Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse meiden van tegenwoordig...

Pagina's : [1] 2 3

loeloesch
13-06-2003, 14:38

wejemaa!!!!!!!! Je moet tegenwoordig heel goed je best doen om een marokkaanse meid van een kaas te onderscheiden.... :( ...ik zie overal korte rokjes, mouwloze truitjes en topjes.....ik dach dat wij marokkanen zegma moslims waren.....:jammer: maar voor de meiden die zich niet aangesproken hoeven te voelen :goedzo: :zwaai:

EMIEN
13-06-2003, 14:42
Tjah zolang je zelf maar doet waarvan je denkt dat het goed is..:)

Shahinez
13-06-2003, 14:43
Origineel gepost door loeloesch wejemaa!!!!!!!! Je moet tegenwoordig heel goed je best doen om een marokkaanse meid van een kaas te onderscheiden.... :( ...ik zie overal korte rokjes, mouwloze truitjes en topjes.....ik dach dat wij marokkanen zegma moslims waren.....:jammer: maar voor de meiden die zich niet aangesproken hoeven te voelen :goedzo: :zwaai: Ewa sow... hun probleem ... zij zijn het die in het hiernamaals gaan voelen mashie hnaja ... misschien zijn wij diegene die op deze aarde er bedekt bij lopen ook al is het SUPERHEET... en zijn zij het die dan zich bijna uitkleden van de warmte ... in het hiernamaals gaan ze zelfs geen kleren meer nodig hebben omdat ze dan naakt in de hel zitten terwijl wij kunnen genieten van de mooie paradijs INCHALLAH TADA :zwaai:

miriammetje
13-06-2003, 14:43
ewa agtie allah iehawnhoem....en dan komen ze ook na mij toe oh miriam heb je het neit warm met die hoofddoek gewoonmarokaande meide die dat vragen...allah jsir...d=het vuur van de hel is heter....

esmaatjuuh
13-06-2003, 14:45

Ik voel me Gelukkig niet aangesproken :D ElHamdolilah;)

OpenKern
13-06-2003, 14:46
Een marokkaan hoeft niet persé een goede moslim te zijn, 2 dingen die u dient te onderscheiden. Zoals Emien al zei, niet iedereen is perfect en probeer anderen niet al te veel te beoordelen. OpenKern

Najib26
13-06-2003, 14:54
Valt me mee dat er zo relatief rustig wordt gereageerd. Is het omdat het niet een man is die de topic heeft geopend? Terwijl het eigenlijk geen verschil mag uitmaken. Het is dezelfde waarheid. Waarom ontkennen? Iedereen ziet wat er op straat gebeurd en iedereen ziet dat veel Marokkaanse meiden dwalend zijn.

Najib26
13-06-2003, 14:56
Origineel gepost door Jorginho En de meiden die zich wel aangesproken voelen :goedzo: Ja voor jou wel, aangezien jij het niet zo op hebt met de islam en de moslims.

EMIEN
13-06-2003, 14:58
Origineel gepost door Najib26 Valt me mee dat er zo relatief rustig wordt gereageerd. Is het omdat het niet een man is die de topic heeft geopend? Terwijl het eigenlijk geen verschil mag uitmaken. Het is dezelfde waarheid. Waarom ontkennen? Iedereen ziet wat er op straat gebeurd en iedereen ziet dat veel Marokkaanse meiden dwalend zijn. Niemand ontkent het toch :) Of lees ik verkeerd:)? Misschien zijn de onruststokers nog niet online.:)

Sfenza
13-06-2003, 15:06
Dit is zo'n uitgekauwd onderwerp.

Studje
13-06-2003, 15:44
Voel me niet aangesproken :ego: Gr. M1noes

Atlas_Gebergte
13-06-2003, 15:47
Sallaam, ik moet eerlijk zeggen dat jullie gelijk hebben, want zodra het warm is dan zie je de marokkaanse meiden net als de hollandse meiden bijlopen, ik vind het echt niet normaal, en als je wat van zegt dan zeggen ze dat ze het warm hebben? sorry hoor, maar de warmte van de hel is duizend maal zo warmer. Maar ik ga niet over ze oordelen, daar is Allah voor, ik vind (mijn mening) dat het hsoema is, schamen ze zich niet tegen over de oude marokkaanse mannen die hadji zijn? Subhan Allah waar gaat dit heen toch met de marokkaanse jongeren. Moge Allah ze op het rechte pad houden. Wa Sallaam Alikoum

elmoemien
13-06-2003, 15:49
Ik zag gisteren in de trein twee marokkaanse meisjes in een minirok en topje.............iwa ja het was wel 28 C (????????).

Atlas_Gebergte
13-06-2003, 16:20
Sallaam, ik loop met een hijab rond (al meer dan 4 jaar), maar ik heb het echt niet warm hoor, ik draag mijn hijab zelfs in marokko en daar heb ik ook last van, dus sommige meiden begrijp ik gewoon niet. Wa Sallaam Alikoum

Zeepje
13-06-2003, 16:33

Origineel gepost door Atlas_Gebergte schamen ze zich niet tegen over de oude marokkaanse mannen die hadji zijn? Wa Sallaam Alikoum Niet alleen schamen tegen over de oude marokkaanse mannen die hadj zijn, ze moeten zich al helemaal schamen tegen over ALLAH SOEBHANA WA TA3ALA!!

Pagina's : [1] 2 3