Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ongelukkig getrouwd !!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

TARIKKK24
13-06-2003, 15:20

wie kan mij helpen? ben ongelukkig getrouwd met iemand van marokko? ze woont bij mn ouders en ik ben gevoelloos voor dr.... wie kan me helpen? al ga ik brood eten met de eendjes in het park ga ik niet verder met haar....ze is anders dan ik en kan dr totaal niet uitstaan,ben alleen naar marokko gegaan in januari2001 en men is daar over me heen gelopen terwijl ik sliep blijkbaar...kan iemand me helpen? shoekran

Amal77
13-06-2003, 15:53
Beste Tarik, Beste advies dat ik je kan geven is praat met je ouders, en vraag hun waarom zij hebben ingestemd met dit huwelijk? Praat daarna met je vrouw, hoe voelt zij zich, kan zij de spanning wel aan. Ze is in een vreemd land met mensen die ze niet kent, haar man die haar niet wil zien of wil aanraken, jeetje. Welkom in Holland.... Laat me even weten als je behoefte hebt om met iemand te praten. Veel liefs en succes. Amal. ;)

Miss_mandalinna
13-06-2003, 16:00
Outch ik weet niet zo goed wat voor raad ik je kan geven wat ik je wel kan zeggen is moge ALLAH je helpen bij je keuzes en stappen die je wil gaan zetten in sha ALLAH Veel succes Mandalinna

fatiha20
13-06-2003, 16:06
Nou ik zou zeggen pak het rustig aan en praat er over met je vrouw, want voor haar zal het ook niet makkelijk zijn, een huwelijk verbreken is zowiezo al heel moeilijk, dus denk er heel goed over na en praat er met haar over. ik wens je veel succes, en moge allah je helpen bij het maken van de juiste keus.

Farida_zina
13-06-2003, 16:10

jeetje.., je zit in een moeilijke situatie..! Dat moet ik toegeven..! Je moet er zeker met je ouders over praten en zeggen dat je geen gevoelens voor haar hebt! Maar alleen dan snap ik niet waarom je met haar bent getrouwd? Maar het is veel makkelijker als je die reden er ook bij vertelt..! Dan kunnen mensen je helemaal helpen!! Ik hoop inshallah dat je er uitkomt!! veel liefs.. farida

TARIKKK24
13-06-2003, 19:24
dank jullie wel beste mensen wollah ik voel me een stukje opgeluchter dat er toch mensen bestaan die in mijn situatie mee denken...het is echt moeilijk voor me...ik heb hier ook echt niet om gevraagd maar ik dank jullie echt met mn hart ..SHOEKRAN.

donaldduk
13-06-2003, 19:39
ik wens je heel veel sterkte want het is niet makkelijk om met iemand te trouwen en te wonen waar je niet van houd getrouwd zijn is niet voor even maar voor het hele leven daarom moet je de goeie kiezen en niet zo maar iemand sterkte jongen en als je wilt praten mag je me altijd mailen bye

TARIKKK24
13-06-2003, 19:40
Ik heb mn best gedaan en met haar doorgezet tot het einde ...ik heb voor dr gezweet in Marokko voor dr papieren,maar mn hart wilt niet,ik ken mezelf en hij wil echt niet..al verteld ze zulke lieve dingen dan raak ik juist gestresd...ik ben heel open en kan leuk met elke mens praten op zn waarde maar bij haar sluiten al mn poorten kwa goeie eigenschappen van mij...mn gevoel is er niet en wil niet komen al hoewel ik toch mn best heb gedaan..mn ouders denken nog ouderwets en bij hun is nog wat niet gekomen is kan nog komen...inderdaad als je nog niet van iemand houdt kan dat zeker komen maar daar heb je wel een kleine opening voor nodig ..een klein grammetje gevoel wat je verteld dat het nog goed komt maar dat heb ik echt niet,ik raak geestelijk bijna in een knoop..elke keer belt mn vader me omdat ie denkt dat ik een ander heb NEE dat is niet waar ik heb geen ander in mn leven..elke keer als ik de huis nr op mn beeld scherm zie krijg ik de kriebels omdat ik weer niet weet wat me te wachten staat...op mn werk hebben ze het vanzelf gemerkt..je gooit 4 suiker ipv 2 ineens in je koffie..en gister zei je nog heeel vrolijk geoeie morgen vandaag niet meer...iedereen heeft me door.Maar waar is degene die je kan helpen en steunen zoals je hart het vraagt...denken is niet goed ..uiten is het beste maar naar wie??naar mn Vader??nee...mn VROUW? helemaal niet..die heeft maar 1 doel en dat is me de bed in te krijgen om me wat sterker aan haar te binden door een kind bij me te kweken..ik heb 1 fout gemaakt in mn leven 1 fout en dat is al meeeer dan genoeg...snachts wordt ik wakker met het idee dat ik getrouwd ben met iemand waar ik geen gram voor voel..slapeloze nachten mee gemaakt en de volgende dag weer 9 uur aan het werk..zo was ik niet.zo was ik echt niet !!allah is groot ..salam ou3alaikom beste mensen..

tangertjey
13-06-2003, 21:08
salaam broeder, ik krijg tranen in mijn ogen als ik je verhaal zo lees,ik wens je heel veel sterkte en geduld!!

