Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Zou Je Doen?!?!

Afrowoman
13-06-2003, 11:08

wat zouden jullie doen??! als je verliefd word op iemand in het buitenland!!!! hij / zij is heel rijk!! heeft een hele grote villa daar, en heeft een berg inkomen!!! zou je hem / haar hier na toe laten komen!!! of......... zou je zelf daar heen gaan!!?!?! WAT ZOU JE DOEN?!?!? zou je je ouders hier achter kunnen laten?!??!!

GillDeLaTouret
13-06-2003, 11:12
ik zou die gene laten gaan...vooral als t alleen maar om geld draait :)

DieselGirly
13-06-2003, 11:12
GAAAAAAAAAAAAAAN.........vooral als er veeeeeel zon is daar...je weet wel..palmbomen...witte stranden....etc....wie houd je tegen?!.....me ouders kom ik wel opzoeken...als ik weeer een keer zin heb...hihihi

Afrowoman
13-06-2003, 11:13
Origineel gepost door GillDeLaTouret ik zou die gene laten gaan...vooral als t alleen maar om geld draait :) nee je hebt mijn vraag verkeerd begrepen!!! jullie houden van elkaar!!! jullie gaan trouwen.... ga jij dan naar bijv: marokko??! of komt zij hier heen??!

Afrowoman
13-06-2003, 11:14

Origineel gepost door DieselGirly GAAAAAAAAAAAAAAN.........vooral als er veeeeeel zon is daar...je weet wel..palmbomen...witte stranden....etc....wie houd je tegen?!.....me ouders kom ik wel opzoeken...als ik weeer een keer zin heb...hihihi TUUUUUUUUUUURRRRRRRRLIJK............ :rolleyes:

MaDaM_OujDa
13-06-2003, 11:14
hij komt hier heen :) en als ie niet wilt dan ontvoer ik em gewoon

DieselGirly
13-06-2003, 11:16
Origineel gepost door Afrowoman TUUUUUUUUUUURRRRRRRRLIJK............ :rolleyes: :confused:

Tijn
13-06-2003, 11:51
Daar wonen, als er tenminste genoeg te doen is, werk enzo (mag aannemen dat `t weer daar beter is dan hier :bril: ). Wel nog een huisje in Nederland aanhouden......en gewoon een beetje heen en weer vliegen, paps & mams ook.