Bekijk originele versie : Ik heb een massage nodig!
Wie van jullie kan me helpen!? :o
Sweetmarocia
14-06-2003, 00:15
WAAR HEB JE HEM NODIG :stout:
Origineel gepost door Fruitje
Dag Fruitje ik kan je een Turkse Hammam aanbieden..... :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Sweetmarocia: gewoon ff mn rug ;)
temsamni: Wat ben je weer eens lief,... By the way,... Ik vroeg massage niet SM
malik25: aan jou heb ik iets :D
Klik hier voor mijn virtuele massage (http://www.ml75.nl/Space/10/646312920.jpg)
Sweetmarocia
14-06-2003, 00:24
OH WANT ALS IK MIJN MAN OM EEN MASSAGE VRAAG WEET HIJ PRECIES WAAR IK ´EM WIL HEBBEN :stout: :stout: :stout: :stout:
Sweetmarocia
14-06-2003, 00:25
IK GA ´EM BTW FF OM EEN MASSAGE VRAGEN......... :D
Origineel gepost door temsamni
Aan malik25 wat hebben? Wajoow meid..ik geef je een thaise massage...daarna naar de turkse hamam...natuurlijk met de limousine vervoerd worden...en daarna een lekker luie avond in mijn thuisbioscoop!
Je bakfiets is geen limousine, en ik denk dat ze wat meer van een thuisbioscoop verwacht dan alleen een poppenkast.
:hihi:
Aan malik25 wat hebben? Wajoow meid..ik geef je een thaise massage...daarna naar de turkse hamam...natuurlijk met de limousine vervoerd worden...en daarna een lekker luie avond in mijn thuisbioscoop!
Dat is heeeeeel wat meer dan die malik25 je biedt!
Dream on! Tar tarrrr!
maak je me eerst blij en dan stel je me diep teleur :(
LQwaad4life
14-06-2003, 00:29
Origineel gepost door Fruitje
mag ik alles doen?
Origineel gepost door LQwaad4life
mag ik alles doen?
Wat wil je met haar doen???? Ze vroeg toch alleen om een massage..... :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Origineel gepost door malik25
Wat wil je met haar doen???? Ze vroeg toch alleen om een massage..... :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Ik wil net zeggen! :D
Temsamni: mij strikt niemand :p
LQwaad4life
14-06-2003, 00:38
Origineel gepost door malik25
meschien wil zij nie dat ik haar met mn bloot handen aanraken, kan ik mn broodroller mee nemen.
maar we kunnen ook die massage overslaan, is tog maar tijdverspeling.
DAT denk JIJ! :D Ik kan je zo strikken meid! Kan je binnen een paar woordjes door je knietjes laten gaan! ;)
:D Ik ben al stil ;)
Zou je wel willen! ;) En vanachter de pc is het al helemaal gemakkelijk! De kunst zit het hem in het kunnen weerstaan van de persoon temsamni in real life! ;)
Je maakt me alsmaar nieuwsgieriger :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.