Bekijk originele versie : Downloads!
Bit_king
14-07-2006, 20:17
Hoi, ik zag hier dat er regelmatig topics worden gemaakt die over warez gaan en het is echter onoverzichtelijk dat alles door elkaar is gesmeten, games, muziek , programma's in één topic. Daarom dacht ik om een speciaal forum bij de bouwen voor marokko.nl forum, waar het heel wat overzichtelijk is! Hierin kan je ook downloads aanvragen.
Hier is de link: www.wafeltje.******
Vertel ook bij wat je van het idee vindt. Oh ja, ik ben ook nog even opzoek naar moderators, moderator kun je worden als je wat geupload hebt en een beetje forum ervaring hebt.
Link: www.wafeltje.****** (Link kan nog altijd veranderd worden)
Bit_king
14-07-2006, 20:32
Oh ja, ik moet er nog even bij vermelden voor de duidelijkheid: het forum is leeg, daarom zoek ik nog wat mensen die ook nog wat in het forum willen uploaden. Binnenkort upload ik ook programma! ;)
Zoals je misschien al hebt gezien heb ik een aantal dingen geplaatst die handig kunnen zijn voor iedereen met een PC
he waarom heb je geen film afdeling?
Bit_king
15-07-2006, 07:46
he waarom heb je geen film afdeling?
Oh dat ben ik vergeten, maar films zal ik waarschijnlijk niet uploaden, omdat die bestanden veel te groot zijn, maar ik zal de film afdeling erin zetten zodat anderen erin kunnen uploaden. :)
hanaantjuh
15-07-2006, 10:03
hebben jullie ook marokaanse muziek? :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.