Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is Portugal een mooi land?

Pagina's : [1] 2

Divatje
13-06-2003, 11:03

Hallo allemaal, Ik ga over een maandje met vakantie en ik twijfel tussen Portugal en Griekenland. Is er iemand van jullie weleens naar Portugal geweest, want dat trekt me eigenlijk het meest en hebben jullie positieve reacties daarover? :)

MaDaM_OujDa
13-06-2003, 11:03
check eens op het internet of in shie brochure

chicamaroquia
13-06-2003, 11:05
Naar Zuid Portugal (Algarve) Het heette Barlavento of zoiets. Was wel leuk voor zover ik me kan herinneren, ik was toen een jaar of 11... :o

elmoemien
13-06-2003, 11:25
Ben onlangs naar de algarve geweest (portimaou), het is daar schitterend. Alleen ontzettend duur. De goedkoopste supermarkt is ietsjes duurder dan de AH. Obrigado..........

Tijn
13-06-2003, 11:35

...erg koud water :schok: .....maar volgens mij wel een mooi/relaxed land, ga er dit jaar zelf ook heen :zwaai:

chicamaroquia
13-06-2003, 11:36
Koud water? Misschien in de winter... :hihi: Heb je gisteren mijn antwoord nog gelezen op jouw vraag? Over het nemen van een hypotheek? :)

Tijn
13-06-2003, 11:47
Origineel gepost door chica*******a Koud water? Misschien in de winter... :hihi: Heb je gisteren mijn antwoord nog gelezen op jouw vraag? Over het nemen van een hypotheek? :) Nee, dat heb ik gemist :( , is `t nog ergens te vinden? .....dat koude water is geen grapje, de warme golfstroom heeft `t blijkbaar niet zo op Portugal, de zee in NL is waarschijnlijk nog warmer ;)

elmoemien
13-06-2003, 11:49
Het water is niet kouder dan dan in de zee van Al Hoceima, dus wat is het probleem?

chicamaroquia
13-06-2003, 11:50
Origineel gepost door Tijn Nee, dat heb ik gemist :( , is `t nog ergens te vinden? .....dat koude water is geen grapje, de warme golfstroom heeft `t blijkbaar niet zo op Portugal, de zee in NL is waarschijnlijk nog warmer ;) Ja, op die topic van gisteren, dan moet je ff bij je berichten zoeken...

Tijn
13-06-2003, 11:54
Origineel gepost door chica*******a Ja, op die topic van gisteren, dan moet je ff bij je berichten zoeken... thanks, zal ik zo ff checken... :zwaai:

LilaMaldini
13-06-2003, 12:02
uuhmmmm hmmmm dus je twijfelt tussen de slaapkamer en de woonkamer toch? :rolleyes: Nou wat zal ik je zeggen kies maar lekker voor je slaapkamertje....dat is immers vertrouwd....daar zit je altijd :p :D

Atlasleeuw
13-06-2003, 12:03
Origineel gepost door Divatje Hallo allemaal, Ik ga over een maandje met vakantie en ik twijfel tussen Portugal en Griekenland. Is er iemand van jullie weleens naar Portugal geweest, want dat trekt me eigenlijk het meest en hebben jullie positieve reacties daarover? :) griekenland is mooier....vooral die kleine eilandjes zijn een paradijs... ;)

missbadria18
13-06-2003, 12:03
Origineel gepost door LilaMaldini uuhmmmm hmmmm dus je twijfelt tussen de slaapkamer en de woonkamer toch? :rolleyes: Nou wat zal ik je zeggen kies maar lekker voor je slaapkamertje....dat is immers vertrouwd....daar zit je altijd :p :D Wahahahahahahahahahahahahhaha Maldinitje is weer bezig!!! Wahahahhaauahahahhahaha ik lach me hiero kapot a mesgoetaaaaa!! :D :giechel: :giechel:

elmoemien
13-06-2003, 12:07
Waarom is het in Portimaou zo ontzettend duur? Ik bedoel Portugal stelde tot 1986 (samen met Spanje) economisch gezien geen bal voor?

Tijn
13-06-2003, 12:14

Origineel gepost door Jorginho De westkust heeft een koude zee, klopt helemaal. 15-17 C!!! Maar Algarve heeft nu al 21-22 C en in juli en augustus loopt dat verder op, naar 23-24 C. Da's perfect. Overigens is de westkust van Marokko denk ik ook niet voorzien van warm water. Sowieso komt heel de kust voor mij als een vrij frisse kust over, koeler dan Portugal. Dus die Marokkanen zijn het wel gewend hoor... Bedankt voor de lading info :goedzo: .....ik ga er deze zomer een paar weken surfen....en bid alvast dat we in `t Zuiden ook en paar golven krijgen ;)

Pagina's : [1] 2