Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : SOS Knuffel gezocht :(

Pagina's : [1] 2

ceuta
18-07-2006, 21:48

Ik ging vanmorgen ff de stad in met me kids,me zoontje hebt vanaf baby af aan al knuffe dit is zijn 2de die heeft die vanaf zijn 1.5l.Hij is nu 4 en kan nog niet zonder zijn hondje.Normaal neemt die hem nooit mee naar buiten ,vandaag moest die mee net 2 dagen voor we op vakantie gaan :moe: En ja hoor ik vraag net om zijn knuffel want wilde in wasmachine doen,wij alles afgezocht ook de auto maar niks.Hondje is kwijt :traan1: Hij huilt zo vresellijk erg,ik heb nog geen houdoe gezegd huilt die :hihi: Zo sneu want hij is er aan gehecht.Echt hartverscheurend wallah :jammer: Morgen vroeg ga ik meteen alle winkels af waar ik geweest ben inchallah vind ik hem..Zijn eerste knuffel is die ook vaak kwijt geraakt en elke iedere hebben ze hem netjes bij de kassa bewaard!Tot we naar marokkaanse consulaat waren geweest en daar verloren hebbem.die hebben denk mee in kliko gegooid :moe:

Farah_18
18-07-2006, 21:53
Aaaag wat zielig voor hem, Ik hoop echt dat je 'm vind.... Ik vind het altijd echt super lief als kinderen iets hebben waar ze niet zonder kunnen, meestal zie ik kinderen met een doekje.

Bintje
18-07-2006, 22:01
aaah meskien nou wie weet vind je hem ja inshaallah hahaha die van de consulaat sorry moest wel lachen

Nisrine20
18-07-2006, 22:03
Aaah meid inshallah vind je hem snel.

NoHide
18-07-2006, 23:15

Dat hadden wij ook in Turkije...mijn zusje heeft al bijna 4 jaar haar knuffel (vanaf haar geboorte) en ze was hem kwijtgeraakt onderweg naar het hotel. Nou tijdens een excursie vroegen we dus van kan het zijn dat die knuffel ergens word bewaard als die is gevonden....zegt die man zo van wat was het busnummer...en wij zo euhmm busnummer 10....en ja hoor hij lag bij de chauffeur :banana: Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit meid....wie weet kun je hem vinden want ik weet hoe erg het is.....

ceuta
19-07-2006, 00:04
`Thx meiden :hihi: ik hoop dat ik hem vind. Morgen komt me broertje hier bij de kids, en rees ik inchallah naar de stad!Rond half 9 ga ik op pad :cool: Inchallah

oemtarik
19-07-2006, 00:13
he ceuta, ik hoop echt dat je de knuffel van je kindje vindt ik vindt het echt sneu voor hem mijn kinderen hebben dat met hun speen, die dingen raken ze ze overal kwijt en ik maar kopen?moe: succes hbiba

Atlas_Gebergte
19-07-2006, 08:37
ik hoop voor je dat je hem vind. Imraan had zijn petje een keer van zijn hoofd gehaald en op de grond gegooid, ik zag het niet, dus ik liep gewoon door (hij zat in zijn buggy), en later zag ik dat hij hem niet had, dus ik terug naar die winkel, en gelukkig hadden ze hem daar gevonden.

ffeiza
19-07-2006, 08:57
http://baby.tweedehands.net/fotos/lieve-knuffelhond/267f765964.jpg gevonden !!!!!

AyourInou.
19-07-2006, 09:03
Insha'Allah vind je het knuffeltje..:)

chemicha
19-07-2006, 09:12
http://baby.tweedehands.net/fotos/lieve-knuffelhond/267f765964.jpg gevonden !!!!! :haha: leuk verzonnen

wittewarda
19-07-2006, 09:23
Ceuta ik hoop voor je dat hem vindt. Heel vervelend zo vlak voor de vakantie. Gewoon overal zoeken waar je bent geweest gisteren

Mozhima1
19-07-2006, 09:26
Wat zielig voor je zoontje. Inschallah zul je hem vinden.

ceuta
19-07-2006, 12:38
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS heb hem terug :hihi: heb hem gevonden in de prenetal hij lag al op de kassa ben zo blij !!Ben net terug en moet nog koken enz ga nu meteen aan de slag ahahaa bedankt voor jullie reacties :kus:

chemicha
19-07-2006, 12:56

:banana: hondje is terecht!! Is die ongedeerd en wel? zo niet even flink boenen met SABON en hij zal er dan weer helemaal bovenop zijn vooral als die weer terug is in de handen van je zoontje :D

Pagina's : [1] 2