nomedia
14-06-2003, 01:06
Komt me bekend voor dit verhaal. Mijn broer heeft ooit dezelfde fout begaan en was daardoor heel ongelukkig. Maar je moet gewoon de knoop doorhakken en eerlijk tegen je ouders zeggen dat je niet verder kan en wil met haar. Het is erg om te scheiden vooral in onze cultuur de meeste zien dat als iets schandelijk. Maar je leven gaat voor alles. Doe wat je hart zegt en wordt gelukkig de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Verder wens ik je echt veel sterkte en succes. ;)

TemsoenT
14-06-2003, 01:21
jeetje broer !!! wat erg voor je .. ik begrijp je situatie .. ik wens je heel veel su6 .... maar als je echt niet wil .. dan moet je er echt een punt achter zetten broertje ... praat met je ouders en ook met haar ... Thalla ...

jeblia20
15-06-2003, 12:00
salam tarik, ik heb je verhaal met tranen in me ogen gelezen, ik vind het echt erg wat er nu gebeurt, maar je moet sbar hebben, Allah (swt) vergeet niemand, je kan niet altijd in je leven gelukkig leven, moet wel een moeilijke tijd in je leven zijn. maar voor de rest wens ik je heellll veel sbar toe,

TARIKKK24
15-06-2003, 17:41
dank jullie wel lieve mensen jullie zijn echt TOF wollah !!!!! en geloof me ik voel me echt gelukkig als ik jullie berichtjes lees...!SHOEKRAN BEZEF LIEFS EN DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE ALLEMAAL..TARIK!!!( OEPS SORRY BEN NOG GETROUWD !! :confused: BSLEMMA BESTE MENSEN SHOEKRAN!

TARIKKK24
15-06-2003, 18:28
GISTER BEN ik na mn werk effe naar mn zus gegaan hebben dr goed overgepraat mn zus is mn beste vriendin ..ze heeft me veel uitgelegd en wijs gemaakt en het ergste wat me pijn doet is al dit advies wat iedereen mij geeft...dat ik dat allemaaaaaal heeeeel goed weet maar heb geen kracht om het in mijn situatie toe te dienen...dus hebben we bijgepraat in gezelschap van een goede vriendin van haar en hebben me allerlei raad en advies gegeven..dus ik liep weer naar buiten..zat een hele tijd in de auto langs de weg alleen maar te denken en te denken....dus reed ik weer een stukje verder met de gedachtes dat ik een vrouw thuis heb waar ik niks voor voel...nou lieve mensen messchien kom ik nu wel als een mietje of zwerver over maar ik werd smorgens wakker in de auto!!!! ik zat zo erg te denken en te treuren en met mn gedachtes te vechten dat in slaap ben gevallen en toen ik smorgens werd moest ik echt huilen..ik voelde die tranen gewoon over mn wangen ..en denk ..waaaaaaarom ben ik hier in beland?? sinds wanneer slaap ik in de auto???????waarom ????en toen ging ik naar mn werk en zag er echt niet uit effe naar een tankstation gereden..effe mn gezicht gewassen etc...ik zag er echt niet uit !!!!!toen ik op mn werk kwam zeiden ze van he vriend....lange nacht gehad?? en toen voelde ik gewoon mn hart tekeer gegaan ik dacht in me zelf..je moest eens weten wat er in mn leven speelt.......en vooral als iemand vraagt hoe gaat het me je vrouw...nou voordat ik antwoord heb gegeven..zien ze al aan me gezicht dat ze die vraag op de verkeerde moment vragen!dit doet me echt veel pijn wollah,ik weet het gewoon niet meer ...soms denk ik echt aan zelf moord net als gister.....ik zag een hele leuke marokkaanse stelletje heel romantisch lopen op een hele lange fiets pad en ging in mezelf denken stel nou dat ik een touw om mn armen doe en dat meisje vragen of ze hem strak kan maken..en 1 om mn voeten en dat jongen hetzelfde vragen en me zelf over een brug gooien in zo een rivier hier in Amsterdam...echt waar daar dacht ik gister aan....terwijl ik nooooooooooooooooooit aan zoiets denk....dit probleem zit echt in mn bloed lieve mensen....ik heb nooit iemand kwaad gedaan,nooit heb ik met een marokkaanse meid gespeeld,ik was altijd oprecht...en wilde alleen maar 1 lieve meid in mn leven hebbenwaar ik gelukkig mee kon zijn meer niet en kijk waar ik beland ben...ik heb dit nooit gewild,en nu bn ik getrouwd met iemand waar ik niet eens met mn linkeroog naar wil kijken laatstaan met een rechter oog....een hele rare vraag er tussen door maar.....: kan iemand mij toevallig helpen aan een woning?kamer?onderhuur??ben een hard werkende jongeman met een vaste baan en ben zeker serieus! ..sorry dat dit effe tussendoor vroeg...weet iemand messchien iets???? shoekran.....heeel veel liefs tarik!

TARIKKK24
15-06-2003, 19:44

lieve asiahh....lief van je wollah.. hier heb je mn email..tarikkk2003@hotmail.com vertel wat meer over die woningen in schiedam...ik durf het bijna niet te vragen maar kan je alsjeblieft erover informeren..je bent een schat ! shoekran

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7