Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : - Voor degene niet naar naar Marokko gaan...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Le-Sud
18-07-2006, 13:20

Maar naar een ander land op vakantie gaan. Welk land gaan jullie heen inch'Allaah en hoe lang:o

Le-Sud
18-07-2006, 13:27
Of gaat iedereen naar Marokko Of blijf lekker in Nederland ?

Safia21
18-07-2006, 13:35
Misschien in het najaar richting Zuid- Frankrijk

wittewarda
18-07-2006, 13:36
wij gaan 3 weken naar scandinavie. we gaan naar zweden, noorwegen en denemarken. :banana:

badparel
18-07-2006, 13:37

wij gaan 3 weken naar scandinavie. we gaan naar zweden, noorwegen en denemarken. :banana: Lucky you! Have fun meid!!!Je hebt het verdiend!

Estee_Lauder
18-07-2006, 13:41
wij gaan 3 weken naar scandinavie. we gaan naar zweden, noorwegen en denemarken. :banana: Aparte keus! Hoe kom je er zo op?

Safia21
18-07-2006, 13:42
wij gaan 3 weken naar scandinavie. we gaan naar zweden, noorwegen en denemarken. :banana: Dat zou ik ook wel willen... Vertel me alles als jullie terug zijn:D Gaan jullie met de Auto? Ps: Zweden is trouwens heel erg duur... voor een brood betaal 5 euro

Le-Sud
18-07-2006, 13:44
:banana: ga aankomend zaterdag voor 8 dagen naar turkije Veel plezier inchallah welke stad?

Le-Sud
18-07-2006, 13:45
wij gaan 3 weken naar scandinavie. we gaan naar zweden, noorwegen en denemarken. :banana: Aparte keuze :D Wanneer vertek je ?

Le-Sud
18-07-2006, 13:45
Misschien in het najaar richting Zuid- Frankrijk Ohww jaa lekker.. het is ook mooi daar.

Manhattan girl
18-07-2006, 13:47
In het najaar naar Amerika inchallah.

nourtjee
18-07-2006, 13:51
Ja we gaan echt iets anders doen dan de standaard turkije en griekenland vakantie's. We gaan met de auto en overnachten in hele luxe vakantiehuisjes. We hebben ook 1 hotel overnachting. Verder gaan we met Stena Line de overtocht maken en hebben we een hut genomen op de boot. Zodat we uitgerust aankomen. Hoe we erop zijn gekomen om naar scandinavie te gaan... nou we houden allebei heel erg van natuur en rust. Dus we gingen bedenken waar we het beste heen konden gaan en toen las ik over noorwegen. Hoe prachtig het daar is. Dus de keus was snel gemaakt. Geen massatoerisme, leuk voor de kids en ff heerlijk bijkomen in de natuur en de bergen. Wat de levensmiddelen daar kosten, het is inderdaad iets duurder dan nederland, maar ik heb navraag gedaan bij mensen die daar geweest zijn en het scheelt niet zo heel veel. Een brood kost geen 5 euro hoor. :hihi: sigaretten en drank zijn daar veel duurder en benzine hetzelfde als in nederland. Ik ga jullie uitgebreidt reisverslag doen als ik terug ben en ik weet zeker dat ik volgend jaar meer mensen hoor op m.nl die ook die kant op willen. geniet ervan meid het is inderdaad heel wat anders;)

Safia21
18-07-2006, 13:58
Witte Warda, Mijn ex- Collega die ging standaard elk jaar naar Zweden en nam echt alles van hier mee... zij vertelde me dat Brood daar veel duurder is.. weer een andere collega was ook daar geweest en die vertelde dat ze ergens was gaan eten.. heel simpel.. 2 pizza's en 2 cola en dat ze al over de 60 euro zaten Ben er zelf nooit geweest... dus het kan best overdreven zijn...

Le-Sud
18-07-2006, 14:04
In het najaar naar Amerika inchallah. Inchallaah, Naar manhatten ?:hihi:

Le-Sud
18-07-2006, 14:05

Witte-warda het klinkt wel heel leuk, vooral omdat er geen massatoerisme is, is het al lekker niet teveel drukte etc. Ik wacht op jou uitgebreide verslag inchallah :D !

Pagina's : [1] 2 3 4 5