Bekijk originele versie : Ik ben me beste vriend kwijtgeraakt
dima_zina85
13-06-2003, 22:22
nou het zit zo, sinds hij een relatie heeft gaan wij minder met elkaar om, en ik weet ook wel dat k afstand moet nemen, want niet alle meiden vinden het leuk dat hun vriend een hele goede vriendin heeft, maar juist doordat k afstand ben gaan nemen, spraken we elkaar minder en nu zie k m zelfs helemaal niet meer:(
k weet niet wat k moet doen, hij was mijn maatje 4-life, we zijn met elkaar opgegroeid en nu gebeurt dit.......kan iemand me alsjeblieft helpen, want k wil m niet voorgoed kwijt :(
...habibida...
13-06-2003, 22:28
ewa sabri het zal wel gaan nchaallah :luvju; :zwaai:
dima_zina85
13-06-2003, 22:30
Origineel gepost door ...habibi da...
ewa sabri het zal wel gaan nchaallah :luvju; :zwaai:
:( insha allah......I want him back:(
waarom knoop je geen goed gesprek met hem aan?? gewoon zeggen hoe erg je hem mist en hem aan julie goeie tijden herinneren..
als het een goede mattie van je is dan komen jullie weer terug bij elkaar als goeie vrienden ;)
insha allah :)
Ik ben me beste vriend kwijtgeraakt (Bericht #)
nou het zit zo, sinds hij een relatie heeft gaan wij minder met elkaar om, en ik weet ook wel dat k afstand moet nemen, want niet alle meiden vinden het leuk dat hun vriend een hele goede vriendin heeft, maar juist doordat k afstand ben gaan nemen, spraken we elkaar minder en nu zie k m zelfs helemaal niet meer
k weet niet wat k moet doen, hij was mijn maatje 4-life, we zijn met elkaar opgegroeid en nu gebeurt dit.......kan iemand me alsjeblieft helpen, want k wil m niet voorgoed kwijt
Als jij ook een relatie ondergaat dan zou je hem niet meeer missen .
Begin een relatie met een lieve jongen net als ikk :) dan je zou hem zeker niet meer zien laat maar staan missen ;)
dima_zina85
13-06-2003, 22:37
Origineel gepost door SaMiax
waarom knoop je geen goed gesprek met hem aan?? gewoon zeggen hoe erg je hem mist en hem aan julie goeie tijden herinneren..
als het een goede mattie van je is dan komen jullie weer terug bij elkaar als goeie vrienden ;)
insha allah :)
eerlijk gezegt durf k niet naar m toe, bang dat ie me niet wilt spreken ofzo....k weet het niet:(
dima_zina85
13-06-2003, 22:39
Origineel gepost door dawudd
Als jij ook een relatie ondergaat dan zou je hem niet meeer missen .
Begin een relatie met een lieve jongen net als ikk :) dan zou hem zeker niet meer zien laat maar staan missen ;)
k heb al iemand;), maar daar gaat het niet om, ik wil mijn beste vriend terug, dat is heel wat anders dan de jongen met wie je een relatie hebt:)
Je hebt mij toch nog...:(
k heb al iemand, maar daar gaat het niet om, ik wil mijn beste vriend terug, dat is heel wat anders dan de jongen met wie je een relatie hebt
Misschien heb je niet meer veel fun met je vriendtje of hij is gewoon out of date zoek een nieuwe kom alles goed ;)
geloof me :rolleyes:
dima_zina85
13-06-2003, 23:11
Origineel gepost door EMIEN
Je hebt mij toch nog...:(
jah k weet........thank you sweetheart;)
:zwaai:
dima_zina85
13-06-2003, 23:13
Misschien heb je niet meer veel fun met je vriendtje of hij is gewoon out of date zoek een nieuwe kom alles goed ;)
geloof me :rolleyes:
k ben niet op zoek naar een nieuwe vriend shieeeeeeeetttt:kwaad:
ik wil mijn maatje terug, dat is alles :(
k ben niet op zoek naar een nieuwe vriend shieeeeeeeetttt
ik wil mijn maatje terug, dat is alles
sweety, maar jij weet het toch dat hij komt niet terug vergeet hem gewoon zit maar en puntje achter zijn naam klaar.
misschien heb je een paar dagen een beetje probleem dan ga je hem vergeten.
dont worry be happy :) :) :) :)
de leven is niet verderiet waard :)
dima_zina85
13-06-2003, 23:21
sweety, maar jij weet het toch dat hij komt niet terug vergeet hem gewoon zit maar en puntje achter zijn naam klaar.
misschien heb je een paar dagen een beetje probleem dan ga je hem vergeten.
dont worry be happy :) :) :) :)
de leven is niet verderiet waard :)
:huil: :huil: :huil: :huil:
kkom op niet huilen
komt alles goed ,ok
dima_zina85
13-06-2003, 23:28
wallah jij irriteerd, ik vraag om hulp, jij maakt het erger:traan1:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.