Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwangerschapstestjes

Pagina's : [1] 2

nour_el_nador
17-07-2006, 14:48

dag dames, waar kan ik best een zwangerschapstest halen en dewelke zijn het meest betrouwbaar. zijn die van kruidvat even goed als die van bij de apotheker en welke raden jullie me aan??? wat kosten deze testen trouwens :confused: ik hoop dat iemand me kan helpen. shoukraan

ellae
17-07-2006, 14:50
van kruidvat eigen merk zijn even betrouwbaar gelooof me;) maar als je egt zekerheid wil kan je die van clearblue halen ;) alleen ietsje duurder

nour_el_nador
17-07-2006, 14:52
shoukraan zina, you're the best wat kosten die van clearblue dan??? ik kom wel uit belgië, dus weet niet of ze hier te koop zijn.

ellae
17-07-2006, 14:54
clearblue zijn volgens mij 10,xx € ik durf t nie te zeggen:kweetnie:

nouria_24
17-07-2006, 15:04

Als je maar niet die van 3 voor €4,50 van babybrabbel.nl gebruikt, ik heb ze alle drie in één keer gedaan, resultaat; volgens één was ik niet zwanger, test twee deed het niet, en bij test drie zag ik een héél licht streepje dat ik toch zwanger was...:hihi: Met die van kruidvat (€6,50 of zoiets) heb ik wel goeie ervaringen!:goedzo:

nour_el_nador
17-07-2006, 15:05
Als je maar niet die van 3 voor €4,50 van babybrabbel.nl gebruikt, ik heb ze alle drie in één keer gedaan, resultaat; volgens één was ik niet zwanger, test twee deed het niet, en bij test drie zag ik een héél licht streepje dat ik toch zwanger was...:hihi: Met die van kruidvat (€6,50 of zoiets) heb ik wel goeie ervaringen!:goedzo: [Bbedankt voor de info, mss ga ik eerst eens die van kruidvat proberen, is het negatief dan koop ik er eentje van de apotheker inchallah, maar ik wacht nog even met testen ;) [/B]

oem_ayman
17-07-2006, 15:07
shoukraan zina, you're the best wat kosten die van clearblue dan??? ik kom wel uit belgië, dus weet niet of ze hier te koop zijn. ik kom ook uit belgie, clearblue heb ik ook gebruikt.ze hebben hem bij de apotheek en kost rond de tien euro. volgens mij hebben ze hem ook bij de kruidvat als het raak is..... mabrouk en moge je een aangename zwangerschap hebben en een mashaallah kindje op de wereld zetten:kus:

nouria_24
17-07-2006, 15:07
[Bbedankt voor de info, mss ga ik eerst eens die van kruidvat proberen, is het negatief dan koop ik er eentje van de apotheker inchallah, maar ik wacht nog even met testen ;) [/B] Succes alvast meid, inscha'allah ben je zwanger!:kus:

nour_el_nador
17-07-2006, 15:10
ik kom ook uit belgie, clearblue heb ik ook gebruikt.ze hebben hem bij de apotheek en kost rond de tien euro. volgens mij hebben ze hem ook bij de kruidvat als het raak is..... mabrouk en moge je een aangename zwangerschap hebben en een mashaallah kindje op de wereld zetten:kus: aaahhhh een belgske,das altijd makkelijk, dus die clearblue is aan te raden en is te koop bij kruidvat? dan ga ik morgen eens horen, anders bij de apotheker. Inchallah ben ik zwanger en worden al de meiden die het wensen ook snel zwanger met de wil van allah swt. :kus:

nour_el_nador
17-07-2006, 15:10
Succes alvast meid, inscha'allah ben je zwanger!:kus: shoukraan zina, ik hou jullie op de hoogte inchallah!!!!

nour_el_nador
17-07-2006, 15:17
spannendddd :banana: :hihi: ik ga jullie nog even in spanning houden, zoalng ik overtijd blijf zal ik inchallah niet testen tot a.s. vrijdag inchallah :o

nour_el_nador
17-07-2006, 15:24
Ze3maaaaaa:hihi: Hoe lang ben je overtijd? volgens www.9maand.com 5 dagen, volgens mijn berekening 3 dagen....dus ik wacht het nog even af.

nour_el_nador
17-07-2006, 15:26
gair inshallah:kus: inchallah zina, hoe lang was jij gestopt met de pil voor je zwanger werd van daminneke???

nour_el_nador
17-07-2006, 15:31
Bij damin was het de tweede mnd raak:kus: das snel alhamdoullah, als ik zwanger zou zijn en zou het de 3de maand zijn sinds ik gestopt ben met de pil ( denk ik :confused: )

noona
17-07-2006, 15:33

PREDICTOR makkelijk , en geen gezeik ermee (behalve over de stick) je plast over de stick , dop erop en wachten maar

Pagina's : [1] 2