Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik weet wie OPEN kern is.

LQwaad4life
14-06-2003, 00:10

herkenen jullie ook de kop van emien in de avatar van Openkern.

LQwaad4life
14-06-2003, 00:13
Origineel gepost door temsamni Volgens mij is het GAYPRIDE! OPEN KERN IS HOMO! keob neop! :) kijk naar beide avtars, die van emien en die van die open gat. allebei dezelfde kop, let op de haaren en de kaak hoeken.

LQwaad4life
14-06-2003, 00:18
Origineel gepost door temsamni OPEN GAT! :giechel: :giechel: je zei toch dat ie zamel is?

OpenKern
14-06-2003, 00:21
Nu ook valse beschuldigingen, Het kan niet mooier, Hoezo herken je het gezicht? Waarschijnelijk surf je ook vaak met google.nl, Graag mij en Emien in waarde laten. Ik dank u, OpenKern

LQwaad4life
14-06-2003, 00:25

Origineel gepost door temsamni Vandaar dus die naam...met open kern bedoelde hij zijn achterste kern! :giechel: je mag lachen wat je wilt maar die gast heeft gelijk. de elektronen draaien om de kern. zn ster is zn kern, zn heel leven draait daarom heen, hij werkt om geld te verdienen. Geld zodat ie eten kan kopen, waarom wil hij eten? om te kunnen poepen, dan komen we weer bij de ster terug, de kern. Met geld kan ie jongens versieren, die zn open gat gaan vulen.. alles draait om zn openkern.

EMIEN
14-06-2003, 00:42
Hahahaha...:D Kreeg net te horen dat ik iemand ben..:hihi: Of was:confused: Was geweest...:hihi: Doe normaal pietjes, hijz hier nieuw...:)

LQwaad4life
14-06-2003, 00:48
Origineel gepost door EMIEN Hahahaha...:D Kreeg net te horen dat ik iemand ben..:hihi: Of was:confused: Was geweest...:hihi: Doe normaal pietjes, hijz hier nieuw...:) ik heb jou foto ierder gezien en dat ben jij of jou tweeling broer.. heel toevalig dat je ff langs komt.. heb je je wel onder die andere nickname uitgelogd.?

EMIEN
14-06-2003, 00:50
Origineel gepost door LQwaad4life ik heb jou foto ierder gezien en dat ben jij of jou tweeling broer.. heel toevalig dat je ff langs komt.. heb je je wel onder die andere nickname uitgelogd.? Ja kben OpenKern en dat is mn 2e persoonlijkheid..:) Van de 28 :) Met de andere log ik zo in...:)