Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ben er kapot van en ik heb nu..............

caftani27
14-07-2006, 17:39

salaam broeders en zusters ik hoor net dat een familie lid van ons kanker heeft ik ben er kapotvan ze is nog zo jong mskina .En het ergste is een goede vriendin van mij gaat zo trouwen ik kan er niet onderuit om niet te gaan maar ik ga met een verschrikkelijk gevoel .Masha allah.:nijn: :confused: :confused: :nijn:

Ahlem_19_84
14-07-2006, 17:55
Volg je gevoel, als je echt geen behoefte hebt om er naar toe te gaan, moet je niet gaan. Als je je echt verplicht voelt, kun je gaan om haar te feliciteren en je de rest vh feest rustig te houden? Sterkte meid! Al Ghair Insha Allah

moslima_bouchra
14-07-2006, 18:14
Salaam oe alaikoem, Allah isjafi3a en moge Allah swt haar bijstaan in deze moeilijke tijd en haar inshaAllah ya rabie amien genezen. Ik kan idd begrijpen dat het moeilijk is om te gaan. Wat je kan doen is ff langs gaan, feliceteren ff blijven en dan naar huis inshaAllah. Wat je ook kan doen als je er idd helemaal geen zin in hebt, is je vriendin het wel laten weten dat je door omstandigheden echt niet lukt om te komen. Vertel het haar niet anders zal zij daar ook mee zitten op haar grote dag. InshaAllah maak je de goede keuze en heel veel sterkte lieverd en vergeet niet alles in de hand van Allah swt en kolchi b elmektab. Salaam oe alaikoem