Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokaanse Gay op bruiloft ..

TemsoenT
14-06-2003, 12:37

salaam mensen ik wou ff zeggen hier ... ik was 5 en 6 juni op een bruiloft in maastricht , en op zaterdag kwam er een marokaanse gay binnen , hij ginG dansen en hij had echt schijt aan alles en iedereen opeens vroeg ik is hij echt gay of doet ie als een gay ??? mohim ze vertelde mij dat hij Farid heette en hij was echt een Gay .. Maar waar ik versteld van stond was dat zijn ouders gewoon in de zaal waren , ze hebben hem geaccepteerd als Gay ... ze gingen met hem dansen .. etc.. Hij kwam uit Casablanca .. en in de zaal zaten mensen uit Nador .. berkane .. etc.. niet dat ik Casa nu naar beneden haal of zo maar ik zet het er alleen maar bij .. Maar is dat tegenwoordig normaal ??????????? Vooral dat met ouders ?? dat ze dat accepteren Ongelooflijk he :confused: xxx Temsoent....

AlMoet-Oukil
14-06-2003, 12:45
Origineel gepost door TemsoenT salaam mensen ik wou ff zeggen hier ... ik was 5 en 6 juni op een bruiloft in maastricht , en op zaterdag kwam er een marokaanse gay binnen , hij ginG dansen en hij had echt schijt aan alles en iedereen opeens vroeg ik is hij echt gay of doet ie als een gay ??? mohim ze vertelde mij dat hij Farid heette en hij was echt een Gay .. Maar waar ik versteld van stond was dat zijn ouders gewoon in de zaal waren , ze hebben hem geaccepteerd als Gay ... ze gingen met hem dansen .. etc.. Hij kwam uit Casablanca .. en in de zaal zaten mensen uit Nador .. berkane .. etc.. niet dat ik Casa nu naar beneden haal of zo maar ik zet het er alleen maar bij .. Maar is dat tegenwoordig normaal ??????????? Vooral dat met ouders ?? dat ze dat accepteren Ongelooflijk he :confused: xxx Temsoent.... Het is toch zijn zaak.....Allah straft hem wel als hij echt een gay is. Maar zijn ouders houden van `m....gay of dronkelap of hoereloper misschien wel dealer...je zet je zoon niet zomaar op straat hoor.. het is vlees en bloed...gelukkig heb ik harde ouders en ben ik goed hard opgevoed...maar gay allah i hdieh...misschien wordt ie later een betere moslim dan ons...WIE WEET....

Shahinez
14-06-2003, 13:50
Origineel gepost door TemsoenT salaam mensen ik wou ff zeggen hier ... ik was 5 en 6 juni op een bruiloft in maastricht , en op zaterdag kwam er een marokaanse gay binnen , hij ginG dansen en hij had echt schijt aan alles en iedereen opeens vroeg ik is hij echt gay of doet ie als een gay ??? mohim ze vertelde mij dat hij Farid heette en hij was echt een Gay .. Maar waar ik versteld van stond was dat zijn ouders gewoon in de zaal waren , ze hebben hem geaccepteerd als Gay ... ze gingen met hem dansen .. etc.. Hij kwam uit Casablanca .. en in de zaal zaten mensen uit Nador .. berkane .. etc.. niet dat ik Casa nu naar beneden haal of zo maar ik zet het er alleen maar bij .. Maar is dat tegenwoordig normaal ??????????? Vooral dat met ouders ?? dat ze dat accepteren Ongelooflijk he :confused: xxx Temsoent.... Tja weet je zinna, hij heeft er ook misschien niet zelf voor gekozen om gay te zijn, dit zijn nu eenmaal gevoelens en je kunt ze niet onderdrukken ... ik heb een vriend hij is ook gay ... ik heb dagen,nachten,maanden met hem erover gesproken ... hij vind het zelf super erg, hij wilt ook een vrouwtje en kindjes mohim normaal zijn... zoals de andere, mohim zo normaal is het nu weer ook niet ... hij heeft een tijdje geleden wat gehad met een marokkaanse meid,en hij vertelde me dat hij haar erg leuk vond maar dat hij gewoon geen gevoelens had voor dat meisje en als hij haar kuste ,deed hem niets ... daarna is hij op een dag te weten gekomen dat hij meer voelde voor jongens dan voor meisjes ... ikkon het er in het begin niet mee leven wollah,MIJN BESTE VRIEND waarmee ik ben opgegroeid en diep in mezelf ook verliefd op was, dat hij een gay is ... pffffff ikging er gewoon aan kapot Hij zei zelf dat hij het probeert te onderdrukken, hij bid hamdoelilah elke dag, hij vraagt Allah swt om vergiffenis van zijn onzedelijke gedachtes .... ik hoop Inchallah dat het beter gaat worden met hem ... Normaal kun je een gay zo eruit pikken, maar bij hem niet....; wollah je zou niet eens opmerken dat hij een gay is ... zo'n mooie jongen,zo'n lieve jongen, zo'n serieuze jongen ... en hij valt diep in zijn hart verliefd op beharige ko.nten pfffffff En inderdaad,het zijn zijn ouders,dit is raar dat ze hem hebben geaccepteerd,want voor hetzelfde geldt dat ze hem zouden afstoten... Maar mohim dit word te lang...beslama

