Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraagje aan leden die elkaar kennen/afspreken..

Pagina's : [1] 2

BugaBoo
15-07-2006, 17:42

Salaam dames, Ik lees vaak dat meiden elkaar niet kennen maar wel via m.nl met elkaar afspreken. Ik vind dit echt grappig en apart. Ik kan me niet voorstellen dat ik tegen mn aanstaande (ben verloofd) zeg hej ik kom op een forum en daar heb ik iemand leren kennen en nu gaan we afspreken. Ik denk dat hij het heel gek zou vinden en ik trouwens ook vanuit mezelf. Ik zie dit echt niet als het echte leven maar gewoon tijdopvulling/ervaringen leren etc. In het echte leven heb je toch al voldoende contacten, vriendinnen etc. Ik zou ook niet weten wat ik tegen mn vriendinnen moet zeggen; 'ja dit is een nieuwe vriendin, gevonden op forum' Jullie nemen Marokko.NL veel serieuser dan ik denk ik..of jullie zijn echt modern en misschien ben ik wel te ouderwets.:o Groetjes Bug.

alhoceima20
15-07-2006, 18:34
dit zou ik zelf ook nooit doen denk ik. een raar idee om met mensen van het forum af te spreken, maar misschien kennen ze elkaar erg goed voordat ze afspreken??

meknessia86
15-07-2006, 19:20
Salam alaikom Als je het goed kan vinden op een forum met een bepaald lid, dan wordt je toch wel nieuwsgierig naar die persoon...............gewoon ook voor de gezelligheid!

MaRoCcInA
15-07-2006, 19:25
Ik zou het niet raar vinden. Als je elkaar graag mag, en het goed met elkaar kan vinden waarom niet :D.

moslimmagirl
15-07-2006, 19:32

je ontmoet toch ook moeder op de school van je kind die je ook niet kent.. maroccina wanneer ga jij naar monte aruite.....???

MaRoCcInA
15-07-2006, 19:38
je ontmoet toch ook moeder op de school van je kind die je ook niet kent.. maroccina wanneer ga jij naar monte aruite.....??? Inshallah Woensdag :D jij?

moslimmagirl
15-07-2006, 19:44
volgende week woensdag insha allah...

Romaissa_
15-07-2006, 20:31
Nou meid, dit is slechts een communicatie- middel om andere te leren kennen, net als andere vormen in real life zijn. Wat jongens betreft heb ik toch nog zelf best een cliche gedachte, dat het niet kan en niet echt mogelijk is om te gaan daten etc. Past denk ik niet echt in mijn straatje, alhoewel het tegenwoordig ook gewoontjes is geworden en werkelijk niemand daar nog van zou opkijken. Ik kan je vertellen dat ik nu ruim 3,5 jaar geleden een dame via deze site heb leren kennen. het begon leuk, gezellig op msn, mailen etc en uiteindelijk zijn we gaan afspreken. Nu is het een van mijn beste vriendinnen, god ik zou haast niet meer zonder haar kunnen. Tevens heb ik ook nog 2 andere meiden via deze weg leren kennen.. Eentje via PM en plots zaten we naast elkaar in collegezaal en zijn we dikke vriendinnen geworden. Ik denk dat je als je dezelfde interesses deelt en het goed met elkaar kunt vinden dat je een klik zult treffen hier op de site. En als je hier niet anders voordoet dan je werkelijk bent dan kunnen er bijzondere vriendschappen ontstaan.:) Uiteraard zie ik deze site verder als een grote joke. En vermaak ik me hier prima.:goedzo:

NoHide
15-07-2006, 20:36
Nou ik ken wel een aantal mensen via internet hoor....heb er zelfs een paar vriendinnen aan overgehouden. Met sommige mensen heb je een bepaalde klik en vaak spraken we dan af bij een lezing of een iftaar bijvoorbeeld. Gewoon leuk voor de fun maar soms klikt het dan in real live ook en met sommige minder. Het is niet dat je er naar zoekt maar het komt vanzelf :D

ceuta
15-07-2006, 20:37
Nou meid, dit is slechts een communicatie- middel om andere te leren kennen, net als andere vormen in real life zijn. Wat jongens betreft heb ik toch nog zelf best een cliche gedachte, dat het niet kan en niet echt mogelijk is om te gaan daten etc. Past denk ik niet echt in mijn straatje, alhoewel het tegenwoordig ook gewoontjes is geworden en werkelijk niemand daar nog van zou opkijken. Ik kan je vertellen dat ik nu ruim 3,5 jaar geleden een dame via deze site heb leren kennen. het begon leuk, gezellig op msn, mailen etc en uiteindelijk zijn we gaan afspreken. Nu is het een van mijn beste vriendinnen, god ik zou haast niet meer zonder haar kunnen. Tevens heb ik ook nog 2 andere meiden via deze weg leren kennen.. Eentje via PM en plots zaten we naast elkaar in collegezaal en zijn we dikke vriendinnen geworden. Ik denk dat je als je dezelfde interesses deelt en het goed met elkaar kunt vinden dat je een klik zult treffen hier op de site. En als je hier niet anders voordoet dan je werkelijk bent dan kunnen er bijzondere vriendschappen ontstaan.:) Uiteraard zie ik deze site verder als een grote joke. En vermaak ik me hier prima.:goedzo: Tbarkallah wat een lieverd je kleintje :kus:

nova
15-07-2006, 22:16
ik begrijp dat ook echt niet....Ik denk dat wij dan te bekrompen van gedachten zijn.

Independence
15-07-2006, 22:23
Ik vind de vrouwen hier eng en sommige zijn echt heksen. Ik zou nooit met iemand hier afspreken. Kijk wel uit.

Romaissa_
15-07-2006, 22:53
ik begrijp dat ook echt niet....Ik denk dat wij dan te bekrompen van gedachten zijn. Je slaat de spijker in dit geval geheel op zijn kop.. Het is een zeer restrictieve gedachtengang immers als je iemand in levende lijve leert kennen dan is het bij voorbaat al de eerste maal een risico dat je loopt..Omdat je geen enkel benul hebt wat voor persoonlijkheid het wel niet is. Hier op de site heb je enigszins de mogelijkheid om elkaar eerst wat maanden te leren kennen via mail en de site etc. Zo krijg je toch een bepaald beeld van iemand, vervolgens komt pas de stap of je het de moeite waard vind om met die dame af te spreken..

Romaissa_
15-07-2006, 22:56
Ik vind de vrouwen hier eng en sommige zijn echt heksen. Ik zou nooit met iemand hier afspreken. Kijk wel uit. TJah, wellicht heb jij een bril op die enkel vrouwen ziet, die ze wilt zien? No hard feelings, maar het is maar wat je zelf aantrekt. Dat soort types kom ik hier niet tegen omdat het wel laatste is aan wie ik mijn tijd ga spenderen..Al is het enkel via reacties op het forum.:)

Romaissa_
15-07-2006, 22:57

Tbarkallah wat een lieverd je kleintje :kus: Soekran, het is echt werkelijk een scheetje..:o EN die van jou is ook echt een plaatje, Tbarkalah:kus:

Pagina's : [1] 2