Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : TrOuWeN! Of Single? Je biologische Klok!

Pagina's : [1] 2

ZiLaaL
14-06-2003, 16:12

Stel je bent alweer bijna 24 jaar! Je merkt het al aan het aantal huwlijksaanzoeken die komen... Het AANTAL daalt namelijk! :eek: Hoe ouder je wordt, hoe minder proposals. Je Biologische Klok Tikt... Tik... Tik... Tik... Tik... Wat doe je Eraan? Wacht je op Mr. Right? Trouw je met 1 van de Proposals die je niet kent? Ga je een Advertentie plaatsen? Importeer je uit je Bled? De vraag is dus: Wat Voor Invloed heeft je Biologische Klok op je Bereidheid tot Huwlijk? :zwaai:

GangstaLovin
14-06-2003, 16:21
Ik ben pas 19 :D

Guadaloupe
14-06-2003, 16:23
Dat zie ik tegen die tijd dan wel.....k heb op dit moment toch geen behoefte om te trouwen

xberbersroosjex
14-06-2003, 16:26
ik ben nog maar 17

ZiLaaL
14-06-2003, 16:26

Origineel gepost door GangstaLovin Ik ben pas 19 :D :p ik ben ook maar 20 jaar. maar tegenwoordig trouwen de chicks steeds jonger he? :zwaai:

ZiLaaL
14-06-2003, 16:28
Origineel gepost door Merjem Voor mij is het te laat ik ben niet meer huwbaar en ben niet aantrekkelijk op de huwelijksmarkt door mijn leeftijd :D mag je dan vragen hoe jij dan denkt over je toekomst? je hebt nu meer tijd voor jezelf, of niet? had je liever wel willen trouwen, of vind je het zo ook prima? of denk je erover om alsnog te trouwen, misschien met iemand uit maroc? vertel ons! :) :zwaai:

mocro_souhaila
14-06-2003, 16:30
Dan trouw ik maar met iemand die me aardig lijkt....gewoon proberen tog...maar me hele leven vrijgezel..NEVER

PABLO_ESCOBAR
14-06-2003, 16:37
Origineel gepost door Kenitrya Stel je bent alweer bijna 24 jaar! Je merkt het al aan het aantal huwlijksaanzoeken die komen... Het AANTAL daalt namelijk! :eek: Hoe ouder je wordt, hoe minder proposals. Je Biologische Klok Tikt... Tik... Tik... Tik... Tik... Wat doe je Eraan? Wacht je op Mr. Right? Trouw je met 1 van de Proposals die je niet kent? Ga je een Advertentie plaatsen? Importeer je uit je Bled? De vraag is dus: Wat Voor Invloed heeft je Biologische Klok op je Bereidheid tot Huwlijk? :zwaai: ik draai m'n klok gewoon terug :D

LieveMeisje
14-06-2003, 16:42
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR ik draai m'n klok gewoon terug :D para :D ik ga binnenkort trouwen :lol:

Cina
14-06-2003, 16:42
Damn...die biologische klok begint steeds harder te tikken :hihi:

Dida
14-06-2003, 16:46
Ik zou het gewoon laten tikken ,me biologische klok gaat mij niet laten bepalen of ik trouw of niet ,als ik trouw dan is het omdat mijn tijd gekomen is om te trouwen en Allah(swt) het zo gewild heeft :D.

ZiLaaL
14-06-2003, 16:58
Thnx Merjem voor je Antwoord! :zwaai: Was leerzaam!

meryem23
14-06-2003, 16:59
ik ben ook alweer 23 en ben er zeker wel aan toe om te trouwen. Maar om nou zomaar met iemand te trouwen alleen om getrouwd te zijn...NEE dat zou ik nooit doen. Ik wacht mijn tijd gewoon af...(alhoewel ik stiekem hoop dat het niet te lang meer gaat duren) ;) :zwaai:

ZiLaaL
14-06-2003, 17:05
Origineel gepost door meryem23 ik ben ook alweer 23 en ben er zeker wel aan toe om te trouwen. Maar om nou zomaar met iemand te trouwen alleen om getrouwd te zijn...NEE dat zou ik nooit doen. Ik wacht mijn tijd gewoon af...(alhoewel ik stiekem hoop dat het niet te lang meer gaat duren) ;) :zwaai: en zou je er nu bewust iets aan doen of blijf je rustig afwachten? :)

meryem23
14-06-2003, 17:14

Origineel gepost door Kenitrya en zou je er nu bewust iets aan doen of blijf je rustig afwachten? :) nee ik doe er niet bewust iets aan. Alles is bel mekteb, dus als mijn tijd komt, dan komt ie. Wel sta ik er echt voor open. Voorheen wilde ik altijd eerst mijn studie afmaken voordat ik ergens aan begon. Ik zei dus eigenlijk standaard nee als iemand om mijn hand kwam vragen...ik keek niet eens naar de persoon (wel een beetje dom achteraf maarja)...nu doe ik dat dus niet meer... en hoe zit dat met jou?

Pagina's : [1] 2