Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hahhahaha...

ze3maze3ma
14-06-2003, 17:56

vandaag liep ik met me vriendin door amsterdam..op naar de burgerking.. en ik zag zo een groepje marokkanen..aan een tafel en er zaten ook een paar nederlandse meisjes tussen dus daarnaast was nog een tafeltje vrij..toen waren we daar gaan zitten en die jongens die spraken met die andere jongens alleen maar berbes(geen nederlands) en die meiden die vonden het niet leuk weet je en ik kon alles verstaan en ze zeiden in het berbes..jaah kijk kijk naar der ass wejoww lekker kontje heeft ze ik wil er in knijpen.. en die andere zei zo tegen een nederlandse meisje ejjow jeeh zine is je vader een ezel...en dat meisje die zei alleen maar ja..en die marokanen alleen maar lachhe en zei vond het nog leuker en toen ging ze het woordje na zeggen en tuurlijk ik overdreven..helemaal in een deuk en die jongens stil stil niet zeggen wat we hebben gezecht... ik kon alleen maar lachhe met me vriendin eigelijk vond ik het toch lullig.. ZOO..DAT IS ER UIT.. :zwaai:

Guadaloupe
14-06-2003, 17:58
neppe humor

mimia
14-06-2003, 17:58
hahaha.........lullig woelah!!!!!!!! :lol:

Hasna
14-06-2003, 18:05
waaaahahahhahahah!!!!!! jaa eigelijk lullig aah waarom was ik er niet bij ik zou me doodlachhe

DonnaBella
14-06-2003, 18:07

waaaaaaaaaaahahahahhahahahhahahaaaaaaaaaaa ik zou helemaaaaal plat gaan daarzo wel nep voor die nederlanders

ze3maze3ma
14-06-2003, 18:08
Origineel gepost door DONNABELLA waaaaaaaaaaahahahahhahahahhahahaaaaaaaaaaa ik zou helemaaaaal plat gaan daarzo wel nep voor die nederlanders jaa weet het..daarom weet je....WIJ MAROKKANEN HE??

DonnaBella
14-06-2003, 18:21
Origineel gepost door Jorginho Nou nou wat een lol. Laag bij de grond. Mensen belachelijk maken en beschimpen. Waren vast goede moslims, die jongens. Laf is het woord wat in me opkomt. Maar als je 10 bent is het vast grappig... dat heeft niks met leeftijd te maken als jij het laf vind dat vind je het maar laf en als je het grappig vind dan vind je het maar grappig burro ;)

MevrBinladen
14-06-2003, 18:33
Nou meid Nederlands is niet je beste vak zo te zien :rolleyes:

DonnaBella
14-06-2003, 18:36
Origineel gepost door MevrBinladen Nou meid Nederlands is niet je beste vak zo te zien :rolleyes: wie ik :confused:

DonnaBella
14-06-2003, 18:41
Origineel gepost door Jorginho Iemand met enig niveau gaat niet achter de rug van anderen om (dat is het als je in he eigen taal praat) denigrerend en slecht over mensen praten. Walgelijk. Iemand met hersens doet zoiets niet. Als je 10 bent is het stoer, ben je 15 is het nog te begrijpen, ben je 20 is het echt zielig. Asino! o shiet ik heb geen hersens ach neem het leven niet zo serieus... ik weet het is verkeerd, maar aan de andere kant vind ik het best grappig sorriso :D is goed voor je!! ciaooo

ze3maze3ma
14-06-2003, 18:41
Origineel gepost door Jorginho Iemand met enig niveau gaat niet achter de rug van anderen om (dat is het als je in he eigen taal praat) denigrerend en slecht over mensen praten. Walgelijk. Iemand met hersens doet zoiets niet. Als je 10 bent is het stoer, ben je 15 is het nog te begrijpen, ben je 20 is het echt zielig. Asino! ben 15 wahha..