Bekijk originele versie : Marokkaanse vrouwen hebben hangbillen!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Vrouwen lopen altijd te spuien dat marokkaanse mannen hangtieten hebben.
Maar beseffen jullie ook dat marokkaanse vrouwen allemaal hang billen hebben omdat ze teveel eten!!!
Kijk maar goed om je heen, allemaal hangbillen! ;) :D.
mocro_souhaila
13-06-2003, 22:40
wahah bij mij niet hoor:D...ik zit op fitness en train me bilspieren ;)....
Shining_Star
13-06-2003, 22:41
So what???????????????
mocro_souhaila
13-06-2003, 22:47
Origineel gepost door Sanchez
dat is een kwestie van tijd, jij hoeft maar een maand te stoppen met fitness en wat extra chocola binnen te grazen en je hebt voor dat je 't weet focking meteoriet kuilen op je vette billen
maar of ik ga stoppen is een ander verhaal:D
alhoceimagirly
13-06-2003, 22:56
Origineel gepost door Lemelia
ja he nederlanders zij pas lekka
AHAHHAHA JA DIE STINKEN
Mijn billen zijn strak :ego:
ladymarueca
13-06-2003, 23:10
ja toch of niet FRUITJE ;)
xxx from a lady
Origineel gepost door ladymarueca
ja toch of niet FRUITJE ;)
xxx from a lady
zekerssss ;)
beetje beweging doet wonderen :D
Trebendo
13-06-2003, 23:32
Marokkaanse vrouwen dik/dun klein/groot, het blijven de beste vrouwen op deze aardbol :goedzo:
heeej jij slijmgeval, ze zeggen dat we hangtieten hebben en jij geeft hun nog kredit, what a sellout
damm focking poesies, waar zijn de echte mannen
Hangtieten of hangbillen....... het gaat puur om de sex..... :D :D :D
Sweetmarocia
14-06-2003, 00:00
SANCHEZ KRUIPT LIEVER IN DE ENDELDARM VAN EEN MAN....VANDAAR DIE ANTI VROUW OPMERKINGEN
dat is een kwestie van tijd, jij hoeft maar een maand te stoppen met fitness en wat extra chocola binnen te grazen en je hebt voor dat je 't weet focking meteoriet kuilen op je vette billen
WORDT GAY ZOU IK ZEGGEN, KUUNNEN JULLIE SAMEN DE BILSPIERTJES TRAINEN, ;)
jamila_zina18
14-06-2003, 01:43
wat een domme topic.. sorry :rolleyes:
Miss_Glitter
14-06-2003, 01:47
Origineel gepost door trebendo
Marokkaanse vrouwen dik/dun klein/groot, het blijven de beste vrouwen op deze aardbol :goedzo:
:blauwkus: :zwaai:
noralive
14-06-2003, 05:41
het is geen gezicht, slecht voor de straatbeeld en slecht voor de mannelijke mentale gesteldheid; kortom we krijgen moeilijk een erectie, dus moeite om jullie te hunkeren, en als wij niet met jullie kunnen hunkeren dan kun je liefde ook aan je laars smeren
sorry hoor ik moest effe reageren.
lieverd kom alsjeblieft niet beginnen over dat straatbeeld gedoe, wie staan er altijd die muurtjes tegen te houden op straat ze vallen heus niet om hoor. ;)
en lieverd ik smeer de liefde liever aan me laars dan dat ik het van jou soort jongens moet krijgen. :cool:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.