Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oogcontact??

Pagina's : [1] 2 3 4

Endless
13-06-2003, 18:24

Wat gebeurt er of wat doe je als je oogcontact hebt met hem/haar..? :o Wat ik doe? Ik draai weg.. :o :)

Lady_moi
13-06-2003, 18:26
wegkijken :D

SaMiax
13-06-2003, 18:26
IK geef een VETTE ;) :hihi:

dawudd
13-06-2003, 18:27
Wat gebeurt er of wat doe je als je oogcontact hebt met hem/haar..? Wat ik doe? Ik draai weg.. Als je mij ogen tegen komt dan zou je niet kunnen daaien ;) zij zijn te sexy :)

amianis

andere kant op kijken :) maar dat lijkt altijd zo verwaand en het is niet eens de bedoeling :D ofzo :)

Endless
Origineel gepost door SaMiax IK geef een VETTE ;) :hihi: Moet je nie doen.. :kwaad: :hihi:

SweetRose
13-06-2003, 18:28
Ik doe alsof ik die ni heb gezien...:hihi:

SaMiax
13-06-2003, 18:29
Origineel gepost door SarahCi Moet je nie doen.. :kwaad: :hihi: :hihi: tuurlijk doe ik dat niet :p ik stap gewoon op hem en geef hem een complimentje.. WAT HEB JIJ BEELDIGE OGEN!! :verliefd:

Endless
13-06-2003, 18:29
Origineel gepost door amianis andere kant op kijken :) maar dat lijkt altijd zo verwaand en het is niet eens de bedoeling :D ofzo :) Verwaand jep kan.. :( Maar ik zie al van de verte, zo'n groep jongens dan weet je gelijk al rewena :kwaad: Does gewoon kijken naar de grond, en niet naar hun dan vallen ze je ook nie lastig en is er ook geen oogcontact.. :) Simpel.. ;) :)

Endless
13-06-2003, 18:30
Origineel gepost door SaMiax :hihi: tuurlijk doe ik dat niet :p ik stap gewoon op hem en geef hem een complimentje.. WAT HEB JIJ BEELDIGE OGEN!! :verliefd: :D En staren mag niet, ook al is ie zo mooi.. :D

dawudd
13-06-2003, 18:31
andere kant op kijken maar dat lijkt altijd zo verwaand en het is niet eens de bedoeling ofzo Dat zeg je nu andere kant op kijken ;) als je een knappe jongen er tegen komt dat vergeet je alles :D toch

amianis
13-06-2003, 18:32
Origineel gepost door SarahCi Verwaand jep kan.. :( Maar ik zie al van de verte, zo'n groep jongens dan weet je gelijk al rewena :kwaad: Does gewoon kijken naar de grond, en niet naar hun dan vallen ze je ook nie lastig en is er ook geen oogcontact.. :) Simpel.. ;) :) yep, als je met 2 bent kan je be3da nog doen alsof je druk in gesprek bent, maar als je alleen bent is... mensen denken zeker: "damn, wat is zij geïntresseerd in die straatstenen..." ofzo :)

SaMiax
13-06-2003, 18:32
Origineel gepost door SarahCi :D En staren mag niet, ook al is ie zo mooi.. :D ik mag nix van jou :( :kwaad: OKEOKE IK DOE HET AL NIET MEER.. mag ik dan wel :zwaai: en? :stout:

amianis
13-06-2003, 18:33
Origineel gepost door dawudd Dat zeg je nu andere kant op kijken ;) als je een knappe jongen er tegen komt dat vergeet je alles :D toch nee hoor, juist wanneer ik een mooie jongen zie, draai ik m'n hoofd bijna 360° :D ofzo :)

Endless
13-06-2003, 18:34

Origineel gepost door amianis yep, als je met 2 bent kan je be3da nog doen alsof je druk in gesprek bent, maar als je alleen bent is... mensen denken zeker: "damn, wat is zij geïntresseerd in die straatstenen..." ofzo :) Haha juist gewoon in gesprek, daarom altijd als ik alleen loop me gezicht naar de grond minder last en je vermijd dan ook oogcontact :) ;)

Pagina's : [1] 2 3 4