Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vliegen

LZN
13-06-2003, 12:04

Salaam, Heel vaak krijg ik dromen waarbij ik heel veel mensen zie en dan begin te rennen om te gaan vliegen...Ik voel me dan zo trots en gelukkig en al die mensen kijken me dan aan van WOOW, "zij kan vliegen". En voel me dan echt heel stoer, wallah... Deze droom heb ik nu 2 dagen achter mekaar gehad en er was een periode dat ik het ongeveer een week achter mekaar heb gedroomd..... Wie weet wat dit betekent??? Groetjes Carabonita24.

iki_mocro
13-06-2003, 13:29
jazeker; dit betekent dat er iets nieuws op je pad komt.......

iki_mocro
13-06-2003, 13:42
Oh, dan kan jou broer meteen de mijne doen!! Ik droom altijd over vallen....... vallende vliegtuigen, vallende liften Heb ik faalangst?

OpenKern
13-06-2003, 13:44
Een vraagje voor u Carbonita24; Waarom wilt u de betekenis zo graag weten? Bang voor wat kan komen, of slecht nieuwsgierig? OpenKern

OueldRassoul
13-06-2003, 14:34

Origineel gepost door CaraBonita24 Salaam, Heel vaak krijg ik dromen waarbij ik heel veel mensen zie en dan begin te rennen om te gaan vliegen...Ik voel me dan zo trots en gelukkig en al die mensen kijken me dan aan van WOOW, "zij kan vliegen". En voel me dan echt heel stoer, wallah... Deze droom heb ik nu 2 dagen achter mekaar gehad en er was een periode dat ik het ongeveer een week achter mekaar heb gedroomd..... Wie weet wat dit betekent??? Groetjes Carabonita24 Salaam Zuster inschallah zal ik jouw uitleg geven over je droom je droomt vertel overjezel want je bent niet meer met beide benen op de grond Omdat als je niet goed met dat soort dingen omgaat, je er ook heel mooie gevoelens door kunt krijgen .. zo mooi, dat je je nuchterheid verliest, en niet meer met beide benen op de grond staat. Niet meer met beide benen op de grond staat? Dat zegt het al, dat is dan vliegen, want een mens moet wel aan het vliegen zijn als hij niet meer met beide benen op de grond staat. Dat doe je dus ook in je vliegdromen, dan zijn je benen ook van de grond. Nu snap je dus wat 'vliegen' in je dromen betekent: je bent je aardse nuchterheid kwijt, en dan voelt het alsof je een klein beetje 'in de hemel' bent, tussen de wolken als een engeltje. Je zweeft zo'n beetje, in je geest dan : :engel: Een droom beeldt dat symbolisch uit. Net als de smiley hierboven dus. Als zweven of vliegen met je lichaam, als letterlijk niet meer met beide benen op de grond staan. Wil je dit symbolische vliegen dus verklaren, dan vlieg je niet met je lichaam, maar in je geest. om op je beide benen te staan raad ik jou iets aan en dat is je geloof in je hartje te laten zetten waar jij nog geen vat op hebt waneer je hartje vol zit met de woorden van onze heilige boek dan zul je zien hoe ver je benen van de aarde af zijn ? helemaal niks..want je benen zullen dan verzwaard zijn met de woorden van onze heilige koran inschallah zul je de woorden van onze geloof in je hartje nemen en zie dan wat een weg je zult hebben op je wegen m3a salama