Bekijk originele versie : !!..Tampon?..!!
___.MoUnIa.___
13-07-2006, 21:12
kunnen dit alleen meiden/vrouwen die ontmaagd zijn gebruiken?..
Nee. Het is onzin dat je ontmaagd wordt door een tampon, vingers, paardrijden of fietsen. Je wordt ontmaagd door een penis. Punt. Laat je niet anders wijsmaken hoor meid. God ziet wat je doet, daar gaat het om. Een tampon is wat anders dan een penis en lang niet zo groot (bij de meeste mannen dan :D) als een pipi.
Lunaatje
13-07-2006, 22:12
kunnen dit alleen meiden/vrouwen die ontmaagd zijn gebruiken?.. Nope meissie
___.MoUnIa.___
14-07-2006, 15:30
Okey, :D..
Shoukran meiden
xxx
sweety_neda
14-07-2006, 16:10
Mounia, Ik zou het maar niet gebruiken..
Waarom een tampon gebruiken, als je maandverband hebt, Kies voor het veiligste.
Just_Riffia
14-07-2006, 16:16
Nee joh, ook maagden.
Wat dan? Wil je er 1 proberen..
Ik hou het liever op maandverband..
Dat ziet er "comfortabeler" uit .. :o
Wa Selam.. :bril:
geef mij liever ook maar een maandverband
geef mij liever ook maar een maandverband
doe mij maar ook eentje
Flamenca
14-07-2006, 19:48
Het staat wel in de handleiding dat je daardoor niet ontmaagd kan worden. Maar toen ik nog maagd was heb ik het geprobeerd en het wilde niet lukken, hij kwam niet naar binnen. Pas nadat ik getrouwd was kon ik het gebruiken.
Nee je kan niet worden ontmaagd door een tampon. Je hebt er simpelweg geen seks mee, en ontmaagden staat in verband met het doordringen van een penis in de vagina. En ontmaagding kan niet plaatsvinden door het inbrengen van een vagina.
amira_maroc
14-07-2006, 20:16
Dat hangt er van af of je een hoofddoek draagt.
Als je een hoofddoek draagt dan mag je ze niet gebruiken :moe:
Allah geef mij de kracht om deze achterlijke opmerkingen te negeren.
have a nice life :D
bellydancerrrr
14-07-2006, 20:22
het is neit dat je ECHT ontmaagd word ofzo ( ontmaagd word je pas als je echt pas seks hebt gehad), maar het ligt aan het principe
die tampon moet er toch een stuk in net als een penis..
dus of er nou een tampon in gaat of een penis of een banaan of who cares, dat maakt niks uit. het gaat om het principe
het is neit dat je ECHT ontmaagd word ofzo ( ontmaagd word je pas als je echt pas seks hebt gehad), maar het ligt aan het principe
die tampon moet er toch een stuk in net als een penis..
dus of er nou een tampon in gaat of een penis of een banaan of who cares, dat maakt niks uit. het gaat om het principe
Ik weet niet wat voor principes je erop nahoudt :moe:
1: Met een banaan heb je geen seks...als het goed is nuttig je deze als voedsel.
2: Met een tampon heb je ook geen seks...je stopt het er ook niet in als een penis...het is enkel en alleen voor het opvangen van het maandelijkse boed.
Een tampon heeft een hele andere doeleinden dan seksueel getinte vormen als een penis. Er kan op geen enkele manier een vergelijking worden gemaakt met een penis & tampon.
Echter kan ik mij wel voorstellen dat een moslima het liever niet gebruikt wanneer zij niet gehuwd is.
Just_Riffia
14-07-2006, 20:32
Het staat wel in de handleiding dat je daardoor niet ontmaagd kan worden. Maar toen ik nog maagd was heb ik het geprobeerd en het wilde niet lukken, hij kwam niet naar binnen. Pas nadat ik getrouwd was kon ik het gebruiken.
Flamenca hoe en waar maak je zo'n ondertekening.. :o
:love:
*MissWildThing*
14-07-2006, 20:35
was laatst een topic over, het is niet alleen voor ontmaagde vrouwen
maar toch hygienischer om een maandverband te gebruiken de 1e 3 dagen(afhankelijk van je vloed zijn dit de zware dagen)
Mijn nicht kreeg allah ie hfad een bloedprop door teveel tampon gebruik, dus wees voorzichtig !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.