Bekijk originele versie : rughaar
Zinnette
14-07-2006, 18:56
Hej ik ben een meisje
en in de zomer als ik aan het strand lig doe ik graag topjes aan of een bikini maar omdat ik kort haar heb en veel zwart rughaar vind ik het altijd zo geant en voel ik me nooit op mijn gemak!!
kent er niemand een middel om het weg te late hale of da tem het nimeer ziet
want ik vertrekt volgende weel op vakantie!!
Ik denk dat harsen gewoon de beste manier is.
Koop van die strips van het merk Silx (die vind ik het best)
En doe het met een vriendin ofzo, want ik denk niet dat je je eigen rug kunt harsen. En de haren zijn weg en blijven denk ik een lange tijd weg!
Veel succes!
Zinnette
14-07-2006, 21:39
danku maar het probleem is bij arsen je moet het blijven doen of anders groeie je haar terug en dan zijn ze dikker en donkerder!! en dat wil ik juist vermijden
Fatima_Deurne
14-07-2006, 21:46
ja het is eraf doen of laten je hebt geen andere keuze
er bestaat geen wondermiddel dat al het haar doet verdwijnen en niet meer terug komt
SAMIREETJE
14-07-2006, 21:49
danku maar het probleem is bij arsen je moet het blijven doen of anders groeie je haar terug en dan zijn ze dikker en donkerder!! en dat wil ik juist vermijden
bij harsen groeien de haren juist dunner terug
tiztoutinegirl
14-07-2006, 22:32
ja harse is een beste oplossing je haartjes groeie dunner trug denk dat dat beste oplossing is :D
leilah24
14-07-2006, 22:54
Of een laserontharing. Voor altijd weg
StylishWoman
14-07-2006, 22:55
Blonderen.
Lady_in_white
15-07-2006, 00:06
Hey had dat probleem ook, schaamde mij altijd zo hard...
maar ! heb het gisteren met veet oriƫntaalse was verwijderd..echt zalig, voel mij nu eindelijk normaaaaal !en het blijft toch 4weken weg..dus ik zou het gewoon doen hoor, ik denk niet dat je haartjes dikker zullen worden (we zullen zien zeker:p )
xx
0oAgadir_UC0o
15-07-2006, 00:13
Harsen is juist goed hoor, dan groeien je haren dunner terug. Zou t in ieder geval niet schreeren!!!
tiztoutinegirl
15-07-2006, 10:38
Hey had dat probleem ook, schaamde mij altijd zo hard...
maar ! heb het gisteren met veet oriëntaalse was verwijderd..echt zalig, voel mij nu eindelijk normaaaaal !en het blijft toch 4weken weg..dus ik zou het gewoon doen hoor, ik denk niet dat je haartjes dikker zullen worden (we zullen zien zeker:p )
xx
is het hars??? en voor wat kan je het alemaal gebruiken ??
Lady_in_white
16-07-2006, 00:53
is het hars??? en voor wat kan je het alemaal gebruiken ??
heyy, ja is inderdaad hars en je kan het voor benen, gezicht, armen,oksels, bikinilijn..kortom alles gebruiken (behalve de bortststreek, vermits die te gevoelig is staat erop)
het kost ongeveer 7euro ofzo en er zitten 12 of 15 strips bij, dus je kan er toch wel heel wat mee ontharen :D
:kus:
tfoe 3la bnaddem, een middel om dat weg te halen (die angst voor jezelf) is de heilige koran!
hopelijk zul je dan beseffen dat de topic's en reactie's van jou geen nut hebben!
Meid, als jij zogenaamd iemand de weg wilt wijzen met een goede intentie doe je dat niet door te beginnen met tfoe 3la bnadem, dan ben je namelijk ook bezig met een creatie van allah swt af te kraken.
Sorry, ik zu nu pas dat je een man bent, dus in plaats van meid, jongeman
sodemieter toch even gauw op!
wie denken julllie wel niet dat jullie zijn? nog effe en ik ga voor jullie buiten! na3at allahoe haliek!
rot toch op zeg, als jullie nou sie moslims waren ok tot daar aan toe, maar sie kehba aanspreken die met een bikini en een broekje op strand haar lichaam wil showen??
baz!
Nogmaals, als je iemand wat wilt vertellen of ergens op wilt wijzen, doe je dat niet op die manier! Je moet iemand met el adeb en met vriendelijkheid toe spreken..dussee rabbi ma9alshi heydea:hadj:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.