Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie denkt ook zo over mij???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

miriammetje
14-06-2003, 13:59

salam alikoem... ik las net een bericht bijmijn andere topic over wt iemand van mij vond...ik kreeg er tranen van en het deed me aanhet denken het deed me ook wel pijn eerlijk gezegt...nu is mijn vraag aan julli ewie is het eens met haar?? want dit is echt belangrijk voor mij....als ik weet dat er meer zo oevr mij denken dan laat ik het hier bij ruste want dan heb ik er niks aan om op marokko.nl te zitte,....willen julleu aub eerlijk jullie mening zeggen??? beslemma miriam dit was het bericht... Origineel gepost door Apatisch miriammetje Dit moet me toch even van m'n hart : hoe meer ik iets lees van je, hoe geirriteerder ik raak. Ik lees hier vaak dat je mensen 'probeert' te adviseren of je poogt de 'dwalenden' op het rechte pad te brengen ... maar zelf gedraag je je anders dan wat je die mensen voorschotelt. Je bent er als de kippen bij om mensen te berispen op hun zgn. 'zonden', misschien besef je het niet: maar je gedraagt je net als die personen, het enige verschil is dat die mensen jou er niet over aanspreken (wat ik niet meer dan normaal vind). Volgens mij, probeer je je volwassener te gedragen dan je eigenlijk bent of kan opbrengen ... weet je : alles op z'n tijd. Het is zeker niet mijn intentie om ruzie te stoken, zeker niet. Het stoorde me, bij deze is dan ook alles gezegd. vg

miriammetje
14-06-2003, 14:03
Origineel gepost door SlaatNergens0p hahahahah niks van aantrekken van die puistkikker...blijf maar schrijven en laat je niet kisten..het zijn maar Kikkers :) is het een nederlands meisje dan???ja sorry ik moest er echt haasdt van huilen....

xberbersroosjex
14-06-2003, 14:03
ja je moet er gewoon niet op letten

elmoemien
14-06-2003, 14:04
Die Apache (helikopter) voelt zich kennelijk aangesproken. Mijn advies is idem dito: trek je daar niks van aan (het zijn 1 seconde vliegen).

Lady_moi
14-06-2003, 14:04

ik lach zulke domme berichten weg die zijn het nie waard lieve miriam je weet toch van jezelf hoe je bent bijna iedereen mag je maar weet dat er altijd jaloerse kipjes tussen zitten hoe liever je bent hoe meer jaloers dat ze zijn "ze" die ene toch je bent hier bekend als een aardige lieve praktiserende moslimmeid ik zal er altijd voor u zijn want wat jij voor me hebt gedaan is echt ik kweet het niet ik vind de juiste woorden er niet voor maar ik ben trots op je stay yourself! :goedzo:

miriammetje
14-06-2003, 14:05
Origineel gepost door elmoemien Die Apache (helikopter) voelt zich kennelijk aangesproken. Mijn advies is idem dito: trek je daar niks van aan (het zijn 1 seconde vliegen). ja dabkjewel...pfff ik kan dat echt niet hebben zoiets....ik zeg niet dat ik perfect ben maar dit was wel hard wat zij zei

miriammetje
14-06-2003, 14:06
Origineel gepost door lady_moi ik lach zulke domme berichten weg die zijn het nie waard lieve miriam je weet toch van jezelf hoe je bent bijna iedereen mag je maar weet dat er altijd jaloerse kipjes tussen zitten hoe liever je bent hoe meer jaloers dat ze zijn "ze" die ene toch je bent hier bekend als een aardige lieve praktiserende moslimmeid ik zal er altijd voor u zijn want wat jij voor me hebt gedaan is echt ik kweet het niet ik vind de juiste woorden er niet voor maar ik ben trots op je stay yourself! :goedzo: dankjewel lieverd!!!......draag je hem nog???

esmaatjuuh
14-06-2003, 14:07
Meid...wallah Jij bent gewoon een Topmeid.. Je moet er inderdaad niets van aantrekken... Vanuit Mijn Ogen ben je niet Zomaar een persoon ;) Ik heb opgemerkt dat je In real Life een goede Moslima bent... Gewoon zo blijven :goedzo:

GangstaLovin
14-06-2003, 14:07
is helemaal niet hard wat ze zegt .....want ze heeft wel een BEETJE gelijk :)

Lady_moi
14-06-2003, 14:09
Origineel gepost door miriammetje dankjewel lieverd!!!......draag je hem nog??? natuurlijk alhamdoulilah!! gij zijt een voorbeeld voor me :goedzo: en gangsta ze heeft helemaal NIET gelijk jij hoort ook zekers bij die kipjes

Shahinez
hé zinna ewa ik heb mijn mening gegeven op die andere topic van jou ... ghier matedihash fiha ... blijf wie je bent... zo hebben we je graag Beslama :zwaai:

miriammetje
Origineel gepost door GangstaLovin is helemaal niet hard wat ze zegt .....want ze heeft wel een BEETJE gelijk :) sinds de dag dat ik lid ben is het mij wel bekend dat jij me m=niet moet...je hebt mezelfs een keer uitgescholden voor ***wijf....dus van jou weet ik dat je me niet moet...dus wel logishe dat je haar gelijk geeft maar oke ieder zijn mening

dawudd
14-06-2003, 14:10
wie weet misschien ze schrijft het uit jaloerzie . hoeft je niks aan trekken meid belijf maar wat je bent hoeft je niet te vranderen. moet je niet huilen want hier komen ook veel gestuurde mensen. jij bent gewoon een heel liefe meid en ik denk dat meest leden van Yasmina houden van je. niet huilen ok sweety :) :zwaai:

Lady_moi
14-06-2003, 14:11
gangstalovin shame on you :jammer: hoe durf je een lieve meiske als haar zo noemen hchouma alik echt wel :jammer:

GangstaLovin
14-06-2003, 14:12

wie zegt dat ik je niet mag ??? Ik mag je wel ...maar je doet sommige dingen zelf WEL die je anderen afraadt. Zoals roddelen ...bijvoorbeeld(remember die topic over die jongen in de auto ;) ....) ...en je oordeelt over andere mensen terwijl dat niet eens mag. Snap je? mijn excuses als ik je ***wijf heb genoemd ....Sommige dingen floep ik eruit terwijl ik ze niet eens meen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7