dat ze hem had gekocht uit de PC Hooftstraat en dat ie extreem duur was enz enz enz.....
Ik dacht aan mijn zusje die nog steeds op me stond te wachten en uit frustratie schoot ik in de lach..........
we hadden een discussie dat ik haar schoen niet zou betalen en dat het niet mijn schuld was enz...
weet je wat ze toen eiste??????????? wajaaaaaaww....sommige wijven he!!!
raad eens.........en ik ga zo verder met het laatste stukkie.....
hasna_the_best
14-06-2003, 18:40
zeg dan gewoon
Miss_Arabia
14-06-2003, 18:44
Zo wreed voor haar dan!!! Shit!! Ik zou gewoon doorlopen in haar situatie... Zo sta je alleen nog meer voor schut... Maar goed, ga je verder of niet?
Dat ze je pipi mocht bekijken? :)
Hahahaha, en ik dacht dat ik de enige was die zo oversekst was :hihi:
Ze zei mooie auto heb je! Zullen we naar het strand gaan zodat ik in de bosjes je pipi kan bekijken!
:D :D :D :D :D :D
socialedienst
14-06-2003, 18:57
uiteindelijk.........zijn we het eens geworden dat ik geen schadevergoeding zal betalen en dat ik nix anders aan kan bieden dan een sorry................
en dan???? zegt ze dat ze met haar kapotte schoen niet verder kan en ze moest naar Adam oost (we zaten in West ) ze vond dat ik haar maar moest brengen of een taxi moest regelen...........ik had echt zin om haar daar achter te laten....hoe makkelijk kan je zijn? om zomaar bij een jongen in de auto te gaan stappen?? ik kon haar makkelijk ergens anders brengen en allah-wa-a3lam-wat doen......
Ik besloot haar toch maar te brengen..........ze kon moeilijk zelf gaan.
Eerst hebben we mijn zusje afgehaald en daarna heb ik haar in oost afgezet.......................De hele weg was ze aan het kletsen met mijn zusje en ze was helemaal niet meer boos over haar schoen.....
Toen we thuis waren liet mijn zusje me haat nr zien!!! ze had haar nr bij mijn zusje achtergelaten........ewa makkelijker kan niet!!!
ik heb t nummer meteen voor mijn zusje gewist..... ik zie haar al met dat soort figuren omgaan........... maak r af!
socialedienst
14-06-2003, 19:02
Hoe oud is je zusje en hoe oud is dat meisje! En trouwens ik zou haar allang uit de auto hebben gegooid als ze tegen me zusje zou gaan praten!
ewa asa7bi wat wil je gaan doen?? ze zaten allebei achterin en ik kan moeilijk zeggen dat ze stil moet zijn!!
ze is ouder dan mijn zusje (zusje is 17) zij zeker over de 20....
moehiem....echt zielig!!!!!
waren het mooie schoenen
niet zo mooi als die jouwe ;)
wallah echt grappig , je moest haar bellen en zeggen
ik zei toch ik betaal geen schadevergoeding
Ashanty kom je uit India ??
jou naam lijkt op Hindo pple :)
PC hooftstraat?? mijn schoenen heb ik in de schoenenreus gekocht
Schoenenreus=zeeman=Hans zijn allemaal goeie kwaliteiten ;)
Lady_moi
14-06-2003, 19:15
zo grappig verhaal :haha:
nooo Ma place is waaay back
back into town Back into Africa
zijt gij een hindoe misschien ?
kom je uit India of niet :(
sinds wanneer ligt indie in africa
ik kom uit Africa
noord Africa
marocco
tanger
drissia
aan de post
he, hou op India is mooier dan Maroc :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.