Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gevoelens voor............

Pagina's : [1] 2 3 4

Studje
13-06-2003, 13:00

Een nederlandse jongen............... Kan iemand me helpen!!!!!!!!!!!!!!!! hoe moet je daarmee omgaan Gr.M1noes Miauw........

TARIKKK24
13-06-2003, 13:02
Neem een stok en brand hem tot de helft en leg hem zachtjes op je arm(voorproefje)..als je zo doorgaat !!!! get a live babe !

xberbersroosjex
13-06-2003, 13:08
Origineel gepost door TARIKKK24 Neem een stok en brand hem tot de helft en leg hem zachtjes op je arm(voorproefje)..als je zo doorgaat !!!! get a live babe ! :hihi:

iki_mocro
13-06-2003, 13:12
Een Nederlandse jongen? Ik maak daar altijd smeerkaas van, voor op mijn brood...mmmm

Tijn
13-06-2003, 13:18

Origineel gepost door iki_mocro Een Nederlandse jongen? Ik maak daar altijd smeerkaas van, voor op mijn brood...mmmm Ja Hmmmm......is niks mis met een potje lekker smeerkezen :stout:

iki_mocro
13-06-2003, 13:19
Tijn kaas......hmmmmmmmmmmm Of tenenkaas?

Tijn
13-06-2003, 13:20
Origineel gepost door M1noes Een nederlandse jongen............... Kan iemand me helpen!!!!!!!!!!!!!!!! hoe moet je daarmee omgaan Gr.M1noes Miauw........ ....denk je dat `t wederzijds is? en zullen je ouders dit (na lang lang lang doorzetten) accepteren?....zo Nee, dan kan je h`m maar beter uit je hoofd zetten.....Zo Ja; GET HIM TIGER :sjans:

Tijn
13-06-2003, 13:23
Origineel gepost door iki_mocro Tijn kaas......hmmmmmmmmmmm Of tenenkaas? JONG BELEGEN KONIJNEN TIJN KEESKAAS, zonder tenenkaas......aangenaam :zwaai:

iki_mocro
13-06-2003, 13:27
hhihihihihihihihi Tijn waarom ben je zo geintresseerd in Marokkaanse ladies? Zit jij met hetzelfde probleem als Minoes?

Studje
13-06-2003, 13:27
Mense brande is niet mijn favo.................kaas eet ik ook niet.......maar of mijn ouders hem accepteren?.............ze kennen hem! hij komt vaak bij ons thuis............................wil wel hun reactie horen als ze weten dat hij het is.................... Gr. M1noes

Tijn
13-06-2003, 13:33
Origineel gepost door iki_mocro hhihihihihihihihi Tijn waarom ben je zo geintresseerd in Marokkaanse ladies? Zit jij met hetzelfde probleem als Minoes? No problemo, maar heb wel een zwak voor gekleurde/gepeperde meisjes....:Iluvu:

Tijn
13-06-2003, 13:37
Origineel gepost door M1noes Mense brande is niet mijn favo.................kaas eet ik ook niet.......maar of mijn ouders hem accepteren?.............ze kennen hem! hij komt vaak bij ons thuis............................wil wel hun reactie horen als ze weten dat hij het is.................... Gr. M1noes succes!......zou niet te lang wachten, vroeg of laat moet je `t toch vertellen....

iki_mocro
13-06-2003, 13:39
Er zijn ook nog andere gepeperde meiden, waarom een Marokkaanse?

OpenKern
13-06-2003, 13:41
Als het een moslim is, is er geen probleem dat is als u ook een moslim bent. Ik zou eerst kijken naar hoe hij reageert op jou gevoelens, voordat je verdere stappen neemt. OpenKern

Tijn
13-06-2003, 13:47

Origineel gepost door iki_mocro Er zijn ook nog andere gepeperde meiden, waarom een Marokkaanse? ...omdat die Spaanse vlieg van jou alleen bij Mocro meiden werkt ;) .........Ik val niet speciaal op Marokkaanse meiden (loop hier meer toevallig rond), heb ook nog nooit een Marokkaans vriendinnetje gehad, wel Indisch, Palestijns, half Surinaams en half Indonesisch. Denk eerlijk gezegd ook niet dat ik met een Marokkaanse zal eindigen; Al zouden ze graag willen, ze mogen vaak geen kaas :D

Pagina's : [1] 2 3 4