Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Baard

Zeepje
13-06-2003, 15:07

Wat vinden jullie van mannen met baarden? Dat zou ik wel eens graag willen weten. Ik zelf vind het mooi staan, maar moet wel netjes verzorgd zijn. Dus niet zo ---> http://home.wanadoo.nl/vandermarck/images/Reis/images/Man%20met%20baard.jpg Maar zo ---> http://www.yusufislam.org.uk/images/newsreleaseyusufopt.jpg Zoals Yusuf Islam is nou mooi. Echt Macha allah!

miriammetje
13-06-2003, 15:11
mashallah mannan e met baarden zijn manjefiqeu!!!!!!!!!!!!!

samiratjee
13-06-2003, 15:41
bij sommige staat het wel mooi :)

Kingofmaroc
13-06-2003, 15:56
bij sommige wel bij sommige niet.......zo zit het dus :)

Zeepje
13-06-2003, 16:09

Origineel gepost door Kingofmaroc bij sommige wel bij sommige niet.......zo zit het dus :) Neen, ik denk dat het wel bij iedereen zou staan.

HalfBlood
13-06-2003, 16:17
Boeie of het mooi of niet mooi staat het is geen schoonheidswedstrijd het is om Allah swt te gehoorzamen en deze verplichte Sunnah dus een Sunnah wajieb/fard te volgen die onze heilige profeet saws ons heeft bevolen.

HalfBlood
13-06-2003, 16:36
Origineel gepost door Ashanty ik vind het niet mooi :( maar tja aangezien het een mooi teken is van de man dat hij onze profeet opvolgt dan moet het he :D Precies.. hier word men te veel beinvloed door t westen je kijkt tv je ziet wel een reclame van gilette etc etc hier is het tegenovergestelde van Islam.. + onze zielen bevatten al zo weinig imaan .. het is alleen een kwestie van tijd voordat we sommige dingen niet navolgen en zelfs proberen te negeren..

Zeepje
13-06-2003, 16:37
Origineel gepost door Half Blood Boeie of het mooi of niet mooi staat het is geen schoonheidswedstrijd . Neeeen, niet boeien of het mooi is of niet. Het moet verzorgd zijn, en niet de snor over de lippen laten groeien en allemaal vieze dingetjes der in laten zitten. Ik heb het namelijk te vaak gezien, en het is geen gezicht!

HalfBlood
13-06-2003, 16:40
Origineel gepost door Zeepje Neeeen, niet boeien of het mooi is of niet. Het moet verzorgd zijn, en niet de snor over de lippen laten groeien en allemaal vieze dingetjes der in laten zitten. Ik heb het namelijk te vaak gezien, en het is geen gezicht! Tab3an... ik praatte ik over sme7li dat ik me daar niet duidelijk in maakte..

Zeepje
13-06-2003, 16:45
Origineel gepost door Half Blood Tab3an... ik praatte ik over sme7li dat ik me daar niet duidelijk in maakte.. Maakt niet uit :)