Bekijk originele versie : Uitnodiging bruiloft
Het_Licht
14-07-2006, 00:01
[ How to do :moe: of beter gezegd hoe over te halen :hihi:.. Ik ben uitgenodigd door een vriendin die in het noorden van maroc woont. Ik woon in het zuiden. het is 12 uur rijden ofzo. Hoe krijg ik iemand zo ver om mij te brengen :D
tipssssss]
hahahha zo iets mag ik vergeten man...
alleen jij denkt dat mijn vader mij 12 uur gaat rijden :hihi:
Hahah Mission Impossible
StylishWoman
14-07-2006, 00:13
Laat maar vast geld zien. :hihi:
Het_Licht
14-07-2006, 00:31
hahahha zo iets mag ik vergeten man...
alleen jij denkt dat mijn vader mij 12 uur gaat rijden :hihi:
Hahah Mission Impossible
Mijn pa zou mij zoiezo niet eens brengen al is het 1 uurtje :moe: Ik heb het over de fitt
pffff is zeker mission impossible.. tenzij we daar toevallig zijn :hihi: weinig kans die toeval:moe:
Ik heb ook twee bruiloften in maroc maar ik ga niet isha allah
Het_Licht
14-07-2006, 00:34
Laat maar vast geld zien. :hihi:
ik ben hier al blut laat staan daar. Vorig jaar vroeg ik me broer ook mag ik mee. hij ging naar noorden. eerste wat hij zei is heb je geld? zo ja paas zo nee blijf waar je bent:moe:
StylishWoman
14-07-2006, 00:38
ik ben hier al blut laat staan daar. Vorig jaar vroeg ik me broer ook mag ik mee. hij ging naar noorden. eerste wat hij zei is heb je geld? zo ja paas zo nee blijf waar je bent:moe:
:hihi: Dat is lelijk. Dat wordt dus hard werken.
Ik heb afgelopen zomer in Marokko 5 weken lang op de zak van mijn broer geteerd. :hihi:
Lhbib_el_Qalb
14-07-2006, 00:41
Er rijden bussen over grote afstanden. :D Ik weet iig dat er uit het Noorden dus Nador, Houceima en Oujda etc. bussen gaan naar Meknes, Marakesch, Fes, Kenitra, Rabat, Casa etc. Dus andersom ook wel. Kost bijna niets. De bussen zijn ook heel luxe met airco etc.
StylishWoman
14-07-2006, 00:46
Er rijden bussen over grote afstanden. :D Ik weet iig dat er uit het Noorden dus Nador, Houceima en Oujda etc. bussen gaan naar Meknes, Marakesch, Fes, Kenitra, Rabat, Casa etc. Dus andersom ook wel. Kost bijna niets. De bussen zijn ook heel luxe met airco etc.
Ja ze mag natuurlijk ook in haar eentje zo'n bustocht maken. :o
Dat moet ik nog ontdekken dan. :hihi:
Het_Licht
14-07-2006, 00:49
hhhhhhhhhhh ik zie het al voor me. Ik in me eentje in de bus. ik spreek geen arabisch dus comminiceren zal met handen en voeten gaan :hihi:. No tnxss ik hoefd niet in een stinkbus met vlooien:o
Lhbib_el_Qalb
14-07-2006, 00:53
Ik kom met tips en mensen kraken mij hier een beetje af, meiden no hard feelings ga je toch lekker niet naar die bruiloft..!!
Het_Licht
14-07-2006, 00:54
Ik kom met tips en mensen kraken mij hier een beetje af, meiden no hard feelings ga je toch lekker niet naar die bruiloft..!!
meid ik weet dat je het goed bedoel :o. Ik overigens ook... ik reageerde meer grappend:) en niet om je af te kraken.
tnxss anyway
StylishWoman
14-07-2006, 00:58
Het was niet afkrakend bedoeld. :o
Lhbib_el_Qalb
14-07-2006, 01:00
Mekain musskil. :)
Kwebbel_24
14-07-2006, 08:28
hhhhhhhhhhh ik zie het al voor me. Ik in me eentje in de bus. ik spreek geen arabisch dus comminiceren zal met handen en voeten gaan :hihi:. No tnxss ik hoefd niet in een stinkbus met vlooien:o
:haha:
hier nog een mijn pa laat me echt niet alleen in die bussen daar reizen door marokko..
En hij zal me al helemala niet brengen 12 uur kom nou :haha:
ennuh die bussen zijn wel luxe hoor :hihi: ik ben van Nador naar Rabat geweest in de bus was echt heerlijk beter dan met de auto dat kan ik je wel zeggen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.