Bekijk originele versie : Waarom worden vrouwen altijd lelijk zodra ze voorbij de 25 zijn!?!
Begrijp dat echt niet man! Volgens mij gaat het gezicht op die leeftijd zich vormen naar wat zich in het hart bevindt ofzo! Want sjesus de meeste vrouwen zijn dan verdomde lelijk! :) Voorbij de 25 gaat alles al hangen! :) Rimpels volop! Haaruitval! ALLES! :D En dan hoe lelijker ze wordt hoe lelijker ze dus ook van binnen is! Dus heb je een lelijke vrouw van zowel binnen als buiten!.
Origineel gepost door temsamni
Begrijp dat echt niet man! Volgens mij gaat het gezicht op die leeftijd zich vormen naar wat zich in het hart bevindt ofzo! Want sjesus de meeste vrouwen zijn dan verdomde lelijk! :) Voorbij de 25 gaat alles al hangen! :) Rimpels volop! Haaruitval! ALLES! :D En dan hoe lelijker ze wordt hoe lelijker ze dus ook van binnen is! Dus heb je een lelijke vrouw van zowel binnen als buiten!
Vind jij je moeder ook lelijk..... :kwaad: :kwaad: :kwaad:
GangstaLovin
14-06-2003, 00:48
waarom heb je zo'n hekel aan vrouwen?? Even serieus he ....
:haha: laat ik dan maar niet over mannen beginnen, die zijn vele malen erger!!!!!!!!!!
SaraZena
14-06-2003, 00:49
yehhh 3la blabla :rolleyes:
Origineel gepost door GangstaLovin
waarom heb je zo'n hekel aan vrouwen?? Even serieus he ....
neuhhh geloof ik nie, dat ie hekel aan vrouwen heeft! :o
Marokkaanse vrouwen blijven gewoon mooi :zwaai:
Ik had op een site gezien hoe dat kwam, het is zelfs wetenschappelijk bewezen:
Hier is de link (http://www.ml75.nl/Space/10/646312920.jpg)
GangstaLovin
14-06-2003, 00:53
7mar!!! hahahahaa ....
Meryam20
14-06-2003, 01:01
Origineel gepost door Solid
Marokkaanse vrouwen blijven gewoon mooi :zwaai:
:goedzo:
Neej, moeders vormen een uitzondering, kheb het over meiden die nog niet getrouwd zijn!....behalve jouw moeder dan! :)
Beste Temsamni,
Je hoeft niet meer naar de Riagg te gaan. Jouw probleem is dat je in de ontkennings fase zit. Wees eerlijk en oprecht en ga naar de Homo1site en ga daar maar je onzin verkopen. :giechel: :giechel: :giechel:
Kijk nou maar uit! Je begint al voor me te vallen! :) Je weet niet waar je aan begint! ;)
Zo snel gaat dat niet :hihi:
Meryam20
14-06-2003, 01:03
Origineel gepost door malik25
Beste Temsamni,
Je hoeft niet meer naar de Riagg te gaan. Jouw probleem is dat je in de ontkennings fase zit. Wees eerlijk en oprecht en ga naar de Homo1site en ga daar maar je onzin verkopen. :giechel: :giechel: :giechel:
:lol:
Tfoe a zem.mel waarom vertel je me dit allemaal! :confused: KIJK WAT MALIK25 ALLEMAAL SCHRIJFT OVER ZIJN FAMILIELEDEN!!
Leuk geprobeert vriend, maar onze leden op deze forum zijn niet dom.
Maar sorry ik had het fout ga toch maar naar de Riagg!!!!!!!
malik25 :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
:haha: dat bedoelde ik nou !!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.