Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden Beschouw jezelf als een diamant

Pagina's : [1] 2 3

LZN
13-06-2003, 16:57

Een diamant is een waardevolle steen. Een ieder van ons zou wel zo een diamant willen bezitten. Hoe zou jij omgaan met een diamant als jij die zou hebben? Zou je het niet goed bewaren in een doos? Zou je het niet ver houden van de ogen van de mensen uit vrees dat zij jouw diamant willen stelen? Zou je jouw diamant niet koesteren en goed verzorgen? Vindt jij jezelf niet kostbaarder dan als een diamant? Heb jij minder rechten dan een diamant? Waarom wordt een diamant behoedt tegen het slechte van buitenaf. Is een schepsel van vlees en bloed niet meer waard? Ben jij, mijn beste moslimzuster niet meer waard om jouw schoonheid voor jezelf te houden? Ben jij niet meer waard om jezelf te beschermen? Beschouw jezelf als een diamant mijn moslimzuster, jouw waarde zal alleen maar stijgen, je trots en eer zullen niet benadeeld kunnen worden en respect naar jou toe zal buitengewoon zijn. "O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Meest Barmhartig." {Hoofdstuk Al Ahzab vers 59}.

HalfBlood
13-06-2003, 17:01
Origineel gepost door Jorginho Wat is het nu: moet je jezelf beschouwen als een diamant of toch niet? Eerst schrijf je zus en dan zo... Beschouw jezelf overigens gewoon als mens tussen de mensen en stop met dat man-vrouw denken. Meiden, beschouw jezelf als een vrij wezen met een eigen wil en een eigen weg in je leven en doe de dingen die je goed vind en die je met je geweten overeen kan laten stemmen, wat dat dan ook mag zijn. Lees en zwijg

GangstaLovin
13-06-2003, 17:04
Origineel gepost door MissOogappeltje Een diamant is een waardevolle steen. Een ieder van ons zou wel zo een diamant willen bezitten. Hoe zou jij omgaan met een diamant als jij die zou hebben? Zou je het niet goed bewaren in een doos? Zou je het niet ver houden van de ogen van de mensen uit vrees dat zij jouw diamant willen stelen? Zou je jouw diamant niet koesteren en goed verzorgen? Vindt jij jezelf niet kostbaarder dan als een diamant? Heb jij minder rechten dan een diamant? Waarom wordt een diamant behoedt tegen het slechte van buitenaf. Is een schepsel van vlees en bloed niet meer waard? Ben jij, mijn beste moslimzuster niet meer waard om jouw schoonheid voor jezelf te houden? Ben jij niet meer waard om jezelf te beschermen? Beschouw jezelf als een diamant mijn moslimzuster, jouw waarde zal alleen maar stijgen, je trots en eer zullen niet benadeeld kunnen worden en respect naar jou toe zal buitengewoon zijn. "O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Meest Barmhartig." {Hoofdstuk Al Ahzab vers 59} :rolleyes: ..........

HalfBlood
13-06-2003, 17:05
Origineel gepost door Jorginho Dit is een forum, wellicht is je dat ontschoten. Ik vond het stukje onzin, allemaal gelul. Allemaal weer om de vrouw in een bepaald korset te dwingen. Waarom schrijft er niemand dat een man zichzelf als een diamant of zo moet zien en zichzelf moet beschermen..... Ik vind het een ouderwets stukje nonsens. Tot zover mijn zwijgen. Jouw mening dat niet verder gaat dan een paar zinnen neerleggen tot je voldoening..

GangstaLovin
13-06-2003, 17:06

Je bedoelt ...dat het gebasseerd is op je religie ..waar jij in gelooft! ;)

GangstaLovin
13-06-2003, 17:13
juist ...dat wilde ik net ook zeggen ...Maar ja!

