Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mag je met elkaar zoenen tijdens de menstruatie?

Pagina's : [1] 2

Imenrotterdam
14-06-2003, 17:19

Ik wou effe weten of je elkaar op een seksuele manier kunt aanraken tijdens de menstruatie. Ik weet dat je geen seks mag hebben. Maar mag je met je kleren aan alles doen, of mag je helemaal niks. laat het me aub weten en alleen serieuze reacties aub.

Rakia4U
14-06-2003, 17:24
Ik denk dat het geen kwaad kan maar zeker weet ik het niet. x

-Reda-
14-06-2003, 18:08
zoenen valt niet onder sex.

mimia
14-06-2003, 18:22
inderdaad.......je mag geen s*x hebben........maar wel zoenen........best logisch :confused:

sweet_karima
14-06-2003, 18:23

kan geen kwaad meid Bousa Kbira KaRiMaKe

dawudd
14-06-2003, 19:46
mag je met elkaar zoenen tijdens de menstruatie? (Bericht #) Ik wou effe weten of je elkaar op een seksuele manier kunt aanraken tijdens de menstruatie. Ik weet dat je geen seks mag hebben. Maar mag je met je kleren aan alles doen, of mag je helemaal niks. laat het me aub weten en alleen serieuze reacties aub. Tijden mensturuatie in verouwen bloed komt een stof verij en dat kan heel erg nadelig zijn voor mannen gezonheid tijden gemeenschap. Aanraken kussen,likken tijdens mensturuatie kan geen kwaad alleen voor gemeenschaap beter dat je een condoom gebruikt . succes

Nadiaavecclasse
22-06-2003, 19:00
volgens mij is het ook alleen zo dat je geen geslachtsgemeensschap (zoals het in die boeken altijd staat) mag hebben ik geloof dat zoenen daar dan buiten valt maar Allahoulem

Bent_Fes
22-06-2003, 21:47
Origineel gepost door dawudd Tijden mensturuatie in verouwen bloed komt een stof verij en dat kan heel erg nadelig zijn voor mannen gezonheid tijden gemeenschap. Aanraken kussen,likken tijdens mensturuatie kan geen kwaad alleen voor gemeenschaap beter dat je een condoom gebruikt . succes Zomaar kom jij met zulke onzin, wie heeft jou OOIT verteld dat gemeenschap mag tijdens menstruatie?? Als je dingen niet weet, hou ze dan voortaan voor je...

OuJdIa_L
22-06-2003, 21:59
Ik denk dat geen kwaad kan...

dawudd
23-06-2003, 00:09
Origineel gepost door Bent_Fes Zomaar kom jij met zulke onzin, wie heeft jou OOIT verteld dat gemeenschap mag tijdens menstruatie?? Als je dingen niet weet, hou ze dan voortaan voor je... He meid waarom reageer je altijd zo kwaad net als ik heb je vader vermoord of zo. tijdens maadperiode gemeenschaap met condoom kan geen kwaad zonder condoom is wat ander,dat je het wilt niet begrijpen ik kan je hellaas niet helpen.

dawudd
23-06-2003, 00:11
Origineel gepost door bent_alhalaal Mensen, het is NIET toegestaan om sex te hebben tijdens je menstruatie, maar zoenen mag wel! De man mag niet met zijn 'ding' in de buurt van jouw 'ding' komen. Het is niet hygenisch, de vrouw is op dat moment onrein! Maar zoenen doe je met je mond dus dat is wel toegestaan! wat dacht je van condoom tijdens maandpriode of met condoom mag het ook niet ??

HalfBlood
23-06-2003, 04:32
Geen sex de rest mag wel. incha Allah kom ik met dalil sinds wij praten uit eigen logica op basis van nix..

Missprive
23-06-2003, 13:58
gatverdamme sorry maar het lijkt me ook helemaal niet frisjes om tydens je menstruatie ff lekker te gaan...........:rolleyes: Me man zou heus wel ff een weekje kunnen wachten tog:D tot me menstruatie over is Ik loop heus niet weg :hihi: en me ding ook niet :maf:

Bent_Fes
23-06-2003, 18:57
Origineel gepost door dawudd He meid waarom reageer je altijd zo kwaad net als ik heb je vader vermoord of zo. tijdens maadperiode gemeenschaap met condoom kan geen kwaad zonder condoom is wat ander,dat je het wilt niet begrijpen ik kan je hellaas niet helpen. Ja ik irriteer me aan het feit, dat jij onwaarheden verteld....kom maar zou ik zeggen met een dalil, dat gemeenschap mag als een vrouw ongesteld is!! Condoom of geen condoom.......... :rolleyes:

Bent_Fes
23-06-2003, 18:58

Origineel gepost door bent_alhalaal Nee dat mag ook niet, ONREIN IS EN BLIJFT ONREIN daar verandert een rubbertje niks aan! Dus niet doen! Maar goed je moet het zelf weten, als jij denkt dat het toegestaan moet je dat zelf weten! Ja meneer schijnt dat niet zo te begrijpen....kijk maar naar zijn topic over dat mastrubatie toegestaan is, en dat hij het doet tot hij bij neervalt! :rolleyes:

Pagina's : [1] 2