Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tfoeee Ya Vieze Mgharba

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LELIJKERD
13-06-2003, 01:01

DE EEN NA DE ANDERE TOPIC OVER ALLES WAT MAAR MET SEKS TE MAKEN HEEFT WORDT GEOPEND DENKEN JULLIE DAN WERKELIJK AAN NIETS AANDERS DAN AAN DAT ??? ALLAH IE GLIEHA SEL3A :kwaad: EN DIE MODDER ETERS ZITTEN GEWOON HORNY TOE TE KIJKEN :jammer:

LELIJKERD
13-06-2003, 01:04
wil jij soms beweren dat ik om de haverklap een topic open over geslachtsdelen, gemeenschap, genot enz enz

Chatefemqemamu
13-06-2003, 01:05
fatoes breken = niks mis mee.

chamalgirl
13-06-2003, 01:06
sorry hoor maar geef hem groot gelijk...........mijn zusje of nichtjes komen ook weleens kijken en lezen..........nou zulke zaken is nog lang niet van belang voor hun...................een beetje schaamte ne respect mag nog wel :verdriet:

Chatefemqemamu
13-06-2003, 01:07

Origineel gepost door chamalgirl sorry hoor maar geef hem groot gelijk...........mijn zusje of nichtjes komen ook weleens kijken en lezen..........nou zulke zaken is nog lang niet van belang voor hun...................een beetje schaamte ne respect mag nog wel :verdriet: wat je nu zegt slaat echt nergens op, als je nichtjes al achter de pc gaan zitten...dan hebben ze toegang tot veel ergere dingen dan wat hier staat. voel me hierom ook niet echt bepaald verantwoordelijk, niemand dwing je toch om op die topic te klikken of wel?

Fruitje
13-06-2003, 01:08
tjonge jonge, het zijn natuurlijke verschijnselen,.....

Fruitje
13-06-2003, 01:10
Origineel gepost door LELIJKERD DENKEN JULLIE DAN WERKELIJK AAN NIETS AANDERS DAN AAN DAT ??? JA!!! :kwaad:

LELIJKERD
13-06-2003, 01:11
jullie reageren wel fanatiek op topics die over seks gaan maar de topics die over de islam gaan..... HO MAAR .......... geen hond die daar naar om kijkt

GangstaLovin
13-06-2003, 01:12
Ow ja ..sex ow wat vies ...bah bah ...ieeeeeeeeeeeeuw. Nee sex bah ..nee dat is vies ....!! DOE EVEN NORMAAL JA.....TSSSSSSSSSS ....IS NORMAAL EN GEZOND OM OVER SEX TE PRATEN!!!!

LELIJKERD
13-06-2003, 01:17
Het is gezond om seks te hebben, maar het is niet de bedoeling dat je spottelijk over seks gaat praten met mannen die je niet eens kent.

Chatefemqemamu
13-06-2003, 01:19
Origineel gepost door LELIJKERD jullie reageren wel fanatiek op topics die over seks gaan maar de topics die over de islam gaan..... HO MAAR .......... geen hond die daar naar om kijkt ow en jij weet wat ik hier doe?? lezen en reageren hoeft niet perse samen te gaan...

Fruitje
13-06-2003, 01:20
Origineel gepost door LELIJKERD Het is gezond om seks te hebben, maar het is niet de bedoeling dat je spottelijk over seks gaat praten met mannen die je niet eens kent. Beter dat je ze niet kent, ik zou me dood schamen als ik ze zou kennen :o

chamalgirl
13-06-2003, 01:21
Origineel gepost door Chatefemqemamu wat je nu zegt slaat echt nergens op, als je nichtjes al achter de pc gaan zitten...dan hebben ze toegang tot veel ergere dingen dan wat hier staat. voel me hierom ook niet echt bepaald verantwoordelijk, niemand dwing je toch om op die topic te klikken of wel? nee die dingen die jij bedoelt hebben we "geblokkeerd", dus sowieso geen toegang..............alsnog vind ik dat er een beetje schaamte en respect moet blijven.

Chatefemqemamu
13-06-2003, 01:21
Origineel gepost door LELIJKERD Het is gezond om seks te hebben, maar het is niet de bedoeling dat je spottelijk over seks gaat praten met mannen die je niet eens kent. praten??? wie?wat? waar?? gebakken lucht in de simcity-style omdat iedereen hier komt om zich te gedragen hoe hij/zij zou willen zijn... nahjah sorry maar ik zie de ernst ervan maar niet in.

Chatefemqemamu
13-06-2003, 01:23

Origineel gepost door chamalgirl nee die dingen die jij bedoelt hebben we "geblokkeerd", dus sowieso geen toegang..............alsnog vind ik dat er een beetje schaamte en respect moet blijven. schaamte en respect moet je zelf hebben, en daarmee bepalen wat je wel en niet wilt lezen. als t niet binnen jouw normen en waarden past, dan lees je t niet... klik t heel simpel weg. als je t wel vindt kunnen, dan lees je t en klaar... waarom moeilijk doen en op anderen zeuren meteen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6