Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kben verliefd op een prostituee!

Pagina's : [1] 2

LZN
14-06-2003, 01:13

TARRRR....Geloof je het zelf!!!! :giechel: Maarre stel je eens voor dat je erachterkomt dat je geliefde betaald krijgt voor sexueele handelingen! Wat dan....dit geldt trouwens voor zowel de mannen als vrouwen!.

PABLO_ESCOBAR
14-06-2003, 01:15
Origineel gepost door temsamni TARRRR....Geloof je het zelf!!!! :giechel: Maarre stel je eens voor dat je erachterkomt dat je geliefde betaald krijgt voor sexueele handelingen! Wat dan....dit geldt trouwens voor zowel de mannen als vrouwen! kon erger.... een prostitueƩ verliefd op jou :D

Fruitje
14-06-2003, 01:15
Jammer, als ie thuis zou komen zou die geen zin meer hebben :(

Sweetmarocia
14-06-2003, 01:16
GATVERDAMME WAAROM REAGEREN JULLIE ER ZO LUCHTIG OP...... ALS IK EEN MAN WAS KNAL IK DAT WIJFS KOP ERAF DUHHHHHHH

PABLO_ESCOBAR
14-06-2003, 01:17

Origineel gepost door temsamni Wat is daar zo erg aan? Je speelt het spelletje mee en je haalt geld als een gek binnen! Ik zou eruithalen wat erin zit! :D erg voor haar :rolleyes:

Miss_Glitter
14-06-2003, 01:18
Origineel gepost door temsamni Wat is daar zo erg aan? Je speelt het spelletje mee en je haalt geld als een gek binnen! Ik zou eruithalen wat erin zit! :D :jammer: echt een marokkaan :D

Sweetmarocia
14-06-2003, 01:19
DAN KNAL IK WAT ANDERS ERAF. KLAAR IS CLARA. EWA SAAAFIE AL BRENGT T EEN MILJOEN BINNEN. MIJN MAN IS VAN MIJ DISCUSSIE GESLOTEN.

Sweetmarocia
14-06-2003, 01:21
:o AHUM SORRY KRIJG T ER WARM VAN MAAR BEN EEN BIETJE JALOERS AANGELEGD

Sweetmarocia
14-06-2003, 01:32
JA TOCH!!!!!!!!!

malik25
14-06-2003, 01:35
Origineel gepost door temsamni TARRRR....Geloof je het zelf!!!! :giechel: Maarre stel je eens voor dat je erachterkomt dat je geliefde betaald krijgt voor sexueele handelingen! Wat dan....dit geldt trouwens voor zowel de mannen als vrouwen! Wat ben je verliefd op een travestiet???? Man ga hulp halen!!!!

Sweetmarocia
14-06-2003, 01:38
SOMMIGE MENSEN (OF WAT HIJ OOK MOET VOORSTELLEN) MET DE HOOGTE VAN ZIJN IQ ACHTER ZIJN NAAM MOETEN NODIG GENEGEERD WORDEN

dawudd
14-06-2003, 02:32
GATVERDAMME WAAROM REAGEREN JULLIE ER ZO LUCHTIG OP...... ALS IK EEN MAN WAS KNAL IK DAT WIJFS KOP ERAF DUHHHHHHH als je een man was dan was je echt brotaal geweest gelukkig dat is niet zo .

malik25
14-06-2003, 03:35
Origineel gepost door maIik25 Ik heb inderdaad een laag IQ en daarom heb ik ook sex met mijn familieleden! Maar ik kan er niks aan doen, want mijn ouders zijn broer en zus van elkaar! Zielig hoor temsamni .......maar ik vind het wel leuk dat je een uur bezig bent geweest om mij te gaan zieken....... :zwaai: :zwaai: :zwaai: ga naar de riagg vriend

Pagina's : [1] 2