Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen Op Jonge Leeftijd...

Pagina's : [1] 2 3

Cina
14-06-2003, 16:47

Heeft toch wel veel voordelen :stout:

Fous
14-06-2003, 16:50
Maar ook veel nadelen...De voordelen overtreffen ze wel :stout:

ZiLaaL
14-06-2003, 16:50
Dat zeker! Met als hoofd Voordeel: Minder Chickies en Boyz op de Donderdagavond op de kalverstraat aan het rondstruinen om opgepikt te worden :hihi: maar dat klopt zeker. Zodra je trouwt, zijn de zorgen over OF je de juiste nog ontmoet verdwenen. Maar komen de zorgen over wat je vandaag nou weer moet klaarmaken voor avondmaal erbij gekomen... :p

Endless
14-06-2003, 16:51
Jep heeft voordelen..;)

mimi_tangaouia
14-06-2003, 16:54

Origineel gepost door Kenitrya Dat zeker! Met als hoofd Voordeel: Minder Chickies en Boyz op de Donderdagavond op de kalverstraat aan het rondstruinen om opgepikt te worden :hihi: maar dat klopt zeker. Zodra je trouwt, zijn de zorgen over OF je de juiste nog ontmoet verdwenen. Maar komen de zorgen over wat je vandaag nou weer moet klaarmaken voor avondmaal erbij gekomen... :p waarom zou het een zorg moeten als je moet bedenken wat je klaar moet maken daar is toch niks mis mee en als je het klaar maakt dan maak je het klaar voor je partner maar waarschijnlijk bedoel je het niet zo

Merjem
14-06-2003, 16:54
Origineel gepost door Kenitrya Minder Chickies en Boyz op de Donderdagavond op de kalverstraat aan het rondstruinen om opgepikt te worden :hihi: Kalverstraat ligt dat in Ultrecht?

Endless
14-06-2003, 16:55
Origineel gepost door Merjem Kalverstraat ligt dat in Ultrecht? Amsterdam.. :)

ZiLaaL
14-06-2003, 16:56
Origineel gepost door mimi_tangaouia waarom zou het een zorg moeten als je moet bedenken wat je klaar moet maken daar is toch niks mis mee en als je het klaar maakt dan maak je het klaar voor je partner maar waarschijnlijk bedoel je het niet zo I was just joking... :( Maar na een huwlijk heb je gewoon andere zorgen dan Voor je huwlijk. Dat is Gewoon zo. Dus trouw niet om je huidige zorgen te ontkomen, je krijgt er anderen voor terug. :zwaai:

mimi_tangaouia
14-06-2003, 16:58
Origineel gepost door Kenitrya I was just joking... :( Maar na een huwlijk heb je gewoon andere zorgen dan Voor je huwlijk. Dat is Gewoon zo. Dus trouw niet om je huidige zorgen te ontkomen, je krijgt er anderen voor terug. :zwaai: ik d8 al dat je het aan het joken was :jeweetog: maar wat ik niet begrijp is dat je zegt dat als je trouwt dat je andere zorgen ervoor terug krijgt als jij en je partner het goed kunnen vinden dan zouden er toch geen zorgen moeten zijn???

Cina
14-06-2003, 17:00
Origineel gepost door mimi_tangaouia ik d8 al dat je het aan het joken was :jeweetog: maar wat ik niet begrijp is dat je zegt dat als je trouwt dat je andere zorgen ervoor terug krijgt als jij en je partner het goed kunnen vinden dan zouden er toch geen zorgen moeten zijn??? Ik denk dat ze met 'zorgen', 'verantwoordelijkheden' bedoelt. Ewa, dat klopt wel :)

ZiLaaL
14-06-2003, 17:03
Origineel gepost door mimi_tangaouia ik d8 al dat je het aan het joken was :jeweetog: maar wat ik niet begrijp is dat je zegt dat als je trouwt dat je andere zorgen ervoor terug krijgt als jij en je partner het goed kunnen vinden dan zouden er toch geen zorgen moeten zijn??? Dat is in een droomwereld volgens mij. Ik bedoel natuurlijk niet dat als je trouwt, je telkens ruzie hebt met je partner of zo. Maar als je trouwt krijg je er andere zorgen bij als: -huisvesting -geld (killing factor!) -vakanties -huishouden -families etc etc. Je staat dus meer op je eigen benen dan eerst, je draagt een grotere verantwoordelijkheid dan VOOR het trouwen. Je bent verantwoordelijk voor het huishouden en je bent verantwoording schuldig aan je partner. Je bent een klein deel van je vrijheid kwijt, maar dit is geen probleem, want daar heb je bewust voor gekozen. maar er komen dus wel nieuwe zorgen bij... das wat ik denk hoor! :zwaai:

shehinez
14-06-2003, 17:39
ik vind leeftijd niet echt belangerijk, als je maar van die gene houd....

SweetRose
14-06-2003, 17:59
Als je er 200000% klaar voor bent, dan maakt het (grotendeels) niet uit hoe oud je bent! zin 'n midar

Najib26
14-06-2003, 18:14
Origineel gepost door Cina Heeft toch wel veel voordelen :stout: Dus...... snel trouwen...zied!

Cina
14-06-2003, 19:17

Voordelen: -Je hebt een levend kussentje -Het is lekker warm in de winter -Je hebt altijd iemand om ruzie mee te maken :stout: -Je hebt altijd iemand om het weer mee goed te maken :engel: -Eh... -Romantische dromen kun je in praktijk brengen (need I say more :D) Etc. etc. :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3