Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Feest in marokko

samiraboua
16-07-2006, 12:21

Hoi ff een vraagje ik heb gehoord dat bedankjes in marokko heel leuk zijn en goedkoop is dat zo ?of kan ik ze beter van hier meenemen?ook koekdozen enz en wat voor soort hebben ze dan? Daarbij wat zijn volgens jullie de beste dingen die ik beter van hier mee kan nemen omdat ze daar niet verkrijgbaar zijn of te duur :rolleyes: dan heb ik het over de benodigheden voor een trouwfeest ik weet dit niet omdat ik niet marokkaans ben en ik heb nu ff het gevoel dat ik gillend gek word:confused: ....ben zo bang dat ik iets vergeet:traan1:

schaapie
16-07-2006, 12:45
hey meid bedankjes en koekdozen kan je beter in marokko kopen ze zijn zeker goedkoper me zus had ook bedankjes daar gekocht nou t scheelde haar wel die 200 euro ze had ze toen van oujda gekocht. en ze hebben van alles daar mooier dan die van hier. want alles wat ze hier verkopen komt van daar en geloof me je hebt niks nodig van hier. hoop voor je dat alles goed gaat groetjes

meknessia86
16-07-2006, 12:47
Salam alaikom Naar mijn weten heb je alles wat je nodig hebt in Marokko! Vaak vind ik de spullen van daar ook veel mooier als die van hier!! Het hangt ook wel van de stad af waar jij je bruiloft gaat houden! Succes :goedzo:

samiraboua
16-07-2006, 12:48
dank je wel meid ....kijk ik geef dus mijn trouwfeest daar maar als een soort uitnodiging omdat we nooit een verloving hebben gegeven wilt me schoonmama een kleine 2 weken van te voren een soort van verloving houden klein hoogstens 50 mensen hoe veel zou ik daar voor kwijt zijn?? en avondjuken kan ik die daar ook vinden?? of verlovingsjurken? 1 kleed is dan toch genoeg ? het is zeg maar een etentje?

samiraboua
16-07-2006, 12:49

ik trouw in taza overigeens ...maar ik zal ook in oujda zijn omdat daar familie woont en ook in rabat dus daar kan ik ook wat halen

meknessia86
16-07-2006, 12:52
dank je wel meid ....kijk ik geef dus mijn trouwfeest daar maar als een soort uitnodiging omdat we nooit een verloving hebben gegeven wilt me schoonmama een kleine 2 weken van te voren een soort van verloving houden klein hoogstens 50 mensen hoe veel zou ik daar voor kwijt zijn?? en avondjuken kan ik die daar ook vinden?? of verlovingsjurken? 1 kleed is dan toch genoeg ? het is zeg maar een etentje? Voor een verloving zou ik een tekshita aandoen (marokkaanse jurk) zonder al te veel poespas, je haar lekker simpel..............aangezien je daarna je trouwfeest hebt. Dan is het mooier als je dan pas alles uit de kast haalt wat betreft kledij en make-up................ Qua prijzen...................weet ik niet veel van af, hangt er natuurlijk ook vanaf wat je gaat serveren etc. Je hebt in Rabat heel veel mooie spullen!! Je moet gewoon goed op zoek gaan en dan vind je wel wat je leuk vindt!

samiraboua
16-07-2006, 13:21
je bent een schat ...wat ik ga serveren goede vraag het eten daar zorgt me schoonmama voor maar ik wil gewoon ook insprak hebben anders ben ik net een pop die je neer zet en waar alles voor word gedaan ...me mannetej is nu daar en die had het over schaap ...maar gewoon een marokaanse jurk oke valt te doen ...ze gaan dan tolba doen zeiden ze ...me trouwfeest tsja daar heb ik gewoon nachtmerries over ...me baas wou me gewoon geen vrij geven maar 2 weken voor me feest dus dat word rennen

meknessia86
16-07-2006, 13:52
je bent een schat ...wat ik ga serveren goede vraag het eten daar zorgt me schoonmama voor maar ik wil gewoon ook insprak hebben anders ben ik net een pop die je neer zet en waar alles voor word gedaan ...me mannetej is nu daar en die had het over schaap ...maar gewoon een marokaanse jurk oke valt te doen ...ze gaan dan tolba doen zeiden ze ...me trouwfeest tsja daar heb ik gewoon nachtmerries over ...me baas wou me gewoon geen vrij geven maar 2 weken voor me feest dus dat word rennen Het lijkt mij idd wel fijn om ook wat te zeggen te hebben over JOUW trouwfeeest! Ik ben zowieso iemand die niet makkelijk haar mond kan houden dus dat komt wel goed! Ik wou er wat langer op ingaan, maar moet helaas weg! :kus: