Bekijk originele versie : Onvruchtbaar???
romaisa22
13-06-2003, 17:12
Dag lieve mensen,
Ik weet geen raad, misschien dat jullie wat tips kunnen geven.
Ik ben nu ruim 3 jaar getrouwd, sinds ik eigenlijk getrouwd ben ben ik nooit met de pil begonnen. We wilde allebei meteen kinderen.
In die 3 jaar heb ik me het eerste half jaar niet echt druk gemaakt.
Maar nu maak ik me cht zorgen, ik probeer nu al 3 jaar zwanger te worden en dat wil niet lukken. Ben een paar keer naar me huisarts geweest, zijn advies was thermometer gebruiken.
Hij wil niet naar het ziekenhuis door verwijzen omdat ik nog jong ben zegt hij. Aan mijn man kan het niet liggen uit zijn vorige relatie heeft hij een kind.Ik maak me echt zorgen. Ik ben menstrueer onregelmatig.
Elke keer als mijn mestruatie niet op tijd is denk ik misschien ben ik wel zwanger, het is zo ver gegaan dat ik 2 mnd niet menstrueerde. Uit de test blleek dat ik niet zwanger was. Ik heb echt verdriet.
:( . Wat moet ik nu doen????
In mijn familie van mijn moeders kant zijn er twee vrouwen onvruchtbaar. Kan dit ook erfelijk zijn???
Ik kan niet meer helder nadenken.
Kunnen jullie mij adviseren, wat moet ik doen of beter gezegd wat kan ik doen!!!!
ik zou alsnog naar het ziekenhuis gaan, gewoon double checken, kan geen kwaad.
Beste romaisa,
Ik kan me je probleem goed voorstellen, Ik ben ook een enorme kindliefhebber en zou graag nu al kinderen willen alleen mijn vrouw en ik hebben toch besloten om er maar ff mee te wachten. Ik zou het erg vinden als ik ze niet kon krijgen. Maar meisje wat is dat is . Alles is van allah meid . elmaktab zeggen we dan. ben geduldig en doe alsjeblieft geen rare dingen die veel marokkaanse vrouwen wel doen. Blijf hopen en bidden en ga inderdaad langs bij het ziekenhuis.
Lah ie koen fie el3awn en blijf altijd helder denken.
groetjes
cambou
bij mijn nicht was het net hetzelfde ze maar bij haar duurde het 6jaar voor het wel lukte.Ik ken nog andere mensen waarbij het ook zo ging.Ze werd van de ene naar de andere dokter gestuurd.Maar uiteindelijk heeft ze toch een tweeling gekregen.Je moet het niet opgeven meid alles ligt in de handen van allah.
Het komt wel goed inchallah!!
Just_a_Lady
13-06-2003, 19:45
Hey meid, wat erg voor je zeg Lijkt me echt vreselijk zo n situatie. Ik weet niet of het echt waar is, maar ik hoor wel eens dat juist als je er heel erg mee bezig bent het juist niet lukt. Ik heb zulke dingen vaak gelezen, dus als het zo is misschien een schrale troost dat je niet de enige bent.
salaam meid ik vind jou huisarts echt een dombo :jammer: met andere woorden je bent jong hoef je geen zorgen te maken dat heeft nieks mee te maken.
toen wij ook kinderen wouden het eertste wat mijn huisarts zei is je moet 1 jaar gestopt zijn met de pil en hij keek niet naar mijn leef tijd.
zo gezegd zo gedaan en alles was goed illhamdoellilah je moet gewoon naar het ziekenhuis gaan dan weet je ook waar je aan toe bent.
ik wil je niet bang maken maar de kans is groot dat het erfelijk is maar je moet in god geloven toen ik ging was ik gewoon cool gebleven en had zo iets van laat maar komen ik ben er gewoon tevreden met negatief of positief nieuws.
mijn advies ga er snel achter aan nu je jong bent kan je alle dingen doen als het mogelijk is.
ik wens jullie veel sterkte ik weet hoe het is je moet gewoon sterk zijn.
xxxx toety :zwaai:
heb je misschien koude handen en fouten altijd ???
Origineel gepost door romaisa22
Dag lieve mensen,
Ik weet geen raad, misschien dat jullie wat tips kunnen geven.
Ik ben nu ruim 3 jaar getrouwd, sinds ik eigenlijk getrouwd ben ben ik nooit met de pil begonnen. We wilde allebei meteen kinderen.
In die 3 jaar heb ik me het eerste half jaar niet echt druk gemaakt.
Maar nu maak ik me cht zorgen, ik probeer nu al 3 jaar zwanger te worden en dat wil niet lukken. Ben een paar keer naar me huisarts geweest, zijn advies was thermometer gebruiken.
Hij wil niet naar het ziekenhuis door verwijzen omdat ik nog jong ben zegt hij. Aan mijn man kan het niet liggen uit zijn vorige relatie heeft hij een kind.Ik maak me echt zorgen. Ik ben menstrueer onregelmatig.
Elke keer als mijn mestruatie niet op tijd is denk ik misschien ben ik wel zwanger, het is zo ver gegaan dat ik 2 mnd niet menstrueerde. Uit de test blleek dat ik niet zwanger was. Ik heb echt verdriet.
:( . Wat moet ik nu doen????
In mijn familie van mijn moeders kant zijn er twee vrouwen onvruchtbaar. Kan dit ook erfelijk zijn???
Ik kan niet meer helder nadenken.
Kunnen jullie mij adviseren, wat moet ik doen of beter gezegd wat kan ik doen!!!!
Je huisarts kan wel zeggen dat je niet naar het ziekenhuis hoeft maar je kan dat van hem eisen.. En je kunt altijd om een second opinion vragen bij een andere arts.. Volgens mij heb ik ooit gelezen dat het erfelijk kan zijn..
Overigens zeg je dat het onmogelijk aan je man kan liggen, hier ben ik het niet mee eens.. Dat weet je niet tot je zekerheid hebt. Ook al heeft hij uit een vorige relatie een kind, er kan van alles gebeuren waardoor hij alsnog onvruchtbaar kan worden.... Wat je het beste kan doen is denk ik toch een verwijzing eisen van je huisarts... Je betaalt daar immers je verzekering voor.... Verder kun je het beste bidden tot Allah en smeekbedes doen... Veel succes...
Moge Allah je gezonde kinderen schenken...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.