Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : je tanden vijlen ? haram of niet?

Pagina's : [1] 2

_Hind_
17-07-2006, 20:06

ik wil mijn tanden vijlen zodat ze allemaal even lang worden :o maar sommige zeggen dat het haram iis wie heeft hier zekerheid over ? tell me please kusjes Hind

hayet_hamas
17-07-2006, 20:08
Helaas wel schat "Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..."

leilah24
17-07-2006, 20:11
Oei, dan maar scheef laten staan... en zijn de gouden tandjes ook haram???

hayet_hamas
17-07-2006, 20:13
Oei, dan maar scheef laten staan... en zijn de gouden tandjes ook haram??? haha hoeven we nu niet te wedden voordat je mijn antwoorden aanneemt :haha: Wat betreft goude tand, ik zal voor je zoeken....

_Hind_
17-07-2006, 20:13

Helaas wel schat "Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." oow bedankt meis ze staan al recht alleen wou k ze allemaal even lang hebben maar nu k weet dat t haram is dan hoeft het al niet meer kussies Hind

hayet_hamas
17-07-2006, 20:14
oow bedankt meis ze staan al recht alleen wou k ze allemaal even lang hebben maar nu k weet dat t haram is dan hoeft het al niet meer kussies Hind Ze zien er zonder vijlen ook vast en zeker prachtig uit ;)

_Hind_
17-07-2006, 20:19
Ze zien er zonder vijlen ook vast en zeker prachtig uit ;) valt wel mee haha toch bedankt :kus:

leilah24
17-07-2006, 20:20
haha hoeven we nu niet te wedden voordat je mijn antwoorden aanneemt :haha: Wat betreft goude tand, ik zal voor je zoeken.... Neen ik ga niet teveel gaan wedden...ewa safi:D

hayet_hamas
17-07-2006, 20:20
valt wel mee haha toch bedankt :kus: Geen dank ;)

hayet_hamas
17-07-2006, 20:21
Neen ik ga niet teveel gaan wedden...ewa safi:D Je weet dat je gaat verliezen :lol:

leilah24
17-07-2006, 20:23
Ewa dan moet ik alle gouden tandjes van mijn mama gaan uittrekken ?????

m3amen
17-07-2006, 20:25
ik geloof niet dat het haram is zeker niet maar toch moet je het aan een geleerde vragen wnt ik vertrouw niemand hier als jij je mooi wilt maken voor je man en gezond moet je het doen maar heb ik het over je gebid en over je uiterlijk niet dat mag niet en zeker niet epileren en allah oe a3lem ik ben geen geleerden en dat zijn er heel veel niet op deze site dus ik begrijp niet dat ze snel reageren van hallal en haram

hayet_hamas
17-07-2006, 20:26
Ewa dan moet ik alle gouden tandjes van mijn mama gaan uittrekken ????? Neeeh dat kunnen we mama niet aandoen :) Hmmmm nu mag je weer uitkiezen waar we voor gaan?

leilah24
17-07-2006, 20:28
ik geloof niet dat het haram is zeker niet maar toch moet je het aan een geleerde vragen wnt ik vertrouw niemand hier als jij je mooi wilt maken voor je man en gezond moet je het doen maar heb ik het over je gebid en over je uiterlijk niet dat mag niet en zeker niet epileren en allah oe a3lem ik ben geen geleerden en dat zijn er heel veel niet op deze site dus ik begrijp niet dat ze snel reageren van hallal en haram By the way mijn mama heeft het niet om esthetische redenen gedaan...

hayet_hamas
17-07-2006, 20:39

ik geloof niet dat het haram is zeker niet maar toch moet je het aan een geleerde vragen wnt ik vertrouw niemand hier als jij je mooi wilt maken voor je man en gezond moet je het doen maar heb ik het over je gebid en over je uiterlijk niet dat mag niet en zeker niet epileren en allah oe a3lem ik ben geen geleerden en dat zijn er heel veel niet op deze site dus ik begrijp niet dat ze snel reageren van hallal en haram Kom dan maar met een fatwa waarin staat dat het wel is toegestaan.

Pagina's : [1] 2