Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : doen jullie kinderen aan sport?

Pagina's : [1] 2

maryam_maroc
15-07-2006, 13:58

zo ja, waarom? (waarom is het voor jou belangrijk dat je kind aan sport doet) zo nee, waarom niet? (schaarste in geld, niet in de cultuur etc) let me know ik heb jullie gegevens hard nodig :goedzo: ma salama wa fi amaani allah

moslimmagirl
15-07-2006, 14:00
mijn zoon gaat insha allah na de vakantie op voetbal.....hij is gek op voetbal....(zo vader zo zoon)...maar de meiden zitten nog niet op sport....maar ik denk dat ze na de vakantie op zwemmen gaan...maar ze mogen natuurlijk altijd zelf kiezen op welke sport ze willen...oja de oudste heeft aan streetdance gedaan maar is mee gestopt....gier insha allah

waterlelie
15-07-2006, 14:02
zo ja, waarom? (waarom is het voor jou belangrijk dat je kind aan sport doet) zo nee, waarom niet? (schaarste in geld, niet in de cultuur etc) let me know ik heb jullie gegevens hard nodig :goedzo: ma salama wa fi amaani allah Mijn dochter zit op dit moment op turnen en paardrijden. Ze heeft in het verleden op volleybal, skeeleren en hockey gezeten maar daar is ze allemaal mee gestopt. Mijn dochter is heel gauw ergens op uitgekeken. Alleen turnen en paardrijden blijft ze leuk vinden.

f_mouslima2
15-07-2006, 14:10
mijne is nog jong.. 1.5jaar. enige wat ze doet is aapje spelen:moe: op de seddari klimmen, over de leuning op de vensterbank en naar autos kijken bijv. of de eetstoel naar achteren trekken, erop klimmen en op de eettafel gaan zitten..en nog meer van die chimpasee-streken.. tot vermoeiens toe:kwaad: Als ze inshallah de leeftijd heeft om ergens op te gaan zal ik dat zeker doen voor haar, vooral zwemmen, dat staat zowiezo op nr 1.. de rest mag ze zelf weten inshallah

moslimmagirl
15-07-2006, 14:11

:lol: :lol:

f_mouslima2
15-07-2006, 14:16
:lol: :lol: ni grappig jah:ego: ik zit alleen maar: La zenjabiel, tattah zenjabiel, mag niet zenjabiel...:maf: sávonds ben ik zo:moe: Maaaaar t blijft n sweet sweet lachertje..altijd vrolijk:love:

moslimmagirl
15-07-2006, 14:22
mijne is nog jong.. 1.5jaar. enige wat ze doet is aapje spelen op de seddari klimmen, over de leuning op de vensterbank en naar autos kijken bijv. of de eetstoel naar achteren trekken, erop klimmen en op de eettafel gaan zitten..en nog meer van die chimpasee-streken sorry maar om deze stukje moest ik wel lachen......maar het zijn en blijven schatjes wat ze ook uithalen.....:goedzo:

f_mouslima2
15-07-2006, 14:29
mijne is nog jong.. 1.5jaar. enige wat ze doet is aapje spelen op de seddari klimmen, over de leuning op de vensterbank en naar autos kijken bijv. of de eetstoel naar achteren trekken, erop klimmen en op de eettafel gaan zitten..en nog meer van die chimpasee-streken sorry maar om deze stukje moest ik wel lachen......maar het zijn en blijven schatjes wat ze ook uithalen.....:goedzo: hih ik weet.. ben ni boos op je hoor;) gister was ik haar aan t verschonen en zij had zo'n houten bord(van die puzzels) in dr hand, opeens knalt ze dat ding tegen mn gezicht.. deed pijjjjjjjnnnnnnnn..(net onder mn oog, op t bot) ik met tranen in mn ogen rondspringen en zij komt naar me toe, trekt mn hand weg en zegt mama ba7(ze3ma mama lief) ik moest wel ophouden met janken en doen alsof er niks was anders gaat ze keihard meegillen.. daarna moest ik haar optillen (doet ze haar armjes in de lucht en zegt dan: ajjie ajjie..) mn wang is blauw aan t worden..maar ach.. lang leve de kids:D :o

moslimmagirl
15-07-2006, 14:37
echt wel als we ze niet hadden dan was het ook niet goed....:goedzo:

maryam_maroc
15-07-2006, 14:42
draagt het sporten met kinderen van verschillende nationalteiten ook bij aan interculturaliseren onderling? vind jij het belangrijk dat er kinderen van verschillende nationaliteiten op de vereniging van je kind zitten?

moslimmagirl
15-07-2006, 14:45
maak mij niet uit als ze het maar met plezier doen...ik ga ze niet op een sport zetten waar ze het niet leuk vinden...

mmu3
15-07-2006, 14:47
Mijn dochters heb ik op zwemles gedaan. De oudste heeft A en B, maar ze wou niet verder gaan voor C. De jongste is nu al 1,5 jaar bezig voor haar A...:moe: Helaas werk ik 4 dagen en kan ik ze niet op andere sporten doen. De meeste sporten zijn op de dagen dat ik werk, en niet in de buurt, en wij hebben (nog) geen auto, Ze wil heel graag op paardrijden, maar dat lijkt me zo duur. we hebben maar een klein inkomen.,

ceuta
15-07-2006, 15:10
Mijn zoontje zit op voetbal en gaat na de vakantie op zwemmen inchallah ,vooral zwemmen vind ik belangrijk hier in nl heb je veel water en kan zo wat gebeuren !

maryam_maroc
15-07-2006, 20:48
dank jullie wel..

neggafa
15-07-2006, 23:28

Mijn dochter zit op dit moment op turnen en paardrijden. Ze heeft in het verleden op volleybal, skeeleren en hockey gezeten maar daar is ze allemaal mee gestopt. Mijn dochter is heel gauw ergens op uitgekeken. Alleen turnen en paardrijden blijft ze leuk vinden. ik heb ook op turnen geseten 4jaar toen ben ik naar almere verhuist ben ik gestopt en nu doe ik kickboxen en streetdance turnen is heel leuk:D :goedzo: je wordt er heel lenig van

Pagina's : [1] 2