Bekijk originele versie : Sterrenbeeld!
yasminne
14-06-2003, 12:22
Ik ben een Kreeft, dus ik stel me even voor!
KLEUR:zilverachtig blauw METAAL:zilver ELEMENT:water
Overdreven solidair, zwaar op de hand met een enorme hang naar het verleden, humeurig en erg jaloers zijn de negatieve karaktertrekken van de Kreeft. De goede eigenschappen zijn dat de Kreeft geduldig, gevoelig, romantisch, sociaal en moederlijk is. De levensles van de Kreeft is dat zij eigen gevoelens moeten leren herkennen en zelfzuchtigheid en afgunst opzij moeten schuiven.
En het klopt allemaal :D
Vertel me jullie sterrenbeeld, en ik vertel je gelijk wat jou eigenschappen/karakter zijn.
angelwoman
14-06-2003, 12:43
steenbok
GangstaLovin
14-06-2003, 12:43
De Weegschaal-Libra.
23 September t/m 23 Oktober.
De Weegschaal is gekoppeld aan de planeet Venus,heeft een hoofdkruis en het element is Lucht.Huis 7.
De Weegschaal is diplomatiek,tactvol,fair en onpartijdig,maar is ook maatschappelijk en bewust.Ze heeft rechtvaardigheid,evenwicht
en harmonie hoog in het vaandel staan,relatiebewust,elegantie en gastvrijheid zijn de Weegschaal niet vreemd.
Het negatieve van de Weegschaal is,dat ze ijdel en onbetrokken kan zijn,besluitloos en veroordelend te werk kunnen gaan.Het
liefst vermijden ze elke confrontatie en willen zo graag de lieve vrede bewaren.
De kleuren van de Weegschaal zijn: geel en groen.
De geuren van de lelie past goed bij haar.
De lichaams delen zijn : nieren en lever.
Algemene conclusie: de Weegschaal is rechtvaardig,maar twijfelt ook.
Venus Heerser van Weegschaal en Stier.
Venus:Liefde,schoonheid,harmonie,kunst,creativitei t,samenwerking,sociale kontakten.Maar ook wansmaak,disharmonie en gebrek
aan samenwerking bij ongunstige aspecten.
Huis 7 het Huis van de Weegschaal.
7e Huis Huwelijk en compagnonschap,behoefte om relatie aan te knopen, verwachtingspatroon van huwelijk,huoding t.o.v. partner,samenwerkingsverband,
behoefte aan harmonie,schoonheid,evenwicht,vriendschappelijke sfeer,kunstwerken.
Klopt voor het merendeel ...behalve dat van behoefte om relatie aan te knopen.
yasminne
14-06-2003, 12:44
Steenbok
KLEUR:donkerbruin METAAL:zilver ELEMENT:aarde
Het sterrenbeeld Steenbok wordt beheerst door de planeet Saturnus. Koud, vrekkig, onverschillig en star zijn de negatieve karaktertrekken van een Steenbok. De goede eigenschappen zijn, dat Steenbokken praktisch, gedisciplineerd, verantwoordelijk en betrouwbaar zijn. De levensles van de Steenbok is dat hij moet leren macht te krijgen en te behouden over zijn mogelijkheden, ambities, bestemming en prioriteiten.
GangstaLovin
14-06-2003, 12:44
De Steenbok-Capricornus
23 December t/m 20 Januari
De Steenbok is gekoppeld aan de planeet Saturnus,heeft een hoofdkruis en het element is Aarde.Huis 10.
De Steenbok is beheerst,betrouwbaar en vaderlijk.Is verder voorzichtig,sober en gereserveerd,een goede timing om de juiste
tijd af te wachten,is realistisch,kan hard werken en zaken geven.
De negatieve kanten van de Steenbok zijn,dat hij erg rechtlijnig en streng kan zijn.Pessimisme is hem niet vreemd,voor alles
orde en regel zijn en is daarom vroeg en wijs en oververantwoordelijk.
De kleuren van de Steenbok zijn:zwart,wit en indigoblauw.
Muskus is lievelingsgeur van de Steenbok.
De lichaamsdelen zijn :knieƫn en botten.
Algemene conclusie: De Steenbok wil alles verwerkelijken,maar is toch vrij star.
Saturnus de Heerser van Steenbok en de bij Heerser is Uranus.
Saturnus: Rem,beperking,orde,wet,gezag,geweten,plichtsbesef, ,verantwoordelijkheidsgevoel,
gezond verstand,gevestigde orde,betrouwbaarheid,voorzichtig,gebrek aan zelfvertrouwen,traag,degelijk,bevreesd voor het ongeziene
en onbekende,
dogmatisme.
Huis 10,het Huis van de Steenbok.
10e Huis:Maatschappij,beroep,autoriteit,ouders,vader,m eerdere,sociaal maatschappelijk,status.
angelwoman
14-06-2003, 12:45
thanks yasminne!
C_warrior
14-06-2003, 13:26
Leeuw :D Gggrrr :D
yasminne
14-06-2003, 13:28
Kreeft
KLEUR:geel van de zon METAAL:goud ELEMENT:vuur
Een groot ego - waardoor hij arrogant en verwaand kan zijn - extravagant en verkwistend zijn de negatieve karaktertrekken van de Leeuw. De goede eigenschappen zijn dat Leeuwen een sterke levenskracht hebben, integer, creatief, royaal en waardig zijn. De levensles van de Leeuw is te leren zijn eigen identiteit te ontwikkelen en een manier te vinden waarop hij zijn creatieve energie het best kan gebruiken.
yasminne
14-06-2003, 13:29
Chabab je hebt je slechte eigenschappen zijn erg :hihi:
Zo ken ik je niet :stout:
Chabab ik ben achter iets gekomen mijn Element is water en de jouwe vuur, dat gaat niet samen :(
yasminne
14-06-2003, 13:30
Origineel gepost door xberbersroosjex
LEEUW
Wat voor chabab geldt geld ook voor jou :d
C_warrior
14-06-2003, 22:16
Origineel gepost door yasminne
Chabab je hebt je slechte eigenschappen zijn erg :hihi:
Zo ken ik je niet :stout:
Chabab ik ben achter iets gekomen mijn Element is water en de jouwe vuur, dat gaat niet samen :(
Ik heb altijd gelezen dat leeuwen altijd in het algemeen trouwe koppige dappere beesten zijn
tarifest_lady
14-06-2003, 23:31
Tweeling :D
hasna_the_best
14-06-2003, 23:33
boogschutter
xTangaouiax
14-06-2003, 23:33
Maagd :)
Shahinez
14-06-2003, 23:35
Stier .... wilt er iemand zoeken wat er bij stier staat?Dank u
Beslama :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.