GangstaLovin
13-06-2003, 17:21
Misschien jij ook ;)

Classy.Lady
13-06-2003, 17:24
Origineel gepost door Jorginho Wat is het nu: moet je jezelf beschouwen als een diamant of toch niet? Eerst schrijf je zus en dan zo... Beschouw jezelf overigens gewoon als mens tussen de mensen en stop met dat man-vrouw denken. Meiden, beschouw jezelf als een vrij wezen met een eigen wil en een eigen weg in je leven en doe de dingen die je goed vind en die je met je geweten overeen kan laten stemmen, wat dat dan ook mag zijn. Ok...En wat is jou punt nu? Want ik begrijp er geen BAL ervan.... :rolleyes: "Wat is het nu: moet je jezelf beschouwen als een diamant of toch niet? Eerst schrijf je zus en dan zo..." Wat is dat Zus en dan zo?Waar spreekt ze dat bovenstaande tegen?Wees duidelijker in je woorden "Beschouw jezelf overigens gewoon als mens tussen de mensen en stop met dat man-vrouw denken. " Waar staat dat je jezelf niet als mens tussen de mensen moet beschouwen?En dat man-vrouw denken..Wat bedoel je ermee? Mannen en vrouw zijn NIET HETZELFDE...nou kan je op en laag springen..maar dan zijn dit gewoon keiharde feiten...Leer ermee leven zou ik zeggen..Een vrouw is nou eenmaal anders dan een man..Zeer zeker niet ondergeschikt aan een man...Maar dingen zijn op vele punten gewoon anders...Dus dat man-vrouw denken or whatever kan je gewoon niet altijd uitsluiten.. ps. Stop dat onzin-denken! "Meiden, beschouw jezelf als een vrij wezen met een eigen wil en een eigen weg in je leven en doe de dingen die je goed vind en die je met je geweten overeen kan laten stemmen, wat dat dan ook mag zijn." Ah fijn..Dan zijn we daar met je eens...

Classy.Lady
13-06-2003, 17:25
Origineel gepost door Jorginho Dit is een forum, wellicht is je dat ontschoten. Ik vond het stukje onzin, allemaal gelul. Allemaal weer om de vrouw in een bepaald korset te dwingen. Waarom schrijft er niemand dat een man zichzelf als een diamant of zo moet zien en zichzelf moet beschermen..... Ik vind het een ouderwets stukje nonsens. Tot zover mijn zwijgen. Ach wat jammer zeg dat je dat zegt....En net nog beweerde je dat je je eigen weg moet volgen..What a shame!En ik had nog net zoveel vertrouwen in je...:zweep: Ps. Stop Dat Onzin Denken! Laat ruimte vrij voor een ander...!

Classy.Lady
13-06-2003, 17:27
Origineel gepost door Jorginho Mijn mening komt voort uit zelf denken en niet voorgekauwde onzin uit het jaar 662. Over welke onzin heb jij het?En waar haal jij het vandaan dat haar mening niet gebasseerd is op "zelf denken" .... Ik wist niet dat je in staat was om andermans gedachten te lezen.. Goh wat leuk zeg... :rolleyes:

GangstaLovin
13-06-2003, 17:32
Je DENKT dat dat de waarheid is ...Maar ja meid iedereen heeft zijn eigen waarheid. Ik heb de mijne jij hebt de jouwe ;) No hard feelings toch?

Classy.Lady
13-06-2003, 17:35
Origineel gepost door GangstaLovin Je DENKT dat dat de waarheid is ...Maar ja meid iedereen heeft zijn eigen waarheid. Ik heb de mijne jij hebt de jouwe ;) No hard feelings toch? Of ze is OVERTUIGD van haar religie met behulp van wetenschappelijke wonderen in de Koran onder andere? En DENK jij de waarheid te kennen? T Kan allemaal... :rolleyes: Maar goed..Zoals je zei..Zo heeft ieder zijn eigen visie op het leven... En zekers...No Hard Feelings zodra ieder met respect spreekt.. :)

Classy.Lady
13-06-2003, 17:38
Origineel gepost door MissOogappeltje Laat maar meid..... Doe geen moeite! Ba3d rjoes b7aal le7zjar! Safie wagha 7bieba... ;)

Classy.Lady
13-06-2003, 17:40
Origineel gepost door MissOogappeltje GSM gebakken wela? :D Hehehhee De lader is in de fik gegaan..:D K zit er nog steeds aan te grabbelen..Dat rotding..:zweep:

Lady_moi
13-06-2003, 18:06

ik ben nog meer als een diamant als ge lij zo moet ge een bril dragen voor mn uitstraling dat ge er nie van verblind :bril:

Pagina's : [1] 2 3