Bekijk originele versie : Wie heeft intresse in een baantje op schiphol
:p als bediening in 1 van de horeca gelegen heden daar zo jongens zowel meisjes zijn welkom alleen denk er wel aan dat je dan niet op vakantie moet gaan en in bezit bent van een nl id
:p als bediening in 1 van de horeca gelegen heden daar zo jongens zowel meisjes zijn welkom alleen denk er wel aan dat je dan niet op vakantie moet gaan en in bezit bent van een nl id
als ze me treinkaartje betalen, en als ze het geld in me hand willen geven i.p.v storten dan ben ik geïntreseerd:D
heb je niets te doen
:confused: 3lACH
ik zou wel willen ik werk al op schiphol als het beter verdiend dan baggage dan zou ik graag willen werken
hoe oud ben je als ik vragen mag en kan je wel met dienbladen omgaan enzo dat is het gene wat ze eigenlijk alleen vragen en je krijgt best goed betaald afgezonderd van de fooi die is ook heerlijk:D
zonder nl id niet mogelijk om er te werken?
Imane_84
20-07-2006, 22:41
hoeveel uur is het minimaal..??
en..
hoe kan je solliciteren..??
nietalleen
20-07-2006, 22:46
Minimumloon?
m0cr0-karim
20-07-2006, 23:18
geef dan die site van die schiphol werk... mischien ga ik wel als ik terug ben van marokko
weet je wat het is ze hebben nu mensen nodig... wie geintreseerd is kan me pmen dan geef ik je wel info door
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.