Bekijk originele versie : --Oh My ...!!?! What a Mistake!!--
Een Questione: :confused:
Wat zou je doen als je de vriend van een goede vriendin betrapt op het maken van een grote fout? :eek:
zou je het aan haar vertellen?
of ligt het eraan wat voor fout hij begaat?
of zijn het je zaken niet en moet je niet bemoeien met de relatie?
:zwaai:
zelf zou ik wel graag horen van mijn vriendinnen als ze mijn toekomstige vriend/man/verloofde betrappen op een big mistake.
Bario_Woman
14-06-2003, 18:35
Vertellen...there is no doubt about it
De eerste fout is dat ze een relatie met elkaar hebben. Dat weten ze ook. En anders moet je dat aan ze vertellen :)
Miss_Arabia
14-06-2003, 18:45
Wat voor mistake??
Origineel gepost door Najib26
De eerste fout is dat ze een relatie met elkaar hebben. Dat weten ze ook. En anders moet je dat aan ze vertellen :)
tjongejonge najib...
read well pleaz:
ik heb het over: Vriend/ Verloofde/ Man. :) Zo kan iedereen een antw geven :p
Wat zou jij dan doen?
-xxx-Rachida
15-06-2003, 01:26
Het is nooit leuk om "slecht nieuws" te krijgen, het is de manier waarop je het brengt.....als je twijfels hebt over de "informatie" of je hebt het gehoord in de wandelgangen dan is het beter om het haar niet te vertellen.....maar jah, als er daadwerklijk wat gaande is en je hebt het met jouw eigen ogen gezien...........is het beter als je het haar verteld......
AbaHoeCh
15-06-2003, 12:55
ik heb geen vriendinnen die een relatie hebben met iemand.....dus sorry......can't help ya :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.