xberbersroosjex
14-06-2003, 13:54
Origineel gepost door TemsoenT salaam mensen ik wou ff zeggen hier ... ik was 5 en 6 juni op een bruiloft in maastricht , en op zaterdag kwam er een marokaanse gay binnen , hij ginG dansen en hij had echt schijt aan alles en iedereen opeens vroeg ik is hij echt gay of doet ie als een gay ??? mohim ze vertelde mij dat hij Farid heette en hij was echt een Gay .. Maar waar ik versteld van stond was dat zijn ouders gewoon in de zaal waren , ze hebben hem geaccepteerd als Gay ... ze gingen met hem dansen .. etc.. Hij kwam uit Casablanca .. en in de zaal zaten mensen uit Nador .. berkane .. etc.. niet dat ik Casa nu naar beneden haal of zo maar ik zet het er alleen maar bij .. Maar is dat tegenwoordig normaal ??????????? Vooral dat met ouders ?? dat ze dat accepteren Ongelooflijk he :confused: xxx Temsoent.... ik kom zelf ook uit maastricht en ik ken die jongen van zien, ja zijn ouders hebben geaccepteerd dat hij gay is, hij gaat naar bijna alle bruiloften gaat gewoon dansen en doet net of er niks aan de hand is

tonk
14-06-2003, 14:22

Het zal aan mij liggen, maar de woordkeuze 'en doet net of er niks aan de hand is', vind ik nogal vreemd. Wat mij betreft is er namelijk helemaal niks aan de hand. Hij is gay, nou en?? Niks mis mee.

Shahinez
14-06-2003, 14:26
Origineel gepost door tonk Het zal aan mij liggen, maar de woordkeuze 'en doet net of er niks aan de hand is', vind ik nogal vreemd. Wat mij betreft is er namelijk helemaal niks aan de hand. Hij is gay, nou en?? Niks mis mee. Als nederlandse moet je toch weten dat ook in het christendom homofilie verboden is ... en je weet dat bij moslims dit ook ten zeerste verboden is ... Dus 'en doet net of er niks aan de hand is' is een vrij normale opmerking,want als moslim word dat niet geaccepteerd

TemsoenT
14-06-2003, 14:34
Origineel gepost door xberbersroosjex ik kom zelf ook uit maastricht en ik ken die jongen van zien, ja zijn ouders hebben geaccepteerd dat hij gay is, hij gaat naar bijna alle bruiloften gaat gewoon dansen en doet net of er niks aan de hand is * ja meid dan is het die op de bruiloft was ... maar jah ik snap wel dat zijn ouders hem niet kwijt willen , maar Gay zijn ja is verboden en ja ik ken het verhaal gevoelens wel .. etc.. maar Toch ik zou het als ouder echt niet accepteren .. maar goed dank je voor jullie reacties kanjerss :zwaai:

TemsoenT
14-06-2003, 14:36
Origineel gepost door Shahinez Tja weet je zinna, hij heeft er ook misschien niet zelf voor gekozen om gay te zijn, dit zijn nu eenmaal gevoelens en je kunt ze niet onderdrukken ... ik heb een vriend hij is ook gay ... ik heb dagen,nachten,maanden met hem erover gesproken ... hij vind het zelf super erg, hij wilt ook een vrouwtje en kindjes mohim normaal zijn... zoals de andere, mohim zo normaal is het nu weer ook niet ... hij heeft een tijdje geleden wat gehad met een marokkaanse meid,en hij vertelde me dat hij haar erg leuk vond maar dat hij gewoon geen gevoelens had voor dat meisje en als hij haar kuste ,deed hem niets ... daarna is hij op een dag te weten gekomen dat hij meer voelde voor jongens dan voor meisjes ... ikkon het er in het begin niet mee leven wollah,MIJN BESTE VRIEND waarmee ik ben opgegroeid en diep in mezelf ook verliefd op was, dat hij een gay is ... pffffff ikging er gewoon aan kapot Hij zei zelf dat hij het probeert te onderdrukken, hij bid hamdoelilah elke dag, hij vraagt Allah swt om vergiffenis van zijn onzedelijke gedachtes .... ik hoop Inchallah dat het beter gaat worden met hem ... Normaal kun je een gay zo eruit pikken, maar bij hem niet....; wollah je zou niet eens opmerken dat hij een gay is ... zo'n mooie jongen,zo'n lieve jongen, zo'n serieuze jongen ... en hij valt diep in zijn hart verliefd op beharige ko.nten pfffffff En inderdaad,het zijn zijn ouders,dit is raar dat ze hem hebben geaccepteerd,want voor hetzelfde geldt dat ze hem zouden afstoten... Maar mohim dit word te lang...beslama en meid hebben zijn ouders het geacepteerd ???????????.. Kus Temsoent

Shahinez
14-06-2003, 14:53
Origineel gepost door TemsoenT en meid hebben zijn ouders het geacepteerd ???????????.. Kus Temsoent Ze weten het niet ,mohim NOG NIET

TemsoenT
14-06-2003, 14:55
Origineel gepost door Shahinez Ze weten het niet ,mohim NOG NIET gaat ie het wel vertellen ????????????????????

xberbersroosjex
14-06-2003, 15:05
Origineel gepost door TemsoenT * ja meid dan is het die op de bruiloft was ... maar jah ik snap wel dat zijn ouders hem niet kwijt willen , maar Gay zijn ja is verboden en ja ik ken het verhaal gevoelens wel .. etc.. maar Toch ik zou het als ouder echt niet accepteren .. maar goed dank je voor jullie reacties kanjerss :zwaai: ja ik zou het ook nooit accepteren maar zijn ouders hebben het gedaan

wawawa
18-02-2007, 22:00
de wereld doet gek en wij doen gewoon mee maarjah