Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben weer terug dames, !!!

dolfijn1977
19-07-2006, 18:51

Hoi meiden, Ik ben erweer.. Was voor een weekje weg, naar Egypte ... Had heerlijk vakantie gehad, In September Insa allah ga ik weer 1 week naar Marakech kan niet wachten Hoe gaat het met iedereen hier,

ZA3TAR
19-07-2006, 18:53
oooh marhbabiek, heb je het naar je zin gehad??? hier is het saaai

XxNad0rGirlxX
19-07-2006, 18:57
Masha'Allah! Waar in Egypte ben je geweest?

dolfijn1977
19-07-2006, 18:59
Ben naar Egypte geweest, was heel leuk, echt aardige mensen daar, ik mis het wel eigelijk, Ben vandaag terug.. het is wel arme land, mr heel mooie land, volgende jaar insallah wil ik weer terug gaan. Ik vind Egypte mensen zijn veel aardiger dan Marokkaanse volk in Marokko ,

dolfijn1977
19-07-2006, 19:05

Masha'Allah! Waar in Egypte ben je geweest? ben naar Hurghada geweest, Mooie Hotel, echt lieve mensen, daar ben ook naar Luxer geweest, was ook leuk , met een bootje door het Nijl.. Mooi allemaal ... we hebben all Inclusive genomen, je kan hele dag eten en drinken, ook in strand kan lekker eten en drinken , alles is gratis, Om 7 uur S'morgens tot 12 uur S'nachts kan je lekkere eten en drinken, we gingen ook duiken , was echt leuk, ook naar eilandje geweest, Heerlijk was het, 1 week is best kort, mr insa allah wil ik weer terug dan wil ik wel naar Cairo gaan :goedzo: :goedzo: ,

dolfijn1977
19-07-2006, 19:11
Die mensen zijn best wel arm vooral in Luxer, mr ze leven gelukkig dan wij .. ze zijn altijd blij en gestress geen brieven, heel mooie land, k heb Tempels in Luxer gezien echt zo mooi om te zien, Ik raad jullie echt om een keer daar heen te gaan.. De Egypte moslilms vrouwen daar dragen allemaal Hijaab , alleen de Christenen niet,

Le-Sud
19-07-2006, 19:13
ohww wat leukkk Hurghada is idd mooi heb videobeelden gezien en zoals je zei is all inclusive veel beter. hoef je niet weer te betalen voor het eten etc. Ohw marrakech :( Waar ga je verblijven en ben je er al eerder geweest? Veel plezier inchallah !

dolfijn1977
19-07-2006, 21:41
ohww wat leukkk Hurghada is idd mooi heb videobeelden gezien en zoals je zei is all inclusive veel beter. hoef je niet weer te betalen voor het eten etc. Ohw marrakech :( Waar ga je verblijven en ben je er al eerder geweest? Veel plezier inchallah ! September wil ik naar Marrakech gewoon in Hotel nemen, mr k vind egypte echt een mooie land, zo mooie taal hebben ze, heb wat paaar woorden geleerd,

Mozhima1
19-07-2006, 21:43
Welkom terug. Ik hoop dat je genoten hebt van je vakantie; zo te lezen wel.

dolfijn1977
19-07-2006, 21:43
meiden jullie moeten zeker daar heen gaan, is echt leuk, vooral alles je zegt k Ben Moslima kom uit Marokko of andere Arabische landen, dan BeHandelen ze jouw zo goed, en zo aardig zijn ze, ze behandelen mensen daar heel goed, alleen jammer dat zo veel arme mensen daar zijn

salwa23
19-07-2006, 22:43
Dat moet je vooral niet zeggen tegen de mannen daar dat je marokkaanse bent:jammer: :jammer: :jammer:

Le-Sud
20-07-2006, 00:01
September wil ik naar Marrakech gewoon in Hotel nemen, mr k vind egypte echt een mooie land, zo mooie taal hebben ze, heb wat paaar woorden geleerd, Geniet in Marrakech :love: ik mis 't :( Volgend jaar inchallaah Inta 7abibi :hihi: