Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn pappie meskin..........

Pagina's : [1] 2

marocloubna
18-07-2006, 21:39

Hij belde vanmiddag en zei tegen mijn ma dat ie in het ziekenhuis is terwijl hij eigenlijk op z'n werk had moeten zijn!!!!!!!!!!! Meskin hij is gevallen van de trap op zijn werk en zijn arm is nu gekneusd....... Voor de rest is aan de linkerkant alles blauw en opgezet en heeft ie een wond op zijn hoofd...... :traan1: Ik had echt de neiging om te huilen man!!! Zo zielig voor 'm............ Maar ja, Alhamdoulilah, het kon erger........ Je gaat de deur uit en weet niet hoe je thuis komt................

salwa23
18-07-2006, 21:40
Allah ya safie

latifa_soussia
18-07-2006, 21:42
Hij belde vanmiddag en zei tegen mijn ma dat ie in het ziekenhuis is terwijl hij eigenlijk op z'n werk had moeten zijn!!!!!!!!!!! Meskin hij is gevallen van de trap op zijn werk en zijn arm is nu gekneusd....... Voor de rest is aan de linkerkant alles blauw en opgezet en heeft ie een wond op zijn hoofd...... :traan1: Ik had echt de neiging om te huilen man!!! Zo zielig voor 'm............ Maar ja, Alhamdoulilah, het kon erger........ Je gaat de deur uit en weet niet hoe je thuis komt................ Oooooh meskien! Allah ie shafie! Mn moeder was gisteren midden op de markt gevallen, ze heeft nu echt een zoeloe lip en een dikke knie! Ik dacht eerst dat ze had gevochten!

ceuta
18-07-2006, 21:43
Allah sjafih meskin!

marocloubna
18-07-2006, 21:43

Amien, Baraka Allahou Fiekoum!!! Latifa, Allah Ye Shafie je moeder, Inshallah........ :kus:

marocloubna
18-07-2006, 21:48
Allah jzieb eshifa beide ouders...het is net een steek in je hart als een van je ouders wat overkomt..allah jesmehna menwalidien inshallah.. Ja joh!!!!! Soubhanallah wat het met je doet.......... Ik was nog aan het bekvechten met mijn broer over wie de vorken zou halen....... Ineens waren we stil......... :hihi:

_Ought_Aicha_
18-07-2006, 21:49
Oooooh meskien! Allah ie shafie! Mn moeder was gisteren midden op de markt gevallen, ze heeft nu echt een zoeloe lip en een dikke knie! Ik dacht eerst dat ze had gevochten! Mensen waren bang dat je al naar Marokko vertrokken was oughti:eek:

KoezKoez
18-07-2006, 21:49
Allah shafie!! Ook voor jou moeder latifa!

_Ought_Aicha_
18-07-2006, 21:50
Hij belde vanmiddag en zei tegen mijn ma dat ie in het ziekenhuis is terwijl hij eigenlijk op z'n werk had moeten zijn!!!!!!!!!!! Meskin hij is gevallen van de trap op zijn werk en zijn arm is nu gekneusd....... Voor de rest is aan de linkerkant alles blauw en opgezet en heeft ie een wond op zijn hoofd...... :traan1: Ik had echt de neiging om te huilen man!!! Zo zielig voor 'm............ Maar ja, Alhamdoulilah, het kon erger........ Je gaat de deur uit en weet niet hoe je thuis komt................ Moge Allah subhanahu wa ta'ala een van zijn zonden door middel hiervan uitwissen insha'Allah. En moge Allah subhanahu wa ta'ala hem spoedig genezen (en ook jouw moeder Latifa_Soussia)!

marocloubna
18-07-2006, 21:52
Amien Ya Rab el3alamin............

Bintje
18-07-2006, 21:53
allah jeshafieh

marocloubna
18-07-2006, 21:53
Wie ging ze uit eindelijk halen? Of kregen jullie geen eten door je keel:hihi: Uiteindelijk was ik zo lief om ze te gaan halen :D Het is maar dat we lasagne hebben gegeten, anders kreeg ik geen hap door mijn keel :hihi:

ladie_perfect
18-07-2006, 22:15
Allah ie shafie inschallah. Ls ook voor jou ma, wist trouwens niets ervan.

badparel
18-07-2006, 22:37
Ahhh meskien, allahie sjafieh!

badparel
18-07-2006, 22:38

Oooooh meskien! Allah ie shafie! Mn moeder was gisteren midden op de markt gevallen, ze heeft nu echt een zoeloe lip en een dikke knie! Ik dacht eerst dat ze had gevochten! Meskiena :( , zielig hoor, insha allah is ze gauw beter!

Pagina's : [1] 2