Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De vakantie komt eraan en laten we een onderzoekje houden....

freemale
13-06-2003, 12:37

Nederland is slecht.. ik voel me hier niet thuis.... bla bla bla... Veel gepraat over dit onderwerp en hoe slecht Nederland wel niet is..... Ga eens als je in Marokko, Turkije, Tunesie enz na hoe 'thuis' je je DAAR voelt... En hoe leuk je het vind om een Nederlander tegenkomt.... Hoeveel van jullie hebben wel niet heimwee naar Nederland???!!! Onderzoek effe deze zomer..... Mijn boodschap is hopelijk duidelijk..

freemale
13-06-2003, 12:48
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Nou nee, wat is je boodschap? Oh.. ben ik weer een beetje onduidelijk.. ik heb een beetje moite met schrijven... :D

freemale
13-06-2003, 12:50
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Nou nee, wat is je boodschap? Hoe blij ben als je daar klompen tegenkomt??? :D

ISMAHAN22
13-06-2003, 13:01
Ik klaag nooit over nederland ik heb nergens last van hoor.........!!!!! Als ik in Marokko drie weken ben mis ik NL echt heer erg, nee hoor Nederland blijft voor mij het landje waar ik leef en voel me er zeker thuis en ben zeker blij als ik daar nederlandse mensen tegenkom het zijn toch ook je landgenootjes of niet.....GELUKKIG.!!!!! :zwaai:

maghrabiaa
13-06-2003, 15:28

heimwee naar Nederland??? kuch kuch...never nooit niet van me leven niet! Ik ben vorig jaar voor een half jaar op buitenlands stage geweest naar Marokko en het beviel me zeker!!!!! Waar jij denk ik op doelt is de sociale zekerheid in land van herkomst....kijk als ik het geld voor had of als ik een mooie baan had.....dan zou ik zeker niet twijfelen..wat moet in deze bled dial koeffar ? JA ; ik weet dat ik hier een toekomst kan opbouwen, maar als ik de middelen had om terug te gaan......adios amigos! boessies maghrabia

maghrabiaa
13-06-2003, 15:39
helemaal mee eens! Dat gevoel heb ik daar ook zekers! Hier heb ik echt het gevoel dat niemand je iets gunt....... Haat, haat, haat, en nogmaals haat. Dat is wat hier heerst . En dit zal zeker een ondergang betekenen

GangstaLovin
13-06-2003, 17:31
Origineel gepost door Yahya Ik voel me echt rot elke keer als de vakantie voorbij is, en ik weer terug moet naar Nederland. 'T Liefst blijf ik in Marokko, maar dan wil ik wel veranderingen in de Marokkaanse politiek en economie aanbrengen. Marokko is geweldig. Mooi landschap, mooi volk, mooie idhan die je 5x per dag hoort. Mooie architectuur. Allemaal zaken die hier in Nederland ontbreken. Nederland heeft geen broederschap, vandaar de gierigheid, en dat zal ooit de ondergang van Nederland worden. Hoe rot Marokko ook is qua politiek & economie, broederschap is er veel meer aanwezig dan hier. ik vraag me echt af wat je hier dan nog doet!?! Als ik zo'n hekel had aan nederland zoals jij dat hebt ....zou ik allang naar marokko zijn geemigreerd! I would'nt care dat het politiek klimaat en economie in Marokko van minder waarde zijn als die van Nederland.

House
13-06-2003, 18:36
Origineel gepost door freemale Nederland is slecht.. ik voel me hier niet thuis.... bla bla bla... Veel gepraat over dit onderwerp en hoe slecht Nederland wel niet is..... Ga eens als je in Marokko, Turkije, Tunesie enz na hoe 'thuis' je je DAAR voelt... En hoe leuk je het vind om een Nederlander tegenkomt.... Hoeveel van jullie hebben wel niet heimwee naar Nederland???!!! Onderzoek effe deze zomer..... Mijn boodschap is hopelijk duidelijk.. Weet je, ik twijfelde of ik dit jaar maar eens moest overslaan om naar marokko op vakantie te gaan, maar nu ik dit lees -mevr. turkse snor- denk ik bijmezelf: hoe kan ik nou in Allah's naam twijfelen om hier of in marokko mijn vakantie door te brengen. Enne ik heb inderdaad heimwee naar Nederland als het geld begint op te raken. Dan denk ik, ik moet zo snel mogelijk terug naar Nederland om weer voor volgend jaar (insha allah) te sparen. Male ik wil je hierbij van harte bedanken, shoukran.

DiZA
13-06-2003, 19:11
Hoe blij zijn de klompen met ons?

maghrebgirl20
13-06-2003, 23:17
ik mis nederland echt wel als ik in maroc ben, maar als ik in nl mis ik marokko weer. maar nl blijft het land waar ik wil wonen, misschien later naar maroc