Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : eerste keer dat je paga deed..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

LQwaad4life
13-06-2003, 00:20

hoe oud waren jullie, toen jullie voor het eerste aan zelfbevrediging deden? ik was 8 jaar toen ik voor het eerste paga deed en ik deed er 5 jaar over voor ik klaar kwam. ps; alleen serieuze reacties svp ps; schelden mag mits je de redenen goed kan onderbouwen

LQwaad4life
13-06-2003, 00:28
Origineel gepost door temsamni Een jaar of 12 toen ik voor het eerst klaarkwam...ik sprong zowat tegen het plafond van de schrik! De eerste gedachte die in me opkwam was Ïk heb aids"! :giechel: Kwist toen nog niet wat ik had gedaan weet je wel! :D hahahaha ik dacht dat ik dood ging toen ik voor het eerst klaar kwam.. het was wel de moeite waard, na 5 jaar mezelf fleshen kwam ik eindelijk. sindsdien was het echt 4 a 5 keer per dag. ik heb het echt overal gedaan man, ik heb mn kinderen overal verspreid.

MissChica
13-06-2003, 00:29
Hahahahhahahhaha :lol:

C_warrior
13-06-2003, 00:31
Origineel gepost door LQwaad4life hahahaha ik dacht dat ik dood ging toen ik voor het eerst klaar kwam.. het was wel de moeite waard, na 5 jaar mezelf fleshen kwam ik eindelijk. sindsdien was het echt 4 a 5 keer per dag. ik heb het echt overal gedaan man, ik heb mn kinderen overal verspreid. :hihi:

LQwaad4life
13-06-2003, 00:32

Origineel gepost door GangstaLovin :giechel: ik wil een leeftijd horen en geen smily

LQwaad4life
13-06-2003, 00:33
Origineel gepost door BUIKDANSERES HAHAHAHAHAHAHA.... DIT IS GRAPPIG.... ik zei alleen serieuze reacties :kwaad: :melig:

LQwaad4life
13-06-2003, 00:39
Origineel gepost door chabab :hihi: jij lijkt mij ook iemand die overal kindjes heeft. mn spermacellen zijn slim geworden, zij hebben een communicatie systeem ontwikkelt die ze kan vertelen of t nou l7waya is of paga. bij paga blijven ze leiver in de eerste meiotische deling in mn balen chillen.. hoeveel van jou kindjes heb in de wc doorgespoelt?

C_warrior
13-06-2003, 00:44
Origineel gepost door LQwaad4life jij lijkt mij ook iemand die overal kindjes heeft. mn spermacellen zijn slim geworden, zij hebben een communicatie systeem ontwikkelt die ze kan vertelen of t nou l7waya is of paga. bij paga blijven ze leiver in de eerste meiotische deling in mn balen chillen.. hoeveel van jou kindjes heb in de wc doorgespoelt? HAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHH AHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHH AHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHA HAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHA HAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAH AHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAH AHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHA HHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHH Help ik ga hier helemaal stuk :giechel: jij houdt ze vochtig. Ik laat ze los op straat ze zijn bijna allemaal uit gedroogt pas op dat er niet gaat staan :stout:

Chatefemqemamu
13-06-2003, 00:49
LQwaad4life ......... :hihi:

LQwaad4life
13-06-2003, 00:55
Origineel gepost door chabab HAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHH AHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHH AHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHA HAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHA HAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAH AHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAH AHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHA HHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHAHH Help ik ga hier helemaal stuk :giechel: jij houdt ze vochtig. Ik laat ze los op straat ze zijn bijna allemaal uit gedroogt pas op dat er niet gaat staan :stout: jij bent gevaarlijk jij. nu gaan alle die jasmina chikis op straat op zoek naar jou uitgedroogd jongens kunnen zij hun dorst lussen door op ze te zitten. slim manier om in een korte tijd veel kinderen te krijgen. oh van daar dat jou naam chabaab in het meervoud staat en nie chab in enkelvoud. Die drang naar veelvoudeging zit hem in jou naam. ps: zeg je tegen jou celletjes dat ze voor meren moeten oppassen.

LQwaad4life
13-06-2003, 00:58
Origineel gepost door Chatefemqemamu LQwaad4life ......... :hihi: ik ben pim fortuin. ik zeg wat jullie denken en nie durfen uit te spreken. ik zeg wat het volk denkt. 3laa bla, maar dat van die paga klopt wel

Chatefemqemamu
13-06-2003, 01:02
Origineel gepost door Taduchepa of je gooit je priveleven op het forum ter vermaak van onzer allen :D zullen we najib roepen of meedoen? :hihi:

LQwaad4life
13-06-2003, 01:04
Origineel gepost door Taduchepa :lol: nu nog trainen op zwemsnelheid dat wordt lastig. ik heb zoveel getrokken dat ik bijna door mn voorraad sperma cellen heen ben. om mn sperma cellen te besparen en ze nie onnodig kwijt te raken door onnodige pagas, heb ik ze getraind te stoppen wanneer zij een handdoek voor zich zien staan. Ze mogen alleenmaar doorijden als zij een baarmoeder voor zich zien staan. k heb ze geconditioneerd steeds te stoppen. wil ik hun snelheid opvoeren dan moet ik alles wat ik hun aan heb geleerd weer afleren.

LQwaad4life
13-06-2003, 01:07
Origineel gepost door Chatefemqemamu zullen we najib roepen of meedoen? :hihi: nee geen najib. ik heb geen zin in zn lap teksten.

LQwaad4life
13-06-2003, 01:10

Origineel gepost door Taduchepa maar hoe herkennen ze en baarmoeder als ze die nog nooit gezien hebben? :rolleyes: het is nauw en warm en als zij in de verte kijken zien zij een bal, een eicel en dat is hun bestemming. En als zij bij die eicel zijn, moeten zij ook op hun beurt die eicel neu ken

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8