Bekijk originele versie : Amerikaanse militair omgekomen in Sadr City
Boezedjief
15-07-2006, 18:13
(Novum/AP) - Een Amerikaanse militair is in Sadr City, een wijk in het noordoosten van Bagdad, omgekomen bij een bomaanslag op zijn patrouillevoertuig. De aanslag werd gepleegd met een langs de kant van de weg verstopte bom. Dit heeft het Amerikaanse leger zaterdag bekendgemaakt.
Sinds het begin van de oorlog in Irak, in maart 2003, zijn daar nu al zeker 2547 Amerikaanse militairen om het leven gekomen.
http://www.nieuws.nl/257272/Amerikaanse_militair_omgekomen_in_Sadr_City
het zijn er zeker duizenden meer, we weten inmiddels hoe de Amerikaanse media te werk gaat, als ze melden dat er een amerikaan is gedood moet je het eigenlijk verdriedubbelen :hoera:
Oujda_SEC_sec
15-07-2006, 18:14
Tja, opgeruimd staat netjes! :goedzo:
Boezedjief
15-07-2006, 18:20
wat ik vreemd vind aan het nieuwsbericht is: waarom gaat 1 VS hond alleen patrouileren in een wijk in Bagdad?
omdat hij helemaal niet alleen was maar met vier anderen ofzo, en ze zijn allemaal omgekomen :hoera:
ie_gekte
15-07-2006, 18:20
o wat erh 1 amerikaan dood die zeker al 2000 irakezen heeft vermoord :moe:
Boezedjief
15-07-2006, 18:21
Dat zeg ik ook tegen de Israeliers !het zijn VS bezetters die gedood worden vuile vieze mens. Joden droppen bommen op kinderen, schoolgebouwen en ziekenhuizen :kwaad:!
ie_gekte
15-07-2006, 18:23
ik hoop egt dat er een goeie grote bom komt waardoor heel tel aviv ofzo plat gaat hmmm heeeerlijk
Oujda_SEC_sec
15-07-2006, 18:25
ik hoop egt dat er een goeie grote bom komt waardoor heel tel aviv ofzo plat gaat hmmm heeeerlijkJa, ik kijk ieder 5 minuten naar ALjazeera en Al Manar channel voor Breaking News! :)
En s'morgens wordt ik heeeel vroeg op, en wat ik het eerst doe is snel de TV aanzetten en naar Al-jazeera zappen, en kijken of er wat breaking nieuws is......... :hadj:
LesDennis
15-07-2006, 18:27
wat ik vreemd vind aan het nieuwsbericht is: waarom gaat 1 VS hond alleen patrouileren in een wijk in Bagdad?
omdat hij helemaal niet alleen was maar met vier anderen ofzo, en ze zijn allemaal omgekomen :hoera:
Stel je jezelf wel vaker van die domme vragen?
moejahid_88
15-07-2006, 18:28
Allahoe Akbar
Allahoe Akbar
Allahoe Akbar
Allahoema Demmirhoem...
AboeAmmaar
15-07-2006, 18:33
(Novum/AP) - Een Amerikaanse militair is in Sadr City, een wijk in het noordoosten van Bagdad, omgekomen bij een bomaanslag op zijn patrouillevoertuig. De aanslag werd gepleegd met een langs de kant van de weg verstopte bom. Dit heeft het Amerikaanse leger zaterdag bekendgemaakt.
Sinds het begin van de oorlog in Irak, in maart 2003, zijn daar nu al zeker 2547 Amerikaanse militairen om het leven gekomen.
http://www.nieuws.nl/257272/Amerikaanse_militair_omgekomen_in_Sadr_City
het zijn er zeker duizenden meer, we weten inmiddels hoe de Amerikaanse media te werk gaat, als ze melden dat er een amerikaan is gedood moet je het eigenlijk verdriedubbelen :hoera:
Eigen schuld dikke bult!
Vele duizenden meer.
AboeAmmaar
15-07-2006, 18:36
Ja, ik kijk ieder 5 minuten naar ALjazeera en Al Manar channel voor Breaking News! :)
En s'morgens wordt ik heeeel vroeg op, en wat ik het eerst doe is snel de TV aanzetten en naar Al-jazeera zappen, en kijken of er wat breaking nieuws is......... :hadj:
Die andere ''nieuws''zenders kunnen we beter propagandazenders noemen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.