Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : onvuchtbaar???

romaisa22
14-06-2003, 11:19

Salaam aleikom, Ik wil iedereen bedanken die op mij verhaal gereageerd heeft. En bedankt voor de tips, ik denk dat ik inderdaad bij me huisarts langs ga . Ik EIS van hem dat hij mij door stuurt naar het ziekenhuis. Moge ALLAH SWT mij kinderen schenken.

romaisa22
14-06-2003, 11:49
Onvruchtbaar??? (Bericht #) Dag lieve mensen, Ik weet geen raad, misschien dat jullie wat tips kunnen geven. Ik ben nu ruim 3 jaar getrouwd, sinds ik eigenlijk getrouwd ben ben ik nooit met de pil begonnen. We wilde allebei meteen kinderen. In die 3 jaar heb ik me het eerste half jaar niet echt druk gemaakt. Maar nu maak ik me cht zorgen, ik probeer nu al 3 jaar zwanger te worden en dat wil niet lukken. Ben een paar keer naar me huisarts geweest, zijn advies was thermometer gebruiken. Hij wil niet naar het ziekenhuis door verwijzen omdat ik nog jong ben zegt hij. Aan mijn man kan het niet liggen uit zijn vorige relatie heeft hij een kind.Ik maak me echt zorgen. Ik ben menstrueer onregelmatig. Elke keer als mijn mestruatie niet op tijd is denk ik misschien ben ik wel zwanger, het is zo ver gegaan dat ik 2 mnd niet menstrueerde. Uit de test blleek dat ik niet zwanger was. Ik heb echt verdriet. . Wat moet ik nu doen???? In mijn familie van mijn moeders kant zijn er twee vrouwen onvruchtbaar. Kan dit ook erfelijk zijn??? Ik kan niet meer helder nadenken. Kunnen jullie mij adviseren, wat moet ik doen of beter gezegd wat kan ik doen!!!!

donaldduk
14-06-2003, 11:59
hoi meid ik heb je bericht aandachtig gelezen en ik moet zeggen doe het rustig aan ik heb namelijk ook een zus die het zelfde heeft meegemaakt ze bleef 6 jaar zonder kinderen ze ging regelmatig naar de dokter en de dokter zei altijd van je zult ze ooit wel krijgen maar ja ze vertrouwde hem niet zo ze zegt als goed het wil dan krijg ik ze ook en na 6 jaar heeft god haar beloont en nu heeft ze 3 maar als je wil zal ik haar vragen wat ze heeft gedaan ewa meid alles ligt in allahs handen ik hoop voor jou dat hij je snel beloont veel sterkte meid groetjes van mij

hmama
27-06-2003, 13:00
hallo meid, ik heb heel veel van deze verhalen gehoord ik heb een nicht die ook heel lang bezig was om kinderen te krijgen toen is ze op vakantie gegaan naar marokko en daar heeft ze iets gedaan waar door ze gelijk zwanger is geworden en nu heeft ze twee kinderen het is een marokaanse medicijn (dwa amesrem) ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb ik hoop insha ellah dat je spoedig een kindje baard

Moeslimma87
27-06-2003, 15:06

salaam, een vriendin van mijn moeder heeft 23jaar lang geen kinderen kunnen krijgen. Ze had de hoop allang opgegeven. Op een bepaald moment begon ze haar misselijk te voelen en zij menstrueerde niet meer, ze dacht dat het met de menopauze te maken had, toen ze naar de dokter ging kreeg ze het prachtige nieuws dat ze een kindje droeg. Ze kon het haast niet geloven, zo gelukkig was ze!!! Ze is nu twee jaar geleden bevallen van dat meisje, hamdoelilla. alles ligt in de handen van allah swt. Je moet niet meteen beginnen panikeren. Het is lmaktab die het zo wilt, en inchallah zal allah swt jou bijstaan, amien. veel succes meid

jimpie
27-06-2003, 15:14
Salaam Ailikoem Romaisa, ik wens je echt heel veel sterkte..moge Allah(swt) je kinderen schenken.. Ik wil wel ff zeggen geef de hoop niet op...Mijn zus is ook na 3 jaar pas zwanger geworden..Alhamdoellilah was zij altijd geduldig gebleven.. Een tante van mij kreeg haar eerste kindje na 15 jaar van alles uit geprobeerd te hebben..De dokters hadden haar wijs gemaakt dat ze geen kinderen kan krijgen...Alhamdoellilah heeft Allah haar toch gelukkig gemaakt met 2 prachtige meiden..

Bleu_Sky
27-06-2003, 15:15
Bel rechtstreeks de gyneacoloog in het ziekenhuis in de buurt, beweer dat je een verwijsbriefje hebt en ga een afspraak maken.... werkt errug goed) of ga naar een andere dokter die je wel doorverwijst. (gewoon doorzeuren en uitleggen wat je angst is) Succes

Safia21
27-06-2003, 17:54
mijn tante heeft ook acht jaar moeten wachten voordat ze zwanger werd en nu heeft ze een drieling! Liefs Safia

romaisa22
27-06-2003, 17:57
Dag lieve mensen, Heel lief van jullie dat me moed wordt gegeven. Ik ben heel blij dat ik gezond ben, alles voor de rest goed gaat. Ik wacht gewoon af, bid elke dag tot allah. Bedankt voor jullie reacties :zwaai: :zwaai: romaisa