Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MATJE (Kapsel)

Pagina's : [1] 2 3

tetuanMaroc
14-07-2006, 15:59

:kweetnie: :confused: Is dit een vrouwenforum trouwens , nee tog, Tog ook voor manne/jongens:confused: Maar in ieder geval, is Matje haram,???:o .... Want als ik matje doe, dan reageert mijn vader (baard alles Je weet.:P) met : waarom doe je zulke rare JODENkapsels enzo,,,is tog haram in de islam waarom doe je 't dan ?.. Maar is dit Ook waar, is Matje haram, ???, zowel, dan doe ik 't nie meer...:(

Superficial
14-07-2006, 17:27
M'n broer heeft ook zo'n matje.. Mijn vader vind het belachelijk, maar accepteert 't gewoon. (Trouwens.. Een matje is hartstikke hot :love:)

lala_oujdia15
14-07-2006, 17:42
jah man matje is egt hot! maar weet niet of 't haram is

laila__
14-07-2006, 18:05
Matje is zeker hOt:love:

casaouia_m
14-07-2006, 18:33

Matje is zeker Hot! Maar ja, volgens mij is het niet haram, maar wie ben ik om te zeggen wat haram is en wat halal is.. Maar er zijn genoeg kapsels die Hot zijn. Bijvoorbeeld gemilimeterd haar:Iluvu:

Superficial
14-07-2006, 18:36
Wajow maar matjes klaren wajowwww :Iluvu: Ben er gewoon verliefd op :wow:

Miss_Crazy
14-07-2006, 19:07
Tfoe, doen jullie nog matjes Het is zo weerzinwekkend lelijk

laila__
14-07-2006, 19:08
Jou mening:moe:

Melleke
14-07-2006, 19:11
Afschuwelijk... Dat als eerste... En ten tweede...Je mag je haar niet lang laten groeien en dat heeft dezelfde reden als waarom je geen oorbellen mag...:)

ewaa
14-07-2006, 19:44
Afschuwelijk... Dat als eerste... En ten tweede...Je mag je haar niet lang laten groeien en dat heeft dezelfde reden als waarom je geen oorbellen mag...:) Dit is klinklare onzin, dacht je dat ze allemaal gemillimeterd haar hadden in de tijd van de profeet(vzmh)...? Ze hadden vaak gewoon halflang haar, het is helemaal niet haram. Het gaat hierom...je mag niet-moslims niet kopiëren. Dus in hun kleding, maar ook haardracht bijvoorbeeld. Maar als je zo gaat denken dan kan je heel wat kleding niet aandoen. Verder vind ik het zelf echt oerlelijk, getuigt van geen klasse, maar dan ook van helemaááál niet. Maar goed we leven in een vrij land, dus doe het als jij het wil :)

*MissWildThing*
14-07-2006, 20:07
Matje ?!?!?....mensen lees Cosmopolitan...TIS UIT! :moe: zelfs Beckham heeft niet meer Ik vind het nog altijd 'Boy George' kapsel a.k.a Homo kapsel van jaren '80 / '90

laila__
14-07-2006, 20:10
matje is mooi. maaaaaaaaar kapsel van Wentworth Miller is ook beautiful:love:! http://img.photobucket.com/albums/v389/laylaskye/Wentworth%20Miller/wentworth151.jpg

ewaa
14-07-2006, 20:18
haaaaaaaaaaaaaaaaahahahahha jullie zijn gek, 'kapsel van Wenworth Miller' is het een bepaalde kapsel dan? Gewoon gemillimeterd haar hahahahah, heeft hij er patent op ofzo :maf2: Je moet doen wat je staat, punt

soumiaatje
14-07-2006, 20:46
Afschuwelijk... Dat als eerste... En ten tweede...Je mag je haar niet lang laten groeien en dat heeft dezelfde reden als waarom je geen oorbellen mag...:) En wie ben jij om te bepalen wat mag en niet? Heb je misschien ergens een koranvers of hadieth verstopt die lange haren verbiedt? Ga eerst wat bijleren over de islam voor je hier zulke zaken komt verkondigen. Mohammed Rasoulu'Allah had lange haren die hij soms bijeenvlechtte en dit kom je dan effe haraam verklaren!

SafiaMeknasia
14-07-2006, 20:48

wat is een matje :confused:

Pagina's : [1] 2 3