Bekijk originele versie : Wie Weet Er Leuke Cadeautips Die Ik Aan Mn Verloofde Kan Geven?????
Ik ben namelijk erg slecht in cadeau's verzinnen voor iemand,
en nu moet het al helemaal speciaal zijn natuurlijk :hihi:
en kom alsjeblieft niet aan met een lekker geurtje leuk verpakt want die kennen we nou wel :moe:
Heeft er iemand leuke tipssssssss, kom maar op!! ;)
:rolleyes: dus er zijn nog mensen erger dan mij :maf:
nourtjee
17-07-2006, 16:31
horloge
en dan iets in laten graveren
Farah_18
17-07-2006, 16:31
:rolleyes: dus er zijn nog mensen erger dan mij :maf:
hahaha Ik weet ook nooit wat ik als cado moet kopen, ik koop ook vaak een geurtje maar dat wordt op een gegeven moment ook TE.
Succes...!
horloge
en dan iets in laten graveren
goeie tip!! :goedzo:
dank je wel!
hahaha Ik weet ook nooit wat ik als cado moet kopen, ik koop ook vaak een geurtje maar dat wordt op een gegeven moment ook TE.
Succes...!
hahahah ja ik geef ook vaak een geurtje maar dat word op een gegeven moment vaste prik is niet leuk meer.
Farah_18
17-07-2006, 17:05
hahahah ja ik geef ook vaak een geurtje maar dat word op een gegeven moment vaste prik is niet leuk meer.
Precies..:)
maryam_maroc
17-07-2006, 17:20
geef hem jou gedachte over hem in een tastbaar geschenk.
ik noem maar iets: wol omdat hij jou beschermt en warm houdt.
(is wel een erg schaapachtig idee maar ik noem dit voorbeeld om je een idee te geven van wat ik bedoel)
maak dat de woorden een onbetaalbaar en onvervangbaar geschenk vormen ipv het materiaal
hetleven
17-07-2006, 17:41
Ik ben namelijk erg slecht in cadeau's verzinnen voor iemand,
en nu moet het al helemaal speciaal zijn natuurlijk :hihi:
en kom alsjeblieft niet aan met een lekker geurtje leuk verpakt want die kennen we nou wel :moe:
Heeft er iemand leuke tipssssssss, kom maar op!! ;)
Een badjas of grote badhanddoek met jullie namen erop ;)
celine_4ever
17-07-2006, 19:05
Een badjas of grote badhanddoek met jullie namen erop ;)Dat is een hele goede idee want me verloofde is 24 juli jarig en we zijn de 26de 1 jaar samen....:banana:
Ik weet nog steeds niet wat ik moet halen maar het is een hele goed idee dank je wel...;)
Bedankt voor jullie leuke tips en ideeen!
geef hem jou gedachte over hem in een tastbaar geschenk.
ik noem maar iets: wol omdat hij jou beschermt en warm houdt.
(is wel een erg schaapachtig idee maar ik noem dit voorbeeld om je een idee te geven van wat ik bedoel)
maak dat de woorden een onbetaalbaar en onvervangbaar geschenk vormen ipv het materiaal
Bedankt !:goedzo:
Wij hebben het nu wel erg makkelijk. Vroeger moesten de vrouwen 'terz' doen, zoals op jou avatar Dariffa, daar werkten ze soms maanden aan. Een hele set bedbekleding en jurk maakten ze voor zichzelf. Leuk om het weer even in je avatar terug te zien : ).
karinbloempje
17-07-2006, 23:00
hoi lieve meid als ik jouw was zou ik niet al te veel energie ineen man steken want uiteindelijk gaan ze er toch vandoor met iemand anders ooit een keer zal je terug komen op mijn bericht wa allahwa e3lem beslama
hoi lieve meid als ik jouw was zou ik niet al te veel energie ineen man steken want uiteindelijk gaan ze er toch vandoor met iemand anders ooit een keer zal je terug komen op mijn bericht wa allahwa e3lem beslama
:maf: jij bent raar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.