Bekijk originele versie : Hoe herken je een burn out?
Maroc_Meissie
19-07-2006, 21:43
Zoals de titel van deze topic het al zegt wil ik graag weten hoe je een burn out herkent of ziet aankomen? Wat zijn de verschijnselen en het belangrijkste, hoe voorkom je of genees je het?
Zijn er mensen die hiermee te maken hebben of hebben gehad?
als veel gaat huilen en het gaat niet zoals je wilt op je werk.
pm me maar als je meer info wilt
Maroc_Meissie
19-07-2006, 21:48
Dat alleen?zoiets kleins? Nee toch? zal vast meer zijn?
pm me maar als je meer info wilt
Heb je een persoonlijk verhaal voor d'r?
Maroc_Meissie
19-07-2006, 22:10
Alle info is welkom en het is echt bloedserieus bedoelt.
Moeheid, omdat dat je teveel van jezelf vergt.
Faalangst, dat je niet geweldig denkt te kunnen presteren.
Lichamelijke klachten, volledige uitputting.
Het is vaak dat je teleurgesteld bent in jezelf.
Maroc_Meissie
19-07-2006, 22:17
Regel 1 en 3 komen aardig in de buurt....nog meer info?
Een burn out kun je aan verschillende symptonen herkennen.
Op onderstaande site kun je test doen om te kijken of je aan een burn out lijd;
http://www.burnin.nl/?id=tes_bur_kar
Maroc_Meissie
19-07-2006, 22:26
Ik zit dus in de gevarenzone ben over de score 50 heen..pfff
badparel
19-07-2006, 22:52
Huilen, je staat op ontploffen, je hart weegt heel zwaar (lijkt alsof), je hebt nergens zin in, liefst blijf je smorgens in bed liggen, hyperventilatie, enz enz,ik kreeg een burnout toen mn eerste kind 4 maanden was, zeg maar een soort postnatale depressie.
Yasmina1
19-07-2006, 22:53
Kijk es op www.gezondheidsplein.nl. Kies in de linkerkolom voor aandoeningen.
Ik raad je aan zo snel mogelijk contact met je huisarts op te nemen als je vermoed aan de sympthomen te voldoen.
Maroc_Meissie
19-07-2006, 22:53
Padparel..
Precies...nou je wilt niet weten wat er in mijn hoofd allemaal afspeelt...
Of ik nou slaap of wakker ben...ik zie een megagroot beeldscherm met allemaal cijfers en modules en steeds weer andere combinaties...wordt helemaal gek van deze beelden.
Mijn hoofd voelt heel zwaar aan..mijn handen en voeten tintelen...kan mijn evenwicht niet bewaren en in mijn dromen ben ik continue aan het schrijven, rekenen en ga zo maar door.
zo eng gewoon en ook als ik slaap gaat het verder..Ben helemaal op.
badparel
19-07-2006, 22:57
kwaaaak :haha:
Maar even serieus,diri maladi en rust goed uit..doorgaan met werken tijdens een burnout werkt alleen tegen je:(
:moe: :ego:
badparel
19-07-2006, 23:00
Padparel..
Precies...nou je wilt niet weten wat er in mijn hoofd allemaal afspeelt...
Of ik nou slaap of wakker ben...ik zie een megagroot beeldscherm met allemaal cijfers en modules en steeds weer andere combinaties...wordt helemaal gek van deze beelden.
Mijn hoofd voelt heel zwaar aan..mijn handen en voeten tintelen...kan mijn evenwicht niet bewaren en in mijn dromen ben ik continue aan het schrijven, rekenen en ga zo maar door.
zo eng gewoon en ook als ik slaap gaat het verder..Ben helemaal op.
Je bent lichamelijk uitgeput,de stress is je teveel geworden en zoals zina zei;als je doorgaat met werken dan word het alleen maar erger.
Bij mij was het zo erg dat ik niet eens blij kon zijn met mn baby, ik kon niet van haar genieten ,ik heb er 5 maanden in gezeten en toen was het overgegaan alhemdullilah,ik ging op vakantie ,misschien lag het daaraan.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.