Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dag tot dag of Streven naar mogelijkheid

Pagina's : [1] 2

C_warrior
12-06-2003, 23:49

Mensen Ik had het net met mijn gewaarde collega gehad over het leven. Ik bedoel daarmee hoe zie je het???? Zij leeft haar leven van dag tot dag. en ik leef mijn leven met streven. Daarmee bedoel ik ik zie het al voor dat ik wil gaan trouwen met een meid en een huisje ergens wil hebben en goeie baan enzo Hoe zien jullie het? ik vind het leven dag tot dag maar vernederlandst....

SweetRose
12-06-2003, 23:51
Wat er te nemen valt..met 2 handen aanpakken :D

C_warrior
12-06-2003, 23:53
Origineel gepost door zin 'n midar Wat er te nemen valt..met 2 handen aanpakken :D Jaaaa, maar heb je ook bepaalde verwachtingen in het leven??? Dat je zegt over een paar jaartjes zou ik graag willen trouwen enzo of zie je het dan wel ???? en leef je dag tot dag?

SweetRose
12-06-2003, 23:57
Zoals elke standaardmarokkaanse wil ik wel incha allah trouwen en kindjes en een huisje en een mooie auto en dat allemaal delen met een prachtige echtgenoot ( die volgens mij nog geboren moet worden :rolleyes: ) Maar echt bepaalde verwachtingen??!!! Bwaa..Kdenk er wel over na en ik droom er zelfs soms van..maar het echt verwachten ...?? nee..ge weet nooit wat Allah in petto heeft voor mij...dus ik leef zo'n beetje van dag tot dag :o :zwaai:

C_warrior
13-06-2003, 00:02

Tja misschien word het leven voor mij een grote teleurstelling en ellende, maar dat is dan een risico die ik zal moeten nemen....

SweetRose
13-06-2003, 00:05
morge ga ik hier verder op in want ik snap je niet goed kga slape bye :zwaai:

C_warrior
13-06-2003, 00:11
Origineel gepost door zin 'n midar morge ga ik hier verder op in want ik snap je niet goed kga slape bye :zwaai: is goed mevrouwtje Weltruste sweetdreams :zwaai:

chamalgirl
13-06-2003, 01:54
nee ik streef niet ehct naar dingen..................ik zie allemaal wel wat er gebeurt

C_warrior
13-06-2003, 01:57
Origineel gepost door chamalgirl nee ik streef niet ehct naar dingen..................ik zie allemaal wel wat er gebeurt Hmm I guess dat het echt aan mij ligt en dat ik echt een dag dromertje ben... Maar ja dat ben ik

Chatefemqemamu
13-06-2003, 02:06
Origineel gepost door chabab Hmm I guess dat het echt aan mij ligt en dat ik echt een dag dromertje ben... Maar ja dat ben ik verwachtigen veroorzaken teleurstellingen.

Brownsugar
13-06-2003, 02:07
Tuurlijk moetr je streven naar iets, naar een doel. Anders ben je simpelweg DOELLOOS

Chatefemqemamu
13-06-2003, 02:15
Origineel gepost door Brownsugar Tuurlijk moetr je streven naar iets, naar een doel. Anders ben je simpelweg DOELLOOS streven wel.. verwachten niet.

Brownsugar
13-06-2003, 02:20
Origineel gepost door Chatefemqemamu verwachtigen veroorzaken teleurstellingen. precies!!!

lovely_mariam
13-06-2003, 02:21
ik verwacht niet veel want zoals chatefemqemamu zei je kan telleurgesteld worden ........dus het komt er op neer dat ik van dag tot dag leef, wel met dromen en doelen maar dat komt allemaal wel.... denk er nooit aan ik zie wel..

lovely_mariam
13-06-2003, 02:22

hee hebben jullie geen slaap :D?

Pagina's : [1] 2