Bekijk originele versie : Kben vandaag door een marokkaans meisje o pde boulevard betast!
door een een of andere Fatoesha! Zomaar ging ze aan me zitten! Kvoel me nog steeds vies! :kwaad: Heb al 3 keer gedouched maar krijg dat vieze gevoel niet weg! :kwaad:.
Ga nog een keer douchen dan.
miriammetje
13-06-2003, 23:07
miskien......waaar heeft ze je betast dan
Shining_Star
13-06-2003, 23:07
ewa this was ur only change om ooit aangeraakt te worden jongen!!
so be happy
:)
mocro_souhaila
13-06-2003, 23:08
Origineel gepost door temsamni
door een een of andere Fatoesha! Zomaar ging ze aan me zitten! Kvoel me nog steeds vies! :kwaad: Heb al 3 keer gedouched maar krijg dat vieze gevoel niet weg! :kwaad:
tfoe....en je liet het nog toe ook?? :eek:
MevrNasiha
13-06-2003, 23:09
Getver zeg!
Ben bang dat het niet zal helpen! Heb gewoon een vies gevoel die ik van me tenen tot aan het topje van me hoofdhaar voel! :kwaad:
:rolleyes: miskien......
Had je dr een schop moeten geven :D
praatjes
13-06-2003, 23:11
Neem een bodygaurd
Ik kon niks uitbrengen van de schrik! Was gelijk helemaal verstokstijfd! Kon het niet geloven dat zo'n behaard IETS mij betastte! :kwaad:
:eek: behaard.... :eek: hoe behaard :lol:
mocro_souhaila
13-06-2003, 23:12
Ik kon niks uitbrengen van de schrik! Was gelijk helemaal verstokstijfd! Kon het niet geloven dat zo'n behaard IETS mij betastte! :kwaad:
whahaha meskien...je komt er wel overheen hoor;)
dima_zina85
13-06-2003, 23:15
door een een of andere Fatoesha! Zomaar ging ze aan me zitten! Kvoel me nog steeds vies! :kwaad: Heb al 3 keer gedouched maar krijg dat vieze gevoel niet weg! :kwaad:
:lol: :lol: wahahahahahahahahaha...........ewa als je een echte man was met ba llen.....dan had je haar maar een linkse moeten geven:D
Kheb genoeg kanzen! Vrouwen vallen wel op me! :D Hoef dus niet elke kans aan te grijpen! Hier achter de pc leef ik me uit met alle gekke gedachtes die in me opkomen! :D
hmmm :stout:
xberbersroosjex
13-06-2003, 23:22
meskien